Solgården Legesenter

Tlf: 66 80 06 46 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Solgården Legesenter

Empatisk og dyktig

Lege: Abdullah Rasulzada Skrevet

Meget fornøyd med legen. Tar seg tid og lytter til det du har å si. Empati og kommunikasjonsevne er ingen selvfølge hos leger. Det har Abdullah.

Veldig flink lege

Lege: Christian Barstad Skrevet

Jeg er veldig glad for at jeg byttet fastelege til C.B, han er dyktig, støttende og lyttende. Han snakker på en måte som gjør at man føler seg ivaretatt og sett. Veldig fornøyd altså! God stemning ellers på Solgården også.

Tar pasienten på alvor

Lege: Marina Ferri de Barros Solheim Skrevet

Opplever alltid at Marina tar mine spørsmål og bekymringer på alvor. Følger godt opp, og gir tilbakemelding når prøver er tatt.

Verdens beste lege.

Lege: Abdullah Rasulzada Skrevet

Utrolig dyktig - føler meg alltid trygg ved hans beslutninger. Har lenge slitt med mye vondt i magen, og han har virkelig gjort det han kan for å prøve å hjelpe meg. Heller aldri opplevd tidligere at legen personlig sender deg SMS eller ringer deg for en oppdatering på sykdomsituasjonen, men det gjør altså han. Flink til å lytte, og prate for seg. Veldig enkel og prate med og rett og slett dyktig i det han gjør! Kommer aldri til å bytte han ut.

Virker lite trygg og kunnskapsrik.

Lege: Marina Ferri de Barros Solheim Skrevet

Anbefales ikke.
Denne legen anerkjenner ikke el-overfølsomhet som en aktuell lidelse for det kan ikke bevises. Hun tviholder på det som er vedtatt i skriften. Jeg følte jeg ble møtt med svært lite forståelse da jeg tok opp dette problemet.
Har nå byttet til en ny fastlege. Og vil aldrig benytte meg av denne legen igjen.