Tore Michaelsen

Fjellveien 1 8012 Bodø
Tlf: 75 58 60 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tore Michaelsen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Tore Michaelsen

Meget god erfaring med fastlegen

Tore har vært familiens lege gjennom svært mange år, og har alle egenskaper som vi ønsker gjennom en fastlege; imøtekommende, forståelsesfull, ærlig, stiller gode kritiske spørsmål, inngir tillit og har høy integritet.

Han er også ydmyk i forhold til områder han ikke har full innsikt i, og sjekker opp eller henviser til andre ved behov.

Tragisk

Etter å ha møtt han på helsestasjonen og legevakten må jeg si at dette er den mest arrogante legen jeg noen gang har møtt.

Ser helheten

Tore er den beste legen jeg har hatt. Han ser hele mennesket, tar alle eventualiterer med i sin vurdering. En menneskekjenner. Flink og følge opp.

Hyggelig

Etter mange besøk føler jeg meg altid velkommen og får hjelp. Kort ventetid og vennlige folk

En meget bra lege!

Grundig, interessert, og meget dyktig lege! Flink med unger! God følelse å være til konsultasjon hos han, fordi han lytter og engasjerer seg! Blid og lett å prate med! Han er grundig,! Denne legen føler man seg trygg og ivaretatt hos! En meget bra lege!

Bytter fastlege med tungt hjerte.

Siden man har flyttet til en annen del av landet, må man å bytte fastlege, å det er med tungt hjerte.
Da han er en utrolig flink lege, som holder sine ord, hører etter og tar seg tid.

familielege

Ungdomman i huset har studieplass annet sted i landet, men nekter å bytte lege!
Skjønner dem godt. Tore kjenner hele familien og representerer trygghet for oss alle.

Veldig fornøyd!

Tore Michaelsen er definitivt den beste legen jeg har hatt til nå, og jeg har hatt en del grunnet flytting. Morsom, tålmodig og ser ut til å ta pasientene sine på alvor.

Veldig bra!!!!!

Tore er en fantastisk lege. Han har alltid tid til en prat og er oppriktig engasjert i sin passient. I tillegg er han fling. Ingen over - ingen ved hans side

Helt fantastisk!

Vennlig, snill, dyktig, omtenksom og nøye. Engasjert i jobben sin, husker meg fra gang til gang. Ser alltid på nåværende plager i sammenheng med tidligere sykdom (hvis det kan henge sammen). Superflink med både barn og voksne.

Kjempedyktig!

Flott oppfølging og høyt kunnskapsnivå! Man kan ha tillit til han! Folkelig og forståelsesfull.

Mest omsorgsfulle legen jeg har hatt

Denne legen tar seg tid til deg som pasient, og er veldig forsåelsesfull i enhver situasjon. Han er et gjennomgående godt menneske. En dyktig og kunnskapsrik lege, og en lege som tar seg tid til å lytte til pasient.

Fastlegen jeg ønsker å beholde.

En lege som tar seg god tid til pasienten, og som følger opp, om nødvendig sender pas. videre til spesialist.

Kjempe flink lege:-)

Altid hyggelig, han er flink og lytte og tar meg altids seriøst. Sier han at han skal ringe, så gjør han det.

Flott lege

Tore er en flott lege. Vi har akkurat byttet til han og førsteinntrykket var supert. Henviser videre når man ønsker det. Veldig folkelig og blid.

travel mann

travel mann som er særdeles ofte borte fra jobb, når mann er innom ser det ut som han lytter, men så snart han tar til ordet skjønner mann at han ikke har lyttet spesielt godt til pasienten.. men men, opp i opp en helt grei fast lege som verken skiller seg ut på godt eller vondt.