Erlend Jørgensen

Autorisasjon (2008)

Erlend Jørgensen er en av 12 fastleger i Vefsn

Siste vurderinger av Erlend Jørgensen

Vært min fastlege i over 10 år

Superfornøyd med Erlend, bruker god tid på undersøkelsene og forklarer god underveis. Et tilfelle der han var borte og jeg måtte inn til noen andre, fikk jeg et utfyllende brev med info om hva og hvorfor. Super oppfølging der altså!

Dyktig og behagelig lege

Erlend har vært min fastlege i en årrekke. Han tar seg god tid og lytter til hva jeg har å si når jeg kommer innom. Virker kunnskapsrik i undersøkelses-situasjoner. Henviser videre når det trengs og oppfølgingen er tipp topp. Føler meg svært godt ivaretatt hos Erlend.

Ovenfra og ned!

Er ikke fornøyd med fastlegen min. Jeg føler at jeg ikke blir tatt på alvor. Jeg føler han har bestemt seg på forhånd, uten å tatt min problemer på alvor.
Byttet til ny fastlege.

Seriøs ,nøyaktig og omsorgsfull.

Har hatt Dr Jørgensen til fastlege i en del år.
Jeg oppfatter ham som meget nøyaktig og dyktig. Der det har vært nødvendig,har han henvist videre. Han virker alltid å ha god tid, og får meg alltid til å føle meg velkommen. I tillegg føler jeg at han har en oppriktig omsorg i seg som gjør at man trives i hans nærvær.

Meget dyktig lege.

Erlend Jørgensen er en lege som lytter til pasienten, tar denne seriøst og er handlingsorientert. Han følger opp pasienten slik at en føler seg trygg og ivaretatt!