Solgården Legesenter

Kolbotnveien 23 1410 Kolbotn

Siste vurderinger av behandlere ved Solgården Legesenter

Anne Kristin strekker seg for deg

Lege: Anne Kristin Landerud Brevik Skrevet

Jeg har nettopp hatt mine første besøk hos min fastlege, som jeg har hatt i alle år. Hun har gitt et meget godt inntrykk. Hun lytter, følger opp og sjekker for alle eventualiteter. Jeg har følt meg 100% ivaretatt hos Anne Kristin.

En svært god fastlege

Lege: Anne Kristin Landerud Brevik Skrevet

Jeg er fornøyd med min fastlege. Hun er nøye og hvis hun er i tvil henviser hun en videre. Alt i alt en lege jeg anbefaler. Både min mann og jeg bruker henne.

Kan jobben sin.

Lege: Anne Kristin Landerud Brevik Skrevet

Hun lytter på hva du har å si. For så å undersøke. For min del stemmer konklusjonen hun kommer med. Om det er utenfor hennes område, sender hun meg videre event. til spesialist.
Fungerer helt topp.

Lite engasjert og lite hjelpsom

Lege: Marina Ferri de Barros Solheim Skrevet

Har hatt denne legen i over 10 år. Dersom du er lite hos legen generelt og ikke har så mye problemer er hun grei å gå til. Men så fort problemene starter, er det nærmest ingen hjelp å få. Føler at hun ikke tar pasienten og problemer seriøst og prater som om hun vet bedre. Man merker fort hvilke leger som er flinke, når man begynner å dra flere ganger i uken i forbindelse med sykdom og det var nettopp dette Solheim ikke viste seg å være.

Norges beste fastlege

Lege: Abdullah Rasulzada Skrevet

Abba har vært familiens fastlege i seks år, og vi er strålende fornøyd med ham. Han lytter, er interessert, og gir oss råd og behandling som virker. Han er empatisk, har en super humor og tar seg også tid å sende oss sms-er og ringe utenom kontortid. Vi er kjempeheldige som har en så flink fastlege.