Solgården Legesenter

Kolbotnveien 23 1410 Kolbotn

Siste vurderinger av behandlere ved Solgården Legesenter

Kan jobben sin.

Lege: Anne Kristin Landerud Brevik Skrevet

Hun lytter på hva du har å si. For så å undersøke. For min del stemmer konklusjonen hun kommer med. Om det er utenfor hennes område, sender hun meg videre event. til spesialist.
Fungerer helt topp.

Lite engasjert og lite hjelpsom

Lege: Marina Ferri de Barros Solheim Skrevet

Har hatt denne legen i over 10 år. Dersom du er lite hos legen generelt og ikke har så mye problemer er hun grei å gå til. Men så fort problemene starter, er det nærmest ingen hjelp å få. Føler at hun ikke tar pasienten og problemer seriøst og prater som om hun vet bedre. Man merker fort hvilke leger som er flinke, når man begynner å dra flere ganger i uken i forbindelse med sykdom og det var nettopp dette Solheim ikke viste seg å være.

Norges beste fastlege

Lege: Abdullah Rasulzada Skrevet

Abba har vært familiens fastlege i seks år, og vi er strålende fornøyd med ham. Han lytter, er interessert, og gir oss råd og behandling som virker. Han er empatisk, har en super humor og tar seg også tid å sende oss sms-er og ringe utenom kontortid. Vi er kjempeheldige som har en så flink fastlege.

Ser hele mennesket

Lege: Stian Veka Skrevet

Gjennom en vanskelig periode har Stian Veka vært fantastisk. Av flere helseinstitusjoner var det kun Veka som som fanget opp viktige detaljer.

Ansvarlig og menneskelig

Lege: Marina Ferri de Barros Solheim Skrevet

Jeg oppfatter henne som lyttende og en lege som tar seg tid til meg som pasient. Jeg byttet til denne legen i en meget vanskelig og krevende livs situasjon eskalert etter en traumatisk situasjon over tid, og psykiske plager gjennom livet. Jeg ble møtt av genuin empati og forståelse og hun bidro også til å dempe min «lege angst» Jeg kan anbefale henne på det varmeste og har fortsatt å ha henne som fastlege etter å ha flyttet til en annen kommune. Jeg opplever å bli lyttet til, og jeg får råd og innspill og føler meg godt ivaretatt hos denne legen.