Godwin Chimezie Onuegbu

Tlf: 22 90 54 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Godwin Chimezie Onuegbu er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Godwin Chimezie Onuegbu

Meget dyktig og omsorgsfull

Lytter til det som blir sagt, omsorgsfull og tar seg godt sv meg som passient når jeg kommer. Føler meg trodd og blir alltid vist tillit.

Meget dyktig lege

Tok tak i mine problemer omgående og gjorde grundig undersøkelse og testing.
Rekvirerte omgående videre undersøkelse hos spesialist og tok nødvendige bloprøver.

Anbefalt på det sterkeste!

Chime (Godwin Chimezie Onuegbu) er fastlegen min og til familien min siden 2012. Han er faglig dyktig, engasjert, ansvarsbevisst og bryr seg for pasienten. Chime er veldig god til å lytte, skjønner hva som bør undersøkes, forklarer alt, henviser til spesialist ved behov og sørger for at pasienten får riktig behandling. Jeg har anbefalt Chime til venner og alle har vært veldig fornøyd! Han er en lege å stole på!

Før var det litt vanskelig å kommunisere med legesenter på telefon, men nå med pasientsky har det blitt veldig lett, og man får time uten å måtte vente lenge. Ved akute situasjoner kan man få time samme dag vanligvis.

Aldri mer...

Har ikke godt intrykk av denne legen. Ubehagelig opplevesle.
Kommer til time med tenårings sønn. Som er deprimert og plaget med mobbing på skolen. Og vi tidligere har vært til time, ang dette, og sliter generelt på skolen.

Legen holder en slutt tale om at min sønn, må være sterk i hodet. Og gjøre det godt på skole og senere i arbeids livet. Må være en "vinner"... Og ingen liker tapere.

Er det slik man snakker til en som er plaget?
Skulle det være en pep talk??

Kjempe fornøyd med Chime

Jeg har Chime som fastlege siden 2013. Han er veldig hjelpsom, lytter og forstår hva jeg har å si. Vil gjerne anbefale til andre :)

Er en god lytter og viser empati

Doktor Chime lytter godt,viseer interesse i det vi har å fortelle og tar pasienten på alvor.Han prøver å støtte pasienten og familien og er full av medmenneskelighet i tillegg il hans medisinske ferdigheter.
Han er åpen for nye løsning i samarbeid med pasienten /pårørerende.
Vi forlater legekontoret hans med god følelse og god medisink behandlig.

En god lege

Han viser interesse for mitt sykdomsbilde og er flink til å komme med løsninger eller forslag til at jeg får riktig hjelp til å bli bedre og frisk igjen.

min flinke lege

Dette er den beste fastlegen jeg har hatt. Har anbefalt han til samtlige bekjente og alle er like fornøyde. Han både hører meg og ser meg, tar pasientene sine seriøst og hjelper til så godt han kan. Så tidligere negative vurderinger om han er jeg ikke enig i. Han er høflig og stiller opp for pasientene sine og yter ekstra service og er en jordnær og vennlig lege i forhold til andre leger jeg har møtt med den typiske overlegne doktor attituden. Stå på Dr.Godwin:)

TOPPKARAKTER

Chime får toppkarakter av meg :). Selv de minste ting blir tatt på alvor - med god oppfølging - og han har alltid et smil på lur. Jeg har også fått skryt av mine leger på Radiumhospitalet og Ahus om at jeg er heldig som har så oppegående og seriøs fastlege.
Når min mor lå syk, stilte Chime opp hjemme hos henne med den beste pleie og omsorg.

Dårlig service

Spurte om å se på et 2 år gammelt arr som er sort og lurte på om noe kunne være galt. Så ikke ordentlig på det, lo og sa han ikke kunne gjøre noe med et arr.

Spurte deretter om han kunne skrive ut respekt på Champix for røykeslutt. Det var ikke et problem. Forklarte dårlig hvordan det skulle brukes.

Hentet resept på apotek og fikk i etterkant beskjed av en apoteker i familie. At jeg hadde fått feil forpakning for nystartede. Da var den allerede åpnet og kan ikke returneres.

Jeg fikk 0,5mg pakke som koster det samme som startpakken. Ringer Chime og sier jeg har fått feil. Får svar at leger gjør ALDRI feil, men han har sendt ny resept til apotek. Prøver da og forklare at dette ikke er eneste problem, men at det har noe med pris og gjøre også.

Sier at han ikke kan vite pris, at han har skrevet samme resept til andre flere (gjort samme feil flere ganger...) og han har ikke skyld. Avviser meg helt.

Jeg møtte han på kontoret dagen etter hvor han er direkte avvisende og frekk. Han har ikke tid til å prate med meg og sier han ikke har noen feil i dette.

Det ble også foreslått på telefon at apoteket burde ta regningen for at de har skrevet ut feil resept. Som de fikk av han...

Anbefaler å unngå han, fremstår veldig, veldig uprofesjonelt. Mumler når han prater og veldig fraværende i interesse.

Dyktig, med god oppfølging

Dr Chime er meget nøye og tar seg tid til å vurdere flere mulige diagnoser ved et komplisert symptombilde.
Dr Chime utfører mange tiltak selv, i steden for å sende pasienten videre til spesialist, med lang ventetid.
Dr Chime innbyr til stor tillit, og er den dyktigste fastlegen jeg har vært bort i. Kan anbefales!

Flink og omsorgsfull lege

Jeg har Chime som min fastlege, og er veldig fornøyd med behandlingen og oppfølgingen jeg har fått hos han. Mine barn og min familie bruker han også som sin fastlege, og vi er alle fornøyde. Han gir oss god tid under konsultasjonene. Han er flink til å lytte, gir god behandling og er flink til å ringe og følge opp.

flink og dyktig lege..................

Hei jeg har hatt smert i beina i flere år, og ingen min tideligere fast lege anbefaler meg eller send meg til spesialisten ( ortopedisenteret ) til behandeling. Det var utrolig behandeling og har flere behandeling timer i fremtida. Jeg er taknemlige for den god jobb Lege Chimezie har gjørt for meg.
Den beste legen vi ( familien min ) har hatt. Han behandler meg med respekt, ikke kritisere meg og han høre hva mitt problem eller sykdome osv. Han er fantastisk lege og faktis jeg anbefale til andre som fast lege.

Dårlig oppfølging

Virker tydelig uinteressert i å lytte, ringer ikke tilbake. Lover å sende henvisninger og sykemelding, må purre opp hele tiden.

Veldig diktig lege

Det beste lege jeg har truffet siden jeg flyttet fra Tyskland. Han er diktig, oppdatert og omsørgful. Jeg er kjæresten min er fornøyd md ham.

Ikke så dyktig

Har byttet fastlegge nå da Chime ikke virket særlig interessert eller dyktig. Etter en konsultasjon var han ikke helt sikker på hva slags medisin han skulle gi meg. Jeg kom selv med et forslag til medisinering som han slo opp i felleskatalogen. Etter å ha lest i 5 minutter var han enig i mitt forslag og skerv en e-resept.

Da jeg skulle på apoteket for å hente medisinen hadde han sendt resept på feil medisin. Prøvde da å ringe han på kontoret flere ganger uten å få kontakt med han. La også igjen tre beskjeder uten å bli ringt opp igjen.

Synes dette rett og slett dette er helt håpløst. Viser ikke noen som helst interesse for pasienten og har ikke peiling på hvilken medisin man skal ha

GJØR IKKE JOBBEN SIN!

Jeg gruer meg for å ta opp ting med han og får ikke svar på det jeg spør om,HAN SIER HAN HAR SENDT BREV TIL FYLKESMANN,og sier han har sendt e-resept,men ingenting stemmer. Han ringer meg heller ikke tilbake enda flere beskjeder er lagt igjen om at det haster. Nå skal jeg bytte faslege!
Servicen hos legesekreterene er veldig bra!:)

Rotete

Surrer og roter veldig med resepter som skal sendes til apoteket (e-resept)
Glemmer og sende henvisninger.
Bruker mange dager 3-5 dager på å skrive ut e-resept

Omsorgsfull lege

Flink lege som er oppdatert og dyktig innen sitt felt. Beste legen jeg har hatt så langt, og han lytter og tar meg seriøst. Kan virke litt streng og skummel ved første møte, men det er bare utenpå. Har hatt flere timer med han og han har usedvanlig mye omsorg for sine pasienter! Veldig BRA lege.

En meget flink lege.

Trist at han har flyttet fra Mosjøen. Lytter til pasienten og behandler med respekt. Skal altid savnes i byen.