Brygga Legekontor

Sjøgata 78 8200 Fauske

Siste vurderinger av behandlere ved Brygga Legekontor

Ikke til hjelp

Lege: Per-Cato Stenhammer Skrevet

Denne legen var en fantastisk lege de første årene han var på brygga legekontor, på Fauske. Har hatt han som fastlege siden starten. I de siste årene så føles det ut som at man må kjempe frem sin sak, han lytter ikke, snakker bort symptomene, og man ender opp med å gå ut av legetimen uten å ha fått hjelp, hver gang.

Ble ikke hørt

Lege: Per-Cato Stenhammer Skrevet

På grunn av at legen min sluttet, gikk jeg over til ny lege. Dette var mitt første besøk til Per-Cato Stenhammer. Dessverre hadde jeg ikke et godt inntrykk av dette første besøket. Jeg har følelsen av at de ikke hørte meg og ikke trodde meg.
Nå mistet jeg noen interesse å be om hjelp og oppsøke lege neste gang og har avbestilt nettopp time.

Trygg, kunnskapsrik, lyttende.

Lege: Gaute Sandhei Jacobsen Skrevet

I møte med legen føles trygt.
Legen er kunnskapsrik og klarer med sin kompetanse å formidle info til meg vedrørende min helse på en måte som jeg forstår. Legen tar seg god tid til å lytte.

God lege og en flott type🙂

Lege: Gaute Sandhei Jacobsen Skrevet

Tar pasienten på alvor og er nøye med utredning. Trivelig og betryggende å ha han som lege. Kommer som regel inn til han samme dag.

Kunnskapsrik, jordnær og hører på pasient

Lege: Gaute Sandhei Jacobsen Skrevet

Gaute er en av mine desidert favoritt-leger jeg har vært borti. Han hører etter når man snakker, undersøker nøye og har i tillegg bred kunnskap om muskler og ledd. Han oppleves for meg jordnær og folkelig, jeg forstår ikke hvor noen andre "anmeldere" her på siden har opplevd Gaute som arrogant, det er det siste ordet jeg ville brukt om han. Har aldri opplevd å ikke bli trodd, ikke bli henvist videre eller ikke blitt tatt VELDIG godt vare på hos Gaute. Jeg har anbefalt han som fastlege til min beste venninne som har samme plager som meg, da det ikke eksisterer bedre lege.

Ventetiden for time kan være litt lang da han har fullt opp med pasiener, og innimellom er han litt forsinket fordi han bruker tiden han trenger med pasient og ikke har hast med å få folk ut av døra.