Christian Mietzner

Kong Øysteins Gt 7 8300 Svolvær
Tlf: 75 42 04 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Christian Mietzner er en av 7 fastleger i Vågan

Siste vurderinger av Christian Mietzner

Tillitsvekkende og god på kommunikasjon

Dyktig og tilstede i kommunikasjonen. Tar seg god tid til undersøkelse og er en dyktig behandler. Blid og hyggelig.

Den beste legen jeg har hatt!

Det er utvilsomt litt å utsette på tilgjengelighet. Det burde være mulig å få en samtale med faslegen over tlf. uten å måtte bestille time. Ofte kan det da gå bortimot en måned før man får time. Ellers viser jeg til ovenstående, meget flott lege.

Fantastisk flink lege og hyggelig kar!

Han tar seg alltid tid til "det ekstra spørsmålet" og ser deg som menneske. Kjempeflink til å gjøre kirurgiske inngrep er han også!

Lege som bryr seg!

Dette er en fantastisk lege. Han kaller en spade for en spade, samtidig som han forstår den enkelte pasient og bryr seg oppriktig om både pasienten og å gjøre en best mulig jobb!

Meget bra

Har hatt Christian som fast lege for meg og mine barn siden han kom til vågan. Dette er en lege som hører og ser deg. Han er flink å henvise videre, og til å forklare slik at man forstår. Har også en del å gjøre med han i jobb sammenheng og han er utvilsomt den beste legen å ha på akutt vakt

En meget god lege

Mietzner er kort og godt en meget dyktig og hyggelig lege. Kan anbefales på det sterkeste.

Kjmpeflinh lege

Kjempeflink lege som tar seg god tid til pasienten, føler meg godt ivaretatt og grundig undersøkt.

Fastlege som bryr seg om deg, underbemannet legesenter

God til å lytte, spør hvis noe er uklart og "ser" deg. Dette er en lege som ikke gjemmer seg bak tastaturet, han er aktiv og viser interesse. Samtidig er det en effektiv lege som leder an samtaler noe, slik at man får snakket om det som er viktig.

Fastlegen har kanskje litt for lang pasientliste og holder til på kommunens legesenter noe som innebærer at legekontoret innehar en del andre funksjoner privatpraksiserende leger ikke har.

Legekontoret forøvrig litt amatørmessig, det er litt hipp som happ om resepsjonen er åpen og plutselig er den stengt en time når de finner det for godt og jeg opplever den som underbemannet. De ansatte er både hjelpsomme og hyggelige, de virker likevel litt stresset og fraværende, så med bedre bemanning og kurs kunne man økt servicenivået og trivselen på Svolvær legesenter.

flink og lydhør!

En lege som ser pasienten og lytter til deg. Flink til å henvise videre og følger godt opp :-)