Bernt Kristian Veka

Løvenstadtunet Legesenter

2004

Ingen på venteliste

Løvenstadtunet Legesenter Telefonnummer64 80 28 7064 80 28 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Løvenstadveien 16 2006 Løvenstad
Bernt Kristian Veka er en av 14 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Bernt Kristian Veka

Fraværende

Jeg har hatt han som fastlege i flere år nå. Han har ofte dårlig tid og tar seg ikke tid til å finne ut av problemet. Kobler ikke sammenheng på forskjellige plager, behandler plager hver for seg.
Får en følelse at han har lite erfaring med oppfølging av gravide. Kan finne på å hopp over viktig ting som burde tas opp under svangerskapet.
Han er en fin og høflig man men tror han har det for travelt i hverdagen og kanskje har veldig mye i hodet.

Devaluerende

Kom til svangerskapskontroll godt ut i svangerskapet. Hadde i forkant forklart om flere ulike hendelser knyttet til graviditeten og tidligere svangerskapshistorikk. Det var helt tydelig behov for en 100% sykemelding. Veka sa jeg måtte på jobb, og at det ikke var noe mer å lure på. Jeg forklarte igjen at det ikke lot seg gjøre. Han pushet på, og var meget devaluerende i sin fremtreden, rett og slett uspiselig. Jeg begynte å gråte, og dro derfra. Fikk heldigvis den hjelpen jeg trengte av en annen lege samme dag, og har selvsagt byttet fastlege.

Tafatt

Må diagnostisere meg selv føler jeg, da han ikke har peiling! Og likevel skal han utsette og utsette henvisning til spesialister! Får absolutt ikke noe ut av timene med han, også er det utrolig dårlig oppfølgning!!

Ålreit lege

Veka kan virke litt fraværende til tider, men når det virkelig er noe så står han på, og han gir seg ikke før det er for sent.

Han fant ut noe med meg som en annen lege overså bare en uke før.

Veka er flink, og ellers som leger flest.

Bedre og bedre med årene

Jeg har hatt Veka som fastlege i mange år, og synes han har blitt bedre og bedre etter hvert som han har fått mer erfaring. Han tar meg på alvor og er flink til å henvise videre hvis han er i tvil om noe. Jeg er fornøyd, det samme er barna mine, som også er pasienter hos ham!