Carl Albert Knutssøn

Mørkved Legesenter

1986

Mørkved Legesenter Telefonnummer75 51 55 0075 51 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mørkvedsentret 17 8028 Bodø
Carl Albert Knutssøn er en av 47 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Carl Albert Knutssøn

Bryr seg, og er utrulig dyktig

Hatt som fastlege i mange år, tar seg tid og lytter til dine problemer og gir seg ikke før han finner en løsning til deg. Veldig detaljert og man merker yrkesstolthet! :)

Ufølsom lege

Har vært pasient siden jeg var liten hos Knutssøn. Har aldri vært spesielt syk og har derfor ikke vært så ofte hos han. Nå i det siste har jeg vært noen ganger hos han og jeg opplever han som kald og ufølsom. Han virker som han er uinteressert og egentlig helst vil ha meg ut av kontoret så fort som mulig. Har fortalt ting som er vanskelig å snakke om, og jeg opplevde han som kald. Dette har resultert i at jeg ønsker å finne meg en ny lege. Alle jeg snakker og som har han som lege er fornøyd og deler ikke samme oppfatning som meg. Mulig han kanskje ikke er komfortabel med å snakke om sånne ting. Men da burde han opplyse om det slik at pasienten slipper å gå ut fra kontoret og føle skam og at legen ikke tror på deg.

Den beste av de beste !

Umulig og passe bedre til en jobb en denne legen.
Han har tid , lytter, ser deg og gjør ofte riktige avgjørelser for å bekrefte /avkrefte sykdomsbilde!

Beste fastlegen man kan ha

Fremstår som faglig oppdatert, er oppmerksom og tillitsvekkende. Tar kontakt og følger opp prøvesvar/avtaler.

Fantastisk lege, dårlig legekontor

Carl er en fantastisk lege. Jeg har alltid likt han, og alltid vært fornøyd med behandlingen jeg har fått fra han.
Men nå i det siste er jeg ikke særlig fornøyd med legekontoret. Det er nesten umulig å få time hos sekretærene som sitter der. Uansett om jeg ringer eller sender melding så får jeg mange rare svar tilbake. Og da gjerne med sensitiv informasjon som jeg personlig ikke synes burde skrives på SMS. Ei av sekretærene var også ganske frekk meg meg i tlf, da jeg skulle få ei sykemelding for en meget god grunn. Hun skulle ordne sykemelding til meg, men det har nå gått 2 uker og jeg har enda ikke fått den.