Jone Vistnes

Tlf: 63 92 99 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jone Vistnes er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Jone Vistnes

Veldig bra lege

Jeg har brukt Jone i ca 9 år nå trur jeg. Han er imøtekommende og tar seg god tid til å lytte på det du har å si og gjør de undersøkelser som må til. Han stresser ikke slik at du føler du må forte deg ut. Kan ofte være opptil 1 time forsinket, og selv om det kan være irriterende noen ganger så er det likevel verdt det. Vil ikke bytte ut legen min for alt i verden.

Skaper tillit og fin å kommunisere med

Han er enkel å kommunisere med å skaper tillit. Ventetid på å komme inn er ofte på 1 time, men det er jeg klar over når jeg kommer. Han tar seg alltid tid og gir meg ingen følelse av å vær på et samelbånd.

Virkelig den beste legen !

En utrolig flink lege. Tar seg god tid, hører på det du har å si . Får deg alltid i godt humør selv om du er lei og har vondt.
Er veldig flink med barna også.

Lang ventetid, men alltid verdt det..

Jeg har hatt Jone i flere år og er veldig fornøyd. Han er et medmenneske og ekstremt dyktig i sin jobb. Han er også faglig oppdatert og sitter alltid med svarene på mine spørsmål. Minussider: LANG ventetid på å komme inn og litt slapp på å sende svar på prøver o.l. Må stort sett ringe legekontoret for å purre på svar

Terningkast 5 ;-)

Meget bra

Han tar seg alltid tid, er interessert og dyktig. Jeg har fått god hjelp hver gang. Litt lang ventetid på time, men det er vel bakdelen med å ha en bra lege.. :-)

Dyktig lege

Jone er en dyktig lege med glimt i øyet, som tar seg god tid og virker oppriktig interessert. Jeg er sjelden hos legen og gruet meg litt før timen, men det var det ingen grunn til :)

Tar sin tid

Jone Forsinket Vistnes, ganske respektløst å la pasienter vente i 2 timer selv om man har time. Ellers er det greit, bare greit.

Anbefales

Kronisk for sent ut, men det er verdt ventetiden. Han tar seg tid til å høre på deg, jobber for å finne de beste løsningene og er faglig dyktig.

Flott lege

Jone Vistnes hjalp oss da vår datter brant seg stygt. Han kommuniserte godt med Haukeland, og vi fikk god oppfølging. Vår datter er idag frisk uten varige men. Vi er evig takknemlige.

fantastisk lege.

Vistnes er en faglig dyktig lege, han er blid, har glimt i øyet, og har alltid tid til å høre på deg man har og si. både jeg og mannen min har han som fastlege, og jeg på det varmeste anbefale han videre. og ja,det er ofte lang ventetid men for en så dyktig lege venter jeg gjerne litt.

Beste legen i ullensaker

Dr vistnes tar deg på alvor, alltid blid og hyggelig. En "artig skrue":)

Flott Lege!

Jone er stort sett litt sein.. men dette gjenspeiler seg i at han alltid tar seg tid. selv om han er en time forsinket, så tar han seg tid til å undersøke deg skikkelig, han lytter til det du har på hjertet, og svarer på de spørsmålene du måtte ha. han er faglig oppdatert, kjenner sin begrensing og er ikke redd for å si at det ligger litt utenfor hans felt, men da finner han ut av det for deg. Jone er helt TOPP.
Jeg er selv utdannet helsesekreær og hva disse damene i luka anngår, så burde noen av dem gått på et forfriskningskurs i pasientservice, for enkelte der er over gjennomsnittet snerpete. (jeg sier noen , IKKE alle.)

Eva H.K

Veldig hyggelig

Han var min fastlege en stund mens han var vikar ved legesenteret, og opplevde ham som både faglig dyktig dyktig og veldig hyggelig. Tar deg på alvor og gjør grundige undersøkelser, føler man kan snakke med ham og at man blir ivaretatt på en god måte. Var skuffet da jeg måtte tilbake til Staveteig når hun kom tilbake. Har etter det byttet legesenter.

Hva legesenteret som helhet angår så er det utrolig hektisk der. Det er lang ventetid på telefonen (timer kan bestilles på sms - men ikke online) lang ventetid for å komme inn til legen (1 time eller mer - helt håpløst) lang ventetid for å få tatt prøver, og overfylt venteværelse. Synes det er utrolig dårlig kundeservice og veldig slitsomt.

Har man sykt barn får man gjerne komme på dagen, men påregn laaang ventetid også da. Et par sløve/til dels snerpete ansatte i luka hjelper ikke.

En kunnskapsrik lege

Jone Vistnes er en faglig dyktig lege. Og han tar pasienten på alvor. Du føler at han er tilstede. Enkel å komunisere med. Flink til å ta blodprøve, for å være på "den sikre" siden.

Komunisere er alltid god.

Som jeg nevnte du må snakke nøye om symtomer du har.
Og min erfahring etter på at han prøver å sende videre til spesialisten.
Som er riktig for en allmenlege i innelands områder.
Men det viktigste er at han har god med Blod teser i kontore dems.

misfornøyd

Kjenner meg ikke helt igjen i kommentarene ovenfor.
Kan være enig i faglig dyktighet, men kan ikke si at han var en lege som tok seg tid, lyttet eller ga god informasjon. Fikk ingen tillitt. Alltid forsinket, og følte alltid han var stresset under konsultasjon. Hadde han som fastlege i et år før jeg byttet. Hadde en del besøk dette året pga svangerskap og små barnehagebarn.
Generelt lang ventetid ved legekontoret.

Småstresset, men flink og hyggelig

Faglig dyktig lege, gir gode forklaringer og svar på spørsmål. Virker alltid oppdatert.
Sjelden at man kommer inn til timen når man har tid, ofte en time eller mer å vente. Virker også noe stresset når man kommer inn, men hyggelig. Full av anekdoter.
Som regel 1-2 uker å vente på time. Men får time veldig raskt når det gjelder barna. Kan bestille time på SMS, genialt!

Veldig bra!

Han er alltid blid og hyggelig. Flink til å lytte på hva man har å si og jeg føler han tar meg seriøst, uansett hvor ofte eller hva slags ting jeg kommer med;) Jeg har ingenting å utsette på Jone, han er den beste legen jeg har hatt hvert fall.

Drømmelege

Dr. Vistnes tar pasientene sine på alvor, tar seg god tid, lytter og er engasjert. Kan være en del ventetid, men det er det vel verd. Hvertfall når en vet at grunnen til ventetiden er fordi han tar seg god tid med pasienten.
Dyktig i faget sitt, tør å innrømme hvis det er noe han ikke kan/vet, men bruker da tid på å tilegne seg den kunskapen for å kunne svare på alle spørsmål en har.