Marius Johansen

Tlf: 75 51 55 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Marius Johansen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Marius Johansen

Litt kjip

Han ser mye på skjermen og gir ikke uttrykk for om han hører hva jeg sier. Han er helt ok ellers, men jeg reagerer på at han til tider er spydig når han ikke vet hva symptomene mine betyr. Upassende humor.

Fantastisk lege og medmenneske.

Marius har alltid tid, og gir gode tilbakemeldinger og råd. Han er godt forberedt til timene. Han er medmenneske og lytter til pasienten. Er veldig fornøyd med han som fastlege!

Fantastisk

Hyggelig og imøtekommende.
Har inntrykk av at han er forberedt og tar ting på alvor !
Lytter til mine innspill og er åpen for alternative svar på mine plager.

har potensiale

Marius var hyggelig og hjelpsom når problemet var enkelt.
Men dessverre, må jeg si, var min opplevelse i et sammensatt sykdomsbilde at han i for liten grad var initiativtagende for utredning; jeg følte jeg krevde og presset alt gjennom, eller at han ga noen svar/ tanker om hva som feilte meg. Jeg velger og tro at årsaken, til at jeg følte meg lite forstått og tildels motarbeidet, ligge i liten/ ingen erfaring vedrørende mitt problem. Men jeg håper for andre pasienter at han etterhvert vil klare å se at ulike problem kan henge sammen, og klare å komunisere ut eventuelle tanker han måtte ha underveis, selv om det ikke er fasiten. Samt framstå som litt mindre stresset/ på klokken. Jeg forsto til slutt årsaken til mine plager selv, ved hjelp av en annen lege, men behandlingen kom unødig sent igang.

Super lege!

En utrolig dyktig og forståelsesfull lege. Han lytter og tar deg på alvor. Veldig god informasjon og oppfølging. Veldig fornøyd!

Lyttende forståelsesfull og både faglig og menneskelig dyktig

Denne mannen berget livet mitt. Både som mor og pasient har han stilt opp og fulgt opp. Han møter meg med respekt og verdighet og takket være hans innsats + min egen er jeg tilbake i full jobb. Personalet er også blitt mye bedre og forholde seg til

Tar pasientene på alvor:)

Har hatt Marius som fastlege i to år og han er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Han tar meg på alvor og gjør alt for å hjelpe meg :) imøtekommende, hyggelig og får meg til å føle meg trygg som hans pasient.

Kjempelege!

Er veldig fornøyd med Marius, han er den dyktigste legen jeg har hatt! Opplever alltid å bli tatt på alvor, og at han legger alle krefter i å hjelpe meg, også når det har innebært å bli igjen på kontoret for å ta telefoner utover kontorets stengetider. Alt i alt kjempefornøyd!

En av de beste :)

Lyttende, forståelsesfull, empatisk, innovativ, grundig, åpen, rolig, tålmodig, engasjert; i det hele tatt alt en god lege skal være :)

Hyggelig og omtenksom lege

Hyggelig og omtenksom lege som tar seg tid til å forklare på en god måte. Føles trygt å gå til en lege som man føler bryr seg om pasienten, og som gir inntrykk av å ha god kunnskap om sitt fag.

positiv overasket

Fått i bytte av min pernsjonerte lege. Var skeptisk, da man vet hva man har men ikke hva man får. Fått et svært positivt intrykk både som pasient og passientmor. Hadde ingen grund til bekymring :)

Den beste legen jeg har hatt!

En lyttende og intressert lege,men helsepersonalet burde være mere servicorientert og blide.

meget dyktig lege.

En lyttende og grundig lege, vil absolutt beholde Marius så lenge jeg kan. Er og veldig god lege for ungdom, forståelsesfull og lyttende,

For ung og for lite erfaring.

Ble overført til Marius Johansen, når min gamle fastlege ble pensjonist. Han var etter min vurdering for ung til å leke psykolog med meg i alle fall, så jeg var rask å bytte lege. Han har mye fin, ny kunnskap og er sikkert flink. Men kombinasjon av at han er så ung og ville leke psykolog med meg, og de sure kontordamene, gjorde avgjørelsen lett, jeg byttet lege.

Trygg

Han utviser en faglig trygghet hos meg som pasient. Han lytter til meg og lar meg delta i evt forslag til behandling. Veldig dyktig!!

Legesekretærene burde kanskje bli litt mer imøtekommende og hyggeligere mot pasientene.

Hyggelig kar.

Kunnskapsrik og lyttende, og tar seg tid. Han har ikke lang erfaring, men er likevel flink.

Hyggelig og personlig lege.

Tar godt imot deg og informerer på en hverdagslig språk. Legen er dyktig, men service'n og imøteikommenheten hos "kontordamene" burde vært bedre.