Brygga Legekontor

Sjøgata 78 8200 Fauske

Siste vurderinger av behandlere ved Brygga Legekontor

Trygg, kunnskapsrik, lyttende.

Lege: Gaute Sandhei Jacobsen Skrevet

I møte med legen føles trygt.
Legen er kunnskapsrik og klarer med sin kompetanse å formidle info til meg vedrørende min helse på en måte som jeg forstår. Legen tar seg god tid til å lytte.

Helmaks

Lege: Sonja Marie Revhaug Skrevet

Hun er en klippe for vår familie, som har diverse sykdommer. Blir alltid tatt på fulleste alvor. Ved én anledning røsket hun opp i andre helsetjenester som ikke hadde hørt på oss, jeg var helt sluttkjørt. Ble veldig bra. Takknemlig!

Flott lege, med et men...

Lege: Sonja Marie Revhaug Skrevet

Fantastisk flott lege som person, tar seg tid og forklarer i detaljer slik at man forstår ting. MEN alle henvisninger og legeerklæring blir glemt å må purres på. Henvisning til Aleris røntgen for lungene måtte purres på etter noen uker med stillhet. Legeerklæring til Nav måtte Nav selv purre på 2 ganger før de fikk den. Tror hun har for mange pasienter å holde styr på.

God lege og en flott type🙂

Lege: Gaute Sandhei Jacobsen Skrevet

Tar pasienten på alvor og er nøye med utredning. Trivelig og betryggende å ha han som lege. Kommer som regel inn til han samme dag.

Dyktig lege

Lege: Sonja Marie Revhaug Skrevet

Dyktig lege som alltid er faglig oppdater. Hun tar seg god tid til deg. Hun følger opp. Hos henne føler du deg sett, forstått og tatt på alvor.

Dette er en Pluss-tjeneste.