Brygga Legekontor

Sjøgata 78 8200 Fauske

Siste vurderinger av behandlere ved Brygga Legekontor

Trygg og kunskapsrik

Lege: Sonja Marie Revhaug Skrevet

En fantastisk lege som tar pasienten på alvor og er lett å forholde seg til. Legen fremstår som erfaren og får meg som pasient til å føle meg trygg.

Ble ikke hørt

Lege: Per-Cato Stenhammer Skrevet

På grunn av at legen min sluttet, gikk jeg over til ny lege. Dette var mitt første besøk til Per-Cato Stenhammer. Dessverre hadde jeg ikke et godt inntrykk av dette første besøket. Jeg har følelsen av at de ikke hørte meg og ikke trodde meg.
Nå mistet jeg noen interesse å be om hjelp og oppsøke lege neste gang og har avbestilt nettopp time.

Trygg og koselig

Lege: Sonja Marie Revhaug Skrevet

Fanatisk flink lege som tar godt av oss pasienter og er flink å forklare når det er noe man lurer på . Har man noe som plager en så fisker hun det . Hun går inn for at man skal ha en god helse og god velvære .

Trygg, kunnskapsrik, lyttende.

Lege: Gaute Sandhei Jacobsen Skrevet

I møte med legen føles trygt.
Legen er kunnskapsrik og klarer med sin kompetanse å formidle info til meg vedrørende min helse på en måte som jeg forstår. Legen tar seg god tid til å lytte.

Helmaks

Lege: Sonja Marie Revhaug Skrevet

Hun er en klippe for vår familie, som har diverse sykdommer. Blir alltid tatt på fulleste alvor. Ved én anledning røsket hun opp i andre helsetjenester som ikke hadde hørt på oss, jeg var helt sluttkjørt. Ble veldig bra. Takknemlig!