Godwin Chimezie Onuegbu

Autorisasjon (2010)

Godwin Chimezie Onuegbu er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Godwin Chimezie Onuegbu

Flott lege

Opplever Godwin som en meget dyktig, snill og forståelsesfull lege. Han er alltid noe forsinket, men dette går fint og skyldes nok at han bruker god til patentene sine. Anbefaler han på det varmeste.

Lege som alltid er sen og bruker lite tid med pasientene

Verste legen jeg har vært borti , siste 3 legetimene jeg har hatt så har han vært over 1 time forsinket, stresser bruker lite tid , lytter ikke til pasienten, føler rett og slett man ikke blir hørt og får hjelp.
Men faktura med gebyr er han flink til å sende, kunne skrevet mye mer men jeg vil ikke nedverge noen her , sier bare hold dere unna denne legen hvis dere trenger hjelp med sykdom .

En lege som ikke tar deg på alvor.

Han tar seg ikke tid til deg som pasient. Viser ikke intresse for å vite hva som feiler deg, møter deg ikke med forståelse og forklarer dine plager med "stress". Forklarer dine plager uten å ta noe form for undersøkelser og prøver. Han er alltid forsinket. Lang ventetid for time, vanskelig å komme gjennom på telefon

Dyktig og faglig sterk

Dyktig lege med god kunnskap, løsningsorientert og ser pasientens behov.. anbefale som fastlege,jeg har ikke opplevd noen negative sider.flink med barn også er han.

Hyggelig og flink

Svært fornøyd med han. Lytter og tar seg tid. Kunnskapsrik. Føler meg godt ivaretatt. Anbefaler han som fastlege