Solgården Legesenter

Tlf: 66 80 06 46 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Solgården Legesenter

Lite forståelsesfull

Lege: Marina Ferri de Barros Solheim Skrevet

Føler hun har veldig lite erfaring og kunnskap for å kunne hjelpe. Hun sier ofte i mot mine smerter og mener det ikke er noe galt. Tar ikke kontakt med meg for svar på prøver og er alltid forsinket.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Anne Kristin Landerud Brevik Skrevet

Man blir tatt på alvor og føler at hun har god tid. Man får alltid tilbakemelding på prøver, og dersom det er noe spesielt ringer hun gjerne og tar en prat. Har aldri opplevd lignende hos en annen lege. Det et verdt litt ekstra ventetid.

Alltid forsinket å virker lite interessert

Lege: Marina Ferri de Barros Solheim Skrevet

Må ALLTID vente for å komme inn uavhengig av det er første time hun har eller utover dagen. Lite interessert virker det som. Livredd for å gi sykemeldinger. Får det ikke før evt sykehus eller høyere anbefaler det på det sterkeste. Følelsen av å bli sett ned på er ubehagelig.
Bra å få byttet lege nå

Kan jobben sin, tålmodig og hyggelig

Lege: Stian Veka Skrevet

Alltid hyggelig og med riktig svar på faglige spørsmål.Han er tålmodig.Han er kunnskapsrik og oppdatert.Jeg er veldig fornøyd å ha han som fastlege.

Lege med kompetanse, tillitt og et godt hjerte

Lege: Anne Kristin Landerud Brevik Skrevet

Vi har hatt Breivik som fastlege både på meg og mine 4 barn gjennom flere år. Hun er en fantastisk lege. Hun har alltid tid til oss, hun lytter, forstår og sender oss videre om det er nødvendig. Akkurat en slik lege alle burde ha.

Lege: Abdullah Rasulzada Skrevet

Rasulzada er oppriktig interessert og tar deg på alvor. Han er ikke bare faglig dyktig, men er også flink i kommunikasjon med både voksne og barn. Min sønn på 6 år likte ikke å gå til lege tidligere, helt til vi fikk Rasulzada som fastlege.

Rasulzada er ung, tillitsfull, engasjert og positiv og vi venter gjerne noen dager ekstra for å få time hos han i stedet for å få en ledig time hos annen fastlege med ledig kapasitet.

Legen der alle får VIP- behandling

Lege: Christian Barstad Skrevet

Vi har brukt dr Barstad som fastlege for hele familien i flere år. Og vi er alle veldig fornøyde. Uansett hva det gjelder, føler man seg trygg og ivaretatt. Han gir alle følelsen av å være VIP-pasienter. Han er nær og lyttende, og respekterer pasientens egne forslag og tanker. Og han husker ting man har fortalt, også det som ikke er i journalen.

Meget flink lege

Lege: Stian Veka Skrevet

Har hatt Stian som lege i flere år og er fornøyd med hvordan han hører etter. Har slitt med en kronisk sykdom i flere år og han har fulgt meg opp ganske bra.

Han er helt fantastisk!!

Lege: Abdullah Rasulzada Skrevet

Hjelpsom,tillitsfull,tar ting alvorlig.. Har ikke noe å si enn at han er helt fantastisk! Flink til å lytte.

Skaper tillit og er interessert

Lege: Stian Veka Skrevet

Hyggelig lege som virker interessert. Tok seg god tid og var opptatt av å finne løsningen på mitt konkrete behov, men også vite mer om helsestatus ellers. Meget godt inntrykk. Slitne og litt trange lokaler.

Bytter aldri lege

Lege: Abdullah Rasulzada Skrevet

Dyktig. Tar vare på pasientene sine og viser en genuin interesse for deres velvære. Har selv slitt smått med redsel for sykdom, i situasjoner hvor de fleste ville latterliggjort bekymringene mine. Han har alltid tatt meg på alvor, uansett hva jeg har kommet med. Jeg stoler på hans vurderinger og føler at jeg alltid er i "trygge hender". Har ingenting å utsette.

Da NAV ikke tok min søknad om dagpenger seriøst, ble han personlig med ned på NAV-kontoret for å forklare situasjonen for saksbehandler. Tviler på at andre leger ville gjort det samme.

Anbefales på det varmeste

Meget dyktig faglig og meget gode menneskelige og kommunikative egenskaper

Lege: Abdullah Rasulzada Skrevet

Svært tilfreds med behandlingen av både voksene og barn. Flink i møte med barn. Alltid respektfullt og ansvarsfull i møte med meg og familien min.

fantastisk lege

Lege: Abdullah Rasulzada Skrevet

han er ung. han har en positivitet og pågangs
mot med vanskelige kroniske pasienter som er beundringsverdig.
hyggelig og nøyaktig.
men snakker svensk.

Strålende, profesjonell og hyggelig lege

Lege: Abdullah Rasulzada Skrevet

Kunnskapsrik, empatisk og på alle måter flink lege. God kontakt med pasienten og profesjonell og hyggelig opptreden. Kan ikke se noe som kan bli bedre.

En meget omsorgsfull og dyktig lege

Lege: Christian Barstad Skrevet

En meget omsorgsfull og dyktig lege.Flink til å lytte og dersom det minste i tvil sørger han for utredning av spesialist.

Beste legen jeg har hatt hands down

Lege: Abdullah Rasulzada Skrevet

Svensk lege som oppfører seg eksemplarisk som lege: han lytter, viser forståelse, tar deg og dine problemer alvorlig, og prøver å hjelpe deg så godt han kan. Han engasjerer seg i deg som pasient på en måte jeg aldri har opplevd før,- har hatt kalde og kliniske leger og når jeg fikk han som vikar istedetfor, var det som om et lys gikk opp for meg og jeg innså at medmennesklighet definitivt er viktig når man går til lege.

Jeg har lest at noen som har gått til fastlege for gynokoloiske undersøkelser har hatt ubehagelige opplevelser, men kan i det minste si at han var forsiktig, proffesjonell og tålmodig når det gjaldt dette også.

Tror ikke det er noe jeg kan se som kan forbedres,- er trist jeg måtte bytte lege og ikke lenger kan ha han som min fastlege :/

Det er synd at legekontoret der han er (Solgården) er ueffektivt og ofte ekstemt vanskelig å komme i kontakt med/få time hos.

Beste legen jeg har vært hos noensinne, kommer aldri til å bytte!

Lege: Abdullah Rasulzada Skrevet

For meg har han vært utrolig god å ha! Han legger alltid fra seg både skrivesaker og tastatur når jeg kommer, da sitter han å hører uforstyrret på det jeg har å si! Veldig empatisk og han strekker seg langt for sine pasienter, han har veldig mye å gjøre og mange pasienter men han virker aldri stresset uansett hvor lang ventetid det er! Må også si at helsesekretærene er veldig gode, med godt humør og har god service. jeg som har sprøyteskrekk synes det er helt greit å ta blodprøver osv hos damene på Solgården! Kommer ikke til å bytte lege selvom jeg bor helt sør i Follo og må reise ett godt stykke!

Inngir tillit -

har gjort leksa si
dvs. har lest noe info om deg før du kommer og
synes å vite hvem du er
lytter og signaliserer forståelse, interesse
ser MER på pasienten, MINDRE på PC`n
kunnskapsrik, vitebegjærlig, ikke allvitende
tør være enig og uenig
effektiv - følger opp avtaler og delmål
har humoristisk sans

Veldig flink.

Lege: Abdullah Rasulzada Skrevet

En veldig dyktig lege. Tar seg god tid til å lytte og gjør alt for å hjelpe til. Har byttet mange leger men Abdullah kommer jeg til å være hos. Veldig fornøyd. Veldig fornøyd med vikaren Solveig også. Satte virkelig igang systemer for å hjelpe til. Siste dag før ferien ville hun ikke gå fra kontoret sitt før hun visste at jeg var i trygge hender og fikk time på A-hus etter å ha mast på dem for innleggelse.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Anne Kristin Landerud Brevik Skrevet

Flink, hyggelig og effektiv lege. Beste legen jeg har hatt. Eneste minus er at det er litt ventetid på å få time og at man sjelden kommer inn til avtalt tid.