Carl Albert Knutssøn

Tlf: 75 51 55 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Carl Albert Knutssøn er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Carl Albert Knutssøn

Den beste av de beste !

Umulig og passe bedre til en jobb en denne legen.
Han har tid , lytter, ser deg og gjør ofte riktige avgjørelser for å bekrefte /avkrefte sykdomsbilde!

Beste fastlegen man kan ha

Fremstår som faglig oppdatert, er oppmerksom og tillitsvekkende. Tar kontakt og følger opp prøvesvar/avtaler.

Fantastisk lege, dårlig legekontor

Carl er en fantastisk lege. Jeg har alltid likt han, og alltid vært fornøyd med behandlingen jeg har fått fra han.
Men nå i det siste er jeg ikke særlig fornøyd med legekontoret. Det er nesten umulig å få time hos sekretærene som sitter der. Uansett om jeg ringer eller sender melding så får jeg mange rare svar tilbake. Og da gjerne med sensitiv informasjon som jeg personlig ikke synes burde skrives på SMS. Ei av sekretærene var også ganske frekk meg meg i tlf, da jeg skulle få ei sykemelding for en meget god grunn. Hun skulle ordne sykemelding til meg, men det har nå gått 2 uker og jeg har enda ikke fått den.

Den beste legen i byen

Alt er bra bra med denn Carl, er en dyktig og fantastisk lege som gjør alt for at man skal være fornøyd. ingen ting man kan klage på.

Flink fyr

Jeg hadde Knutssøn som lege i hele oppveksten, og da jeg ble større kom jeg til ham med litt mer vanskelige og alvorlige problemer. Han får deg til å føle deg trygg og rolig. Og jeg opplevde ham som veldig kompetent, han tok seg alltid god tid til å forklare både hva som var galt, hva som kunne gjøres, og hva han gjorde på ulike undersøkelser. Snill mann!

(Det må kanskje også nevnes at jeg flere ganger måtte ringe igjen og igjen (og igjen og igjen) uten å komme fram til kontoret)

fantastisk!

Han gjør det han kan for meg å mine barn! Han hører på hva du sier og undersøker alt nøye.Og vil virkelig at man skal finne ut av hva som plager.

Faglig dyktig lege

En lege som tar alle henvendelser og bekymringer på alvor, og som henviser videre dersom han mener det finnes bedre kompetanse hos andre leger. I tillegg den eneste legen som kan ringe til hjemmet på ettermiddagen for å følge opp om alt er ok.

Helt fantastisk!

Han er sympatisk, lytter til det du sier. Har hatt han i mange år å er VELDIG fornøyd

Fastlege

Jeg og mine søsken har hatt han som fastlege hele livet. Han er den beste. Om ventetiden er lang på tlf (på dette legekontoret) har ingenting å si. Han er dyktig og flink til å lytte. Kommer ikke til å bytte fastlege med mindre jeg må.

Trygghet!

Gjør alt som står i hans makt for å finne ut av problemer hos pasienten. Meget grundig og faglig dyktig. Lytter alltid og tar seg tid. Flink å komme med forklaringer. Kan på det sterkeste anbefales.

Den beste legen

Rolig og tar seg alltid tid til meg og mine problemer.

Proffesjonell lege!

En profesjonell flott fastlege som virkelig tar pasienten på alvor. Han er rask behjelpelig med henvisninger og følger gravide med tett oppfølging. En lege man ikke vil miste, alltid i godt humør og slår gjerne av en prat på privaten om du treffer han utenom legebesøk.

En meget dyktig lege

En lege som virkelig har tid til sine pasienter. Han spør, han gir råd, han forklarer og han tar jobben sin alvorlig. Meget bra.

Ikke den beste

Han hører på det du sier, men føler ikke at han gjør noe for å finne ut hva som feiler.

Fantastisk

Dette er en lege som hører på deg, viser forståelse og gjør absolutt alt han kan for og hjelpe deg uten noe stress.
Hadde alle leger vært som Knutssøn, hadde det ikke vært problemer i helsevesenet.

Familiens fastlege

Gode løsninger og forklarer grundig hva som kan være problemet og hva som burde gjøres. Veldig god kommunikasjon med pasienten, har aldri opplevd og bli feilbehandlet. Hele familien er strålende fornøyd :)

En meget god lege.

Føler en stor grad av trygghet ved å han som min fastlege. Han gir ærlige svar på det du spør om og han kommer med anbefalinger om saker/tiltak du selv bør gjøre.

SUPER!

Helt super lege. Hatt han siden jeg selv var barn, og han har bestandig fulgt meg og mine problemer opp til punkt å prikke, tatt diskusjoner med NAV og ikke gitt seg!

Bra lege

Flott lege, som virkelig tar seg tid til deg. Føler at man blir tatt på alvor uansett hva det måtte være.

sympatisk lege

Hyggelig og sympatisk. Har god kunnskap om psykiatri og følger opp pasientene på eget initiativ.