Marius Johansen

Mørkvedsentret 17 8028 Bodø
Marius Johansen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Marius Johansen

Litt kjip

Han ser mye på skjermen og gir ikke uttrykk for om han hører hva jeg sier. Han er helt ok ellers, men jeg reagerer på at han til tider er spydig når han ikke vet hva symptomene mine betyr. Upassende humor.

Fantastisk lege og medmenneske.

Marius har alltid tid, og gir gode tilbakemeldinger og råd. Han er godt forberedt til timene. Han er medmenneske og lytter til pasienten. Er veldig fornøyd med han som fastlege!

Fantastisk

Hyggelig og imøtekommende.
Har inntrykk av at han er forberedt og tar ting på alvor !
Lytter til mine innspill og er åpen for alternative svar på mine plager.

har potensiale

Marius var hyggelig og hjelpsom når problemet var enkelt.
Men dessverre, må jeg si, var min opplevelse i et sammensatt sykdomsbilde at han i for liten grad var initiativtagende for utredning; jeg følte jeg krevde og presset alt gjennom, eller at han ga noen svar/ tanker om hva som feilte meg. Jeg velger og tro at årsaken, til at jeg følte meg lite forstått og tildels motarbeidet, ligge i liten/ ingen erfaring vedrørende mitt problem. Men jeg håper for andre pasienter at han etterhvert vil klare å se at ulike problem kan henge sammen, og klare å komunisere ut eventuelle tanker han måtte ha underveis, selv om det ikke er fasiten. Samt framstå som litt mindre stresset/ på klokken. Jeg forsto til slutt årsaken til mine plager selv, ved hjelp av en annen lege, men behandlingen kom unødig sent igang.

Super lege!

En utrolig dyktig og forståelsesfull lege. Han lytter og tar deg på alvor. Veldig god informasjon og oppfølging. Veldig fornøyd!