Marius Johansen

Mørkved Legesenter

2007

Mørkved Legesenter Telefonnummer75 51 55 0075 51 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mørkvedsentret 17 8028 Bodø
Marius Johansen er en av 48 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Marius Johansen

Ser hele mennesket

En fantastisk lege. Kunnskapsrik, empatisk, nøye og pålitelig. Han ser pasienten og er interessert. Har pasienten med seg i diskusjon om behandlingsalternativer. Følger opp pasienten etter konsultasjon. Lytter og kommuniserer på en ypperlig måte. Byens beste lege.

Skikkelig lege!!!

Han er utrolig god på å lytte å komme med innspill..Har hjulpet meg masse siden jeg fikk han som lege.Siden jeg er kronisk smertepasient har det vært nok av utfordringer,men Marius lytter alltid på meg å føker meg alltid lettere til sinns etter ett besøk hos han.Han har evnen til empati!!Beste legen!!

Omsorgsfull og løsningsorientert

En utrolig flink lege som lytter, repeterer det jeg har sagt, tar meg på alvor og finner løsninger på mitt problem. Istedenfor at jeg kunne ha ramlet i staver pga en skade "bakket" han meg opp igjen slik at jeg kom meg tilbake i yrkeslivet igjen. Tusen takk Marius!

Litt kjip

Han ser mye på skjermen og gir ikke uttrykk for om han hører hva jeg sier. Han er helt ok ellers, men jeg reagerer på at han til tider er spydig når han ikke vet hva symptomene mine betyr. Upassende humor.

Fantastisk lege og medmenneske.

Marius har alltid tid, og gir gode tilbakemeldinger og råd. Han er godt forberedt til timene. Han er medmenneske og lytter til pasienten. Er veldig fornøyd med han som fastlege!