Solgården Legesenter

Kolbotnveien 23 1410 Kolbotn

Siste vurderinger av behandlere ved Solgården Legesenter

Flink lege som tar seg god tid

Lege: Marina Ferri de Barros Solheim Skrevet

Jeg er ikke så ofte hos legen, men føler meg godt tatt i mot som pasient. Det er ikke de største problemene jeg har hatt, men hun har tatt seg veldig god tid og tatt prøver som andre leger kanskje ikke ville tatt. Hun bruker lang tid på å finne årsak til problemer og hun er veldig flink til å lytte på meg som pasient. God kommunikasjon også etter legebesøk. Kan absolutt anbefales! Beste lege jeg noensinne har hatt.

Den beste legen!

Lege: Anne Kristin Landerud Brevik Skrevet

Anne Kristin er veldig forståelsesfull, nøye, lytter og tar meg på alvor. Man kommer sjeldent inn til avtalt tid, men for meg er det totalt uviktig, det viktigste er at hun tar seg tid til de som trenger et kvarter ekstra. Jeg venter gladelig en time eller mer, for jeg vet at når jeg trenger de minuttene ekstra er hun alltid behjelpelig! Får ikke fullrost henne nok, hun er faglig dyktig, og ser mennesket som sitter på kontoret, og jeg gruer meg til hun skal pensjoneres. Jeg er så heldig å ha hatt henne i 20 år, og vil ha henne så lenge hun jobber!

Super fastlege

Lege: Abdullah Rasulzada Skrevet

Abdullah Rasulzada er det beste legen jeg har møtt. Behandler, lytter og følger opp på upåklagelig vis. Terningkast 6+ fra meg.

Veldig bra

Lege: Marina Ferri de Barros Solheim Skrevet

Har vart min lege i ca 10 år. Veldig bra, vennlig, omsorgsfull og god kommunikasjon med meg og barna.

Verdens beste lege

Lege: Abdullah Rasulzada Skrevet

Abdullah er verdens beste lege. Jeg kommer aldri til og bytte. Han er forståelsesfull, tar deg på alvor, pratsom, har humor og veldig flink i det han gjør! Håper han aldri slutter