Gro Merete Reppen

Autorisasjon (2009)

Gro Merete Reppen er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Gro Merete Reppen

Endelig har jeg funnet fastlegen for meg!

Glimrende fastlege som du føler tar deg på alvor. Lytter og virker oppriktig interessert i dine problemer. Faglig dyktig lege som gir god veiledning når det kommer til bruk av medisin.

Jeg kan anbefale henne som fastlege på det sterkeste.

Utrolig flink fastlege:)

Er heldig som har henne til fastlege. Hun lytter til seg og gir deg god hjelp. Er flink til å sender deg videre for at du skal få raskest mulig hjelp. Stolt over å ha henne som min lege. Alle på Innstrand Legesenter er fantastiske:)

Godhjertet og fantastisk lege

Gro er den første legen jeg har vært hos som ikke gir meg følelsen av at det å komme til legen var unødvendig. Jeg har mange vært hos leger som gir meg følelsen av at jeg overdriver eller er litt hypokonder hvis det viser seg at jeg bare har et virus. Men Gro forstår meg og tar virkelig vare på meg uansett om det er bare er influensa eller mer. Du føler virkelig at hun bryr seg om deg, og hun er den type legen som hilser på deg hvis du møter henne ute på gaten. Det setter jeg stor pris på. Hun virker oppriktig og bekymret for deg når du forteller dine plager. Hun nøler ikke med å henvise deg videre hvis det er noe hun ikke kan hjelpe deg med, og purrer på dem hvis det går for tregt.

Jeg kunne ikke tenkt meg å bytte lege, selv om det hadde gjort ting litt enklere da jeg bor i byen. Men hun er som sagt den beste legen jeg har hatt! Jeg vil virkelig anbefale henne til andre.

Koselig og dyktig

Etter en dårlig opplevelse med min forrige lege fant jeg Gro Merete, og hun har rettet opp mitt dårlige bilde av leger.
Hun er faglig dyktig, flink med mennesker, enkel å snakke med, gir ikke deg opp når hun ikke finner ut hva som feiler deg, og skriver henvisninger, resepter og annet med en gang, slik at du slipper å gå å lure på om legen din har husket deg.

Bra lege på bra legesenter.

Gro Merete Reppen er en legen som jeg håper å få beholde lenge. Jeg har vært hos andre leger som jeg har likt godt, men Gro Merete Reppen er så herlig tilstede når man er hos henne. Hun klarer kunsten å få pasientene sine til å føle seg ivaretatt. Innstranda legesenter hvor hun jobber har dessuten usedvanlig trivelige ansatte. Jeg trodde nesten det var en jobbinstruks å være sur når man jobbet i en skranke på et legekontor, men på Innstranda legesenter har jeg bare opplevd positive ansatte.