Godwin Chimezie Onuegbu

Autorisasjon (2010)

Godwin Chimezie Onuegbu er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Godwin Chimezie Onuegbu

flink og dyktig lege..................

Hei jeg har hatt smert i beina i flere år, og ingen min tideligere fast lege anbefaler meg eller send meg til spesialisten ( ortopedisenteret ) til behandeling. Det var utrolig behandeling og har flere behandeling timer i fremtida. Jeg er taknemlige for den god jobb Lege Chimezie har gjørt for meg.
Den beste legen vi ( familien min ) har hatt. Han behandler meg med respekt, ikke kritisere meg og han høre hva mitt problem eller sykdome osv. Han er fantastisk lege og faktis jeg anbefale til andre som fast lege.

Dårlig oppfølging

Virker tydelig uinteressert i å lytte, ringer ikke tilbake. Lover å sende henvisninger og sykemelding, må purre opp hele tiden.

Veldig diktig lege

Det beste lege jeg har truffet siden jeg flyttet fra Tyskland. Han er diktig, oppdatert og omsørgful. Jeg er kjæresten min er fornøyd md ham.

Ikke så dyktig

Har byttet fastlegge nå da Chime ikke virket særlig interessert eller dyktig. Etter en konsultasjon var han ikke helt sikker på hva slags medisin han skulle gi meg. Jeg kom selv med et forslag til medisinering som han slo opp i felleskatalogen. Etter å ha lest i 5 minutter var han enig i mitt forslag og skerv en e-resept.

Da jeg skulle på apoteket for å hente medisinen hadde han sendt resept på feil medisin. Prøvde da å ringe han på kontoret flere ganger uten å få kontakt med han. La også igjen tre beskjeder uten å bli ringt opp igjen.

Synes dette rett og slett dette er helt håpløst. Viser ikke noen som helst interesse for pasienten og har ikke peiling på hvilken medisin man skal ha

Rotete

Surrer og roter veldig med resepter som skal sendes til apoteket (e-resept)
Glemmer og sende henvisninger.
Bruker mange dager 3-5 dager på å skrive ut e-resept