Bernt Kristian Veka

Løvenstadtunet Legesenter

Autorisasjon (2004)

Løvenstadtunet Legesenter Telefonnummer64 80 28 7064 80 28 ...
Løvenstadveien 16 2006 Løvenstad
Bernt Kristian Veka er en av 13 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Bernt Kristian Veka

Trygg, flink og tar deg på alvor

Har alltid blitt tatt godt vare på. Både meg selv og mine to barn. Alltid tatt på alvor. Effektiv og engasjert.

Fin fastlege

Den beste fastlegen jeg og min familie har hatt. Litt vanskelig å overholde tiden, må kanskje sette av litt ekstra god tid. Men han følger opp, tar seg god tid, og er en trygg fastlege. I tillegg er det supre damer i skranken som tar godt imot meg og mine. Anbefales.

Lite behjelpelig

Jeg hadde Veka som fastlege. Og jeg angrer. Jeg var ikke fornøyd. Jeg følte jeg ikke ble hørt eller sett. Vanskeligheter med å henvise meg videre gjorde det veldig komplisert for meg og jeg ble sykere. Eneste positive var kort ventetid på en legetime.

Styr unna denne legen

Hvis du vil ha mer enn 5 minutter inne hos legen kan du ikke gå til ham. I tillegg kan du aldri forvente at legen er i rute med timene. Her bookes det for mange pasienter på for liten tid.

Fraværende

Jeg har hatt han som fastlege i flere år nå. Han har ofte dårlig tid og tar seg ikke tid til å finne ut av problemet. Kobler ikke sammenheng på forskjellige plager, behandler plager hver for seg.
Får en følelse at han har lite erfaring med oppfølging av gravide. Kan finne på å hopp over viktig ting som burde tas opp under svangerskapet.
Han er en fin og høflig man men tror han har det for travelt i hverdagen og kanskje har veldig mye i hodet.