Marius Johansen

Marius Johansen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Marius Johansen

Fantastisk

Hyggelig og imøtekommende.
Har inntrykk av at han er forberedt og tar ting på alvor !
Lytter til mine innspill og er åpen for alternative svar på mine plager.

har potensiale

Marius var hyggelig og hjelpsom når problemet var enkelt.
Men dessverre, må jeg si, var min opplevelse i et sammensatt sykdomsbilde at han i for liten grad var initiativtagende for utredning; jeg følte jeg krevde og presset alt gjennom, eller at han ga noen svar/ tanker om hva som feilte meg. Jeg velger og tro at årsaken, til at jeg følte meg lite forstått og tildels motarbeidet, ligge i liten/ ingen erfaring vedrørende mitt problem. Men jeg håper for andre pasienter at han etterhvert vil klare å se at ulike problem kan henge sammen, og klare å komunisere ut eventuelle tanker han måtte ha underveis, selv om det ikke er fasiten. Samt framstå som litt mindre stresset/ på klokken. Jeg forsto til slutt årsaken til mine plager selv, ved hjelp av en annen lege, men behandlingen kom unødig sent igang.

Super lege!

En utrolig dyktig og forståelsesfull lege. Han lytter og tar deg på alvor. Veldig god informasjon og oppfølging. Veldig fornøyd!

Kjempeflink og forståelsesfull lege!!

Flink til å lytte og ta pasienten på alvor. Han har bestandig god tid, forklarer og gjør det som er rett for pasienten. En super lege!!

Lyttende forståelsesfull og både faglig og menneskelig dyktig

Denne mannen berget livet mitt. Både som mor og pasient har han stilt opp og fulgt opp. Han møter meg med respekt og verdighet og takket være hans innsats + min egen er jeg tilbake i full jobb. Personalet er også blitt mye bedre og forholde seg til