Jone Vistnes

Autorisasjon (2006)

Kløfta Legesenter Telefonnummer63 92 99 0063 92 99 ...
Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta
Jone Vistnes er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Jone Vistnes

Beste legen jeg har hatt

Jone har vært min lege i 9 år. Jeg føler meg trygg,ivaretatt.selv om han er forsinket så gjør det meg ingen ting.han tar seg alltid god tid. Veldig dyktig og blid.stå på Jone!!!

Veldig bra lege

Jeg har brukt Jone i ca 9 år nå trur jeg. Han er imøtekommende og tar seg god tid til å lytte på det du har å si og gjør de undersøkelser som må til. Han stresser ikke slik at du føler du må forte deg ut. Kan ofte være opptil 1 time forsinket, og selv om det kan være irriterende noen ganger så er det likevel verdt det. Vil ikke bytte ut legen min for alt i verden.

Skaper tillit og fin å kommunisere med

Han er enkel å kommunisere med å skaper tillit. Ventetid på å komme inn er ofte på 1 time, men det er jeg klar over når jeg kommer. Han tar seg alltid tid og gir meg ingen følelse av å vær på et samelbånd.

Virkelig den beste legen !

En utrolig flink lege. Tar seg god tid, hører på det du har å si . Får deg alltid i godt humør selv om du er lei og har vondt.
Er veldig flink med barna også.

Lang ventetid, men alltid verdt det..

Jeg har hatt Jone i flere år og er veldig fornøyd. Han er et medmenneske og ekstremt dyktig i sin jobb. Han er også faglig oppdatert og sitter alltid med svarene på mine spørsmål. Minussider: LANG ventetid på å komme inn og litt slapp på å sende svar på prøver o.l. Må stort sett ringe legekontoret for å purre på svar

Terningkast 5 ;-)