Godwin Chimezie Onuegbu

Tlf: 22 90 54 60 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Godwin Chimezie Onuegbu er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Godwin Chimezie Onuegbu

Meget dyktig og omsorgsfull

Lytter til det som blir sagt, omsorgsfull og tar seg godt sv meg som passient når jeg kommer. Føler meg trodd og blir alltid vist tillit.

Meget dyktig lege

Tok tak i mine problemer omgående og gjorde grundig undersøkelse og testing.
Rekvirerte omgående videre undersøkelse hos spesialist og tok nødvendige bloprøver.

Anbefalt på det sterkeste!

Chime (Godwin Chimezie Onuegbu) er fastlegen min og til familien min siden 2012. Han er faglig dyktig, engasjert, ansvarsbevisst og bryr seg for pasienten. Chime er veldig god til å lytte, skjønner hva som bør undersøkes, forklarer alt, henviser til spesialist ved behov og sørger for at pasienten får riktig behandling. Jeg har anbefalt Chime til venner og alle har vært veldig fornøyd! Han er en lege å stole på!

Før var det litt vanskelig å kommunisere med legesenter på telefon, men nå med pasientsky har det blitt veldig lett, og man får time uten å måtte vente lenge. Ved akute situasjoner kan man få time samme dag vanligvis.

Aldri mer...

Har ikke godt intrykk av denne legen. Ubehagelig opplevesle.
Kommer til time med tenårings sønn. Som er deprimert og plaget med mobbing på skolen. Og vi tidligere har vært til time, ang dette, og sliter generelt på skolen.

Legen holder en slutt tale om at min sønn, må være sterk i hodet. Og gjøre det godt på skole og senere i arbeids livet. Må være en "vinner"... Og ingen liker tapere.

Er det slik man snakker til en som er plaget?
Skulle det være en pep talk??

Kjempe fornøyd med Chime

Jeg har Chime som fastlege siden 2013. Han er veldig hjelpsom, lytter og forstår hva jeg har å si. Vil gjerne anbefale til andre :)