Stian Veka

Kolbotnveien 23 1410 Kolbotn
Tlf: 66 80 06 46 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Stian Veka er en av 28 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Stian Veka

Kan jobben sin, tålmodig og hyggelig

Alltid hyggelig og med riktig svar på faglige spørsmål.Han er tålmodig.Han er kunnskapsrik og oppdatert.Jeg er veldig fornøyd å ha han som fastlege.

Meget flink lege

Har hatt Stian som lege i flere år og er fornøyd med hvordan han hører etter. Har slitt med en kronisk sykdom i flere år og han har fulgt meg opp ganske bra.

Skaper tillit og er interessert

Hyggelig lege som virker interessert. Tok seg god tid og var opptatt av å finne løsningen på mitt konkrete behov, men også vite mer om helsestatus ellers. Meget godt inntrykk. Slitne og litt trange lokaler.

Meget bra!!!

Har stor glede av at han har satt seg inn i min sitvasjon. Har hatt mange operasjoner og det har krevd oppfølging av min fastlege.

Veldig fornøyd.

Har kronisk sykdom som er prof behandlet av legen. Jeg tror jeg er heldig at jeg har så bra og hyggelig doktor.

Veldig fornøyd!

Har vært hos han i to anledninger både på mine vegne og på vegne av et av mine barn! Opplever en interessert, imøtekommende og løsningsorientert lege som tar meg på alvor! Strålende fornøyd med han :-)

Hyggelig og imøtkommende.

Hyggelig lege som interesserer seg for pasienten. Han er entusiastisk og løsningsorientert.
Har dessverre for kort tid pr.pasient.

Ikke fornøyd

Fikk ikke den hjelpen jeg trengte. Er svært sjeldent hos lege, så ble sjokkert over den dårlige, nærmest fiendtlige behandlingen. Han virker kunnskapsløs og uinteressert. Jeg måtte bytte fastlege, og fikk straks den hjelpen jeg trengte.

Ikke fornøyd

Jeg kom til denne legen med 40 i feber og lungebetennelse. Jeg fikk ingen sykmelding, men fikk beskjed om å bruke egenmelding, hvis jeg hadde noen igjen. Jeg opplevde at denne legen var sarkastisk og tydelig redd for NAV.
Jeg opplevde å bli mistenkeliggjort mht sykmelding.
Saken er at jeg var aldri borte fra jobben, og den ene gangen jeg trengte fravær ble jeg altså så dårlig behandlet.
Neste gang jeg trengte lege byttet jeg lege. Jeg orket ikke den belastningen det var å gå til han igjen.
Noen passer dessverre ikke til å være lege.

kommer aldri til å gå til han mer !!!!

etter en arbeidsulykke gikk jeg hos han i over 7 mnd på slutten ble jeg stempla som arbeidssky og han mente jeg ikke var syk lengre noe ny lege fant ut jeg var , fikk intrykk av at han er livredd nav og at di kommer før pasienten, han samarbeida også med min arbeidsgiver på en måte som satte meg i dårlig lys,kommer aldri noen sinne til å bruke verken han eller solgården legesenter mer.

En som er for opptatt av lover og regler enn helsa mi

Jeg ble helt deppa når jeg har vært hos han i flere anledninger. Han er så redd av å sykemelde folk at det gjør pasienter mer syke. Han har heller ikke løsninger på problemer og lar deg bli mere syk.

En god lege som er god til å lytte

Stian Veka er en hyggelig og sympatisk lege som tar seg tid til å prate litt om andre ting enn sykdom. Viser god helhetsforståelse og er sympatisk.

beste legen ever

er en veldig god lege .
kunne vært flinkere med og lufte på venteværelse, veldig ofte tung luft der :(

God lege i nærmiljøet

Valgte selv lege etter kommentarer fra kollegaer.

God oppfølging i en situasjon - uten medisinsk grunnlag viste det seg - som kunne ha medført et sykefravær i over 12 måneder.

Konstruktive forslag for å unngå lange ventetider hos spesialister.

Den beste legen jeg har hatt

Skiftet fastlege pga flytting, og valgte en helt tilfeldig lege.
Dette er virkelig det beste valget jeg har tatt, for denne legen er helt fantastisk! Full av empati og ønsker virkelig å hjelpe deg med dine problemer, i tillegg er han hyggelig å prate med, og gir deg tillit.
Anbefalt!