Solgården Legesenter

Kolbotnveien 23 1410 Kolbotn

Siste vurderinger av Solgården Legesenter

ivaretatt

Lege: Christian Barstad Skrevet

Jeg føler meg godt ivaretatt og får fantastisk oppfølging, ringer tilbake med prøvesvar eller om jeg ber om å bli oppringt.

Lege med omtanke for pasientene sine

Lege: Marina Ferri de Barros Solheim Skrevet

Jeg har tidligere opplevd Marina som litt for omstendelig og lite tilgjengelig, men etter å ha hatt henne som fastlege i flere år har vi fått en god relasjon. Hun viser oppriktig omtanke og er en god samtalepartner. Hun tar meg på alvor, men uten å dramatisere.

Svært dyktig, trygg, med mye "menneskekunnskap"

Lege: Marina Ferri de Barros Solheim Skrevet

Vi er en familie på fire som har hatt Marina som vår fastlege i nå 12 år. Hun er alltid vennlig, er en god lytter, gir av sin tid, tar oss på alvor og hjelper oss alltid i en sårbar situasjon. Hun er faglig sterk og har en stor porsjon menneskekunnskap. Føler oss heldige som har Marina som vår fastlege.

Kjempefin lege jeg har hatt i mange år

Lege: Marina Ferri de Barros Solheim Skrevet

Jeg har alltid opplevd Marina som en grundig, tydelig og forståelsesfull lege som tar meg på alvor. Ja, det hender hun er forsinket, men jeg mener det er et tegn på at hun faktisk bruker tid på pasientene sine når de har behov for det. Det er bedre enn å føle at hun stresser seg gjennom timen og ikke tar seg tid til en ordentlig undersøkelse. Jeg er aldri nervøs når jeg er der, noe jeg har opplevd med tidligere leger. Rolig og vennlig. Anbefales!

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Lege: Christian Barstad Skrevet

En lege som bryr seg om sine pasienter og ser på hver av dem som mennesker med ulike behov og krav om tilrettelagt individuell behandling. Holder seg faglig oppdatert og er åpen for nye forslag og nye behandlingsmetoder. Alltid hyggelig og imøtekommende.