Godwin Chimezie Onuegbu

Ellingsrud legesenter

2010

Ellingsrud legesenter Telefonnummer22 90 54 6022 90 54 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trygve Lies plass 1 1051 Oslo
Godwin Chimezie Onuegbu er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Godwin Chimezie Onuegbu

Fantastisk!

Tar imot deg med et smil, husker deg og har tid til den lille ekstra praten. Er det noe han er usikker på så ringer han en spesialist med én gang. Flott oppfølging og fantastisk god lege! Noe forsinket til tider, men han gir deg den ekstra lille oppmerksomheten og ser deg for den du er. Anbefales på det varmeste!

Veldig Flink

Han er en veldig flink lege som bruke tid å sjekke ut hva som er galt med deg eller problemer i forhold til sykedomen.
Han bruker medisinsk kunnskap og empati.

Meget dyktig og omsorgsfull

Lytter til det som blir sagt, omsorgsfull og tar seg godt sv meg som passient når jeg kommer. Føler meg trodd og blir alltid vist tillit.

Meget dyktig lege

Tok tak i mine problemer omgående og gjorde grundig undersøkelse og testing.
Rekvirerte omgående videre undersøkelse hos spesialist og tok nødvendige bloprøver.

Anbefalt på det sterkeste!

Chime (Godwin Chimezie Onuegbu) er fastlegen min og til familien min siden 2012. Han er faglig dyktig, engasjert, ansvarsbevisst og bryr seg for pasienten. Chime er veldig god til å lytte, skjønner hva som bør undersøkes, forklarer alt, henviser til spesialist ved behov og sørger for at pasienten får riktig behandling. Jeg har anbefalt Chime til venner og alle har vært veldig fornøyd! Han er en lege å stole på!

Før var det litt vanskelig å kommunisere med legesenter på telefon, men nå med pasientsky har det blitt veldig lett, og man får time uten å måtte vente lenge. Ved akute situasjoner kan man få time samme dag vanligvis.