Carl Albert Knutssøn

Autorisasjon (1986)

Mørkved Legesenter Telefonnummer75 51 55 0075 51 55 ...
Mørkvedsentret 17 8028 Bodø
Carl Albert Knutssøn er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Carl Albert Knutssøn

Den beste av de beste !

Umulig og passe bedre til en jobb en denne legen.
Han har tid , lytter, ser deg og gjør ofte riktige avgjørelser for å bekrefte /avkrefte sykdomsbilde!

Beste fastlegen man kan ha

Fremstår som faglig oppdatert, er oppmerksom og tillitsvekkende. Tar kontakt og følger opp prøvesvar/avtaler.

Fantastisk lege, dårlig legekontor

Carl er en fantastisk lege. Jeg har alltid likt han, og alltid vært fornøyd med behandlingen jeg har fått fra han.
Men nå i det siste er jeg ikke særlig fornøyd med legekontoret. Det er nesten umulig å få time hos sekretærene som sitter der. Uansett om jeg ringer eller sender melding så får jeg mange rare svar tilbake. Og da gjerne med sensitiv informasjon som jeg personlig ikke synes burde skrives på SMS. Ei av sekretærene var også ganske frekk meg meg i tlf, da jeg skulle få ei sykemelding for en meget god grunn. Hun skulle ordne sykemelding til meg, men det har nå gått 2 uker og jeg har enda ikke fått den.

Den beste legen i byen

Alt er bra bra med denn Carl, er en dyktig og fantastisk lege som gjør alt for at man skal være fornøyd. ingen ting man kan klage på.

Flink fyr

Jeg hadde Knutssøn som lege i hele oppveksten, og da jeg ble større kom jeg til ham med litt mer vanskelige og alvorlige problemer. Han får deg til å føle deg trygg og rolig. Og jeg opplevde ham som veldig kompetent, han tok seg alltid god tid til å forklare både hva som var galt, hva som kunne gjøres, og hva han gjorde på ulike undersøkelser. Snill mann!

(Det må kanskje også nevnes at jeg flere ganger måtte ringe igjen og igjen (og igjen og igjen) uten å komme fram til kontoret)