Jone Vistnes

Kløfta Legesenter

Autorisasjon (2006)

Kløfta Legesenter Telefonnummer63 92 99 0063 92 99 ...
Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta
Jone Vistnes er en av 37 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Jone Vistnes

Vanskelig å få tak i

Det er ikke lett å få time hos legen. Han er veldig dyktig, men hva er vits med å ha en lege som ikke stiller opp når man trenger han/hun? Og de på sentralbord svarer aldri telefonen. Så her er det vanskelig å nå fram til kløfta legesenter! De burde skjerpe seg, makan til dårlig service!

Bruker sin tid på å gi svar

Dette er første gang jeg har behov for fastlegen etter at jeg byttet lege til Jone Vistnes. For 3 dager siden sendte jeg han en e- konsultasjon på helsenorge, og jeg har fortsatt ikke fått svar. Jeg får heller ikke bestilt time før om 5 dager. Blir for dumt å måtte vente over 1 uke før man i det hele tatt vet om man trenger en time hos legen. Og så senere skal du også bestille legetime som du sikkert ikke får før uka etter. Dårlig kommunikasjon mellom pasient og lege. Vet ikke hvordan han er når man først kommer i kontakt med han.

Kjempe flink lege 😊👍

Jeg er veldig fornøyd med legen min. Det kan ta av og til en lang ventetid på venterommet, men det er fordi at han gidder å bruke tid på å lytte og å finne en løsning. Det er det jeg først legger merke til når jeg skal velge en lege, om legen bruker tid på pasientene sine. Jeg har aldri opplevd J. Vistnes som distre eller irritert. Bruker han i snart 5 år. Anbefales 😊👍

Man blir godt ivaretatt, han tar seg alltid tid til deg (noe som ja fører til litt venting - men det er vel verdt det). Om det er et sykdomsbilde han ikke kan svare på, så blir du videresendt til riktige instanser.

Super og kunskapsrik lege, men et veldig beroligende vesen.

Jada, man må ofte vente litt...men når du ser at de setter av 15 min pr pasient, så er det jammen ikke rart-han bruker den tiden det trengs pr pasient.
Jeg er superfornøyd:-)