Solgården Legesenter

Telefonnummer66 80 06 4666 80 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kolbotnveien 23 1410 Kolbotn

Siste vurderinger av Solgården Legesenter

Dyktig og profesjonell

Lege: Stian Veka Skrevet

Fikk god hjelp av dr. Veka til å ordne med en henvisning som hastet. Han tok seg tid til å ringe og ordnet med det nødvendige. Tusen takk!!

Lytter, ikke ukritisk, faglig på høyden, tillitsskapende.

Lege: Stian Veka Skrevet

Gir seg nok tid, lytter godt, men er ikke ukritisk, en god samtalepartner med faglig tyngde og trygghet. Flink med skalpellen og suturen, fjerner føflekker uten synlige arr. Glad for å ha dr Veka som fastlege.

Ikke lydhør

Lege: Marina Ferri de Barros Solheim Skrevet

Om du ønsker en lege som er lydhør og har respekt for pasienten er ikke dette legen for deg.

Dette var mitt første legebesøk på 13 år, gikk rett hjem og byttet fastlege. Hun smilte, men jeg lurte på om hun virkelig forsto hva jeg sa. Det kan ha vært språkproblemer som gjorde at hun ikke forsto. Jeg gikk ut derfra uten å ha fått hjelpen jeg trengte. Veldig skuffene.

Uproff

Lege: Marina Ferri de Barros Solheim Skrevet

Måtte betale for spiralen som ble ikke satt inn allikevel da det står klart på pakningsvedlegget at pakken bare skal åpnes rett før den settes inn.
Legen tar ikke pasienten på avlor, god del av problemmer med helsen tar som en bagatel.
Virker veldig uproff, useriøs og usikker.

Empatisk og dyktig

Lege: Abdullah Rasulzada Skrevet

Meget fornøyd med legen. Tar seg tid og lytter til det du har å si. Empati og kommunikasjonsevne er ingen selvfølge hos leger. Det har Abdullah.