Solgården Legesenter

Kolbotnveien 23 1410 Kolbotn

Siste vurderinger av Solgården Legesenter

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Anne Kristin Landerud Brevik Skrevet

Man blir tatt på alvor og føler at hun har god tid. Man får alltid tilbakemelding på prøver, og dersom det er noe spesielt ringer hun gjerne og tar en prat. Har aldri opplevd lignende hos en annen lege. Det et verdt litt ekstra ventetid.

Alltid forsinket å virker lite interessert

Lege: Marina Ferri de Barros Solheim Skrevet

Må ALLTID vente for å komme inn uavhengig av det er første time hun har eller utover dagen. Lite interessert virker det som. Livredd for å gi sykemeldinger. Får det ikke før evt sykehus eller høyere anbefaler det på det sterkeste. Følelsen av å bli sett ned på er ubehagelig.
Bra å få byttet lege nå

Kan jobben sin, tålmodig og hyggelig

Lege: Stian Veka Skrevet

Alltid hyggelig og med riktig svar på faglige spørsmål.Han er tålmodig.Han er kunnskapsrik og oppdatert.Jeg er veldig fornøyd å ha han som fastlege.

Lege med kompetanse, tillitt og et godt hjerte

Lege: Anne Kristin Landerud Brevik Skrevet

Vi har hatt Breivik som fastlege både på meg og mine 4 barn gjennom flere år. Hun er en fantastisk lege. Hun har alltid tid til oss, hun lytter, forstår og sender oss videre om det er nødvendig. Akkurat en slik lege alle burde ha.

Lege: Abdullah Rasulzada Skrevet

Rasulzada er oppriktig interessert og tar deg på alvor. Han er ikke bare faglig dyktig, men er også flink i kommunikasjon med både voksne og barn. Min sønn på 6 år likte ikke å gå til lege tidligere, helt til vi fikk Rasulzada som fastlege.

Rasulzada er ung, tillitsfull, engasjert og positiv og vi venter gjerne noen dager ekstra for å få time hos han i stedet for å få en ledig time hos annen fastlege med ledig kapasitet.