Tore Michaelsen

Rønvik Legesenter

Autorisasjon (1998)

Tore Michaelsen er en av 52 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Tore Michaelsen

Trygg og enkel å prate med

Tore har vært min lege siden jeg ble født. Å komme til Tore er en trygghet da han har kontroll over min sykehistorie og han viser at han bryr seg når man prater til han. Med han kan jeg snakke om hva som helst uten å føle meg ukomfortabel. Noe jeg mener er viktig når man skal gå til legen.

Omsorgsfull lege

Tore har vært min fastlege over mange år. Jeg har alltid følt meg godt ivaretatt og blitt behandlet med respekt. Opplever at han har et sterkt ønske om å gjøre det beste for meg. En flott fastlege som alltid har et smil på lur!

Meget god erfaring med fastlegen

Tore har vært familiens lege gjennom svært mange år, og har alle egenskaper som vi ønsker gjennom en fastlege; imøtekommende, forståelsesfull, ærlig, stiller gode kritiske spørsmål, inngir tillit og har høy integritet.

Han er også ydmyk i forhold til områder han ikke har full innsikt i, og sjekker opp eller henviser til andre ved behov.

Tragisk

Etter å ha møtt han på helsestasjonen og legevakten må jeg si at dette er den mest arrogante legen jeg noen gang har møtt.

Ser helheten

Tore er den beste legen jeg har hatt. Han ser hele mennesket, tar alle eventualiterer med i sin vurdering. En menneskekjenner. Flink og følge opp.