Jone Vistnes

Autorisasjon (2006)

Kløfta Legesenter Telefonnummer63 92 99 0063 92 99 ...
Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta
Jone Vistnes er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Jone Vistnes

Dyktig, rolig, resurssterk lege. Meget hyggelig!

Setter veldig stor pris på at vi fikk Dr. Vistnes som fastlegen vår.
Rolig, resurssterk, dyktig, meget hyggelig lege som er effektiv og tilgjengelig når det er hast. (Svarer i rekord hastighet når det gjelder f eks resept fornyelse). Løsningsorientert.
En som har tid til pasienten sin, både ved fysisk konsultasjon og i skriftlig form gjennom e-konsultasjon. Kommunikasjon er lettvint her.
Anbefales på det sterkeste!

Rolig og forståelsesfull

Dyktig lege som tar seg tid til å ha en samtale med deg, kontra å gjemme seg bak pcn og kun notere det du forteller. Alltid blid og hyggelig, føler meg trygg alltid trygg på at jeg blir tatt på alvor.
Minus for lang ventetid men man får igjen for den gode reaksjonen man får selv om man ikke er ofte hos lege.

Vanskelig å få tak i

Det er ikke lett å få time hos legen. Han er veldig dyktig, men hva er vits med å ha en lege som ikke stiller opp når man trenger han/hun? Og de på sentralbord svarer aldri telefonen. Så her er det vanskelig å nå fram til kløfta legesenter! De burde skjerpe seg, makan til dårlig service!

Bruker sin tid på å gi svar

Dette er første gang jeg har behov for fastlegen etter at jeg byttet lege til Jone Vistnes. For 3 dager siden sendte jeg han en e- konsultasjon på helsenorge, og jeg har fortsatt ikke fått svar. Jeg får heller ikke bestilt time før om 5 dager. Blir for dumt å måtte vente over 1 uke før man i det hele tatt vet om man trenger en time hos legen. Og så senere skal du også bestille legetime som du sikkert ikke får før uka etter. Dårlig kommunikasjon mellom pasient og lege. Vet ikke hvordan han er når man først kommer i kontakt med han.

Kjempe flink lege 😊👍

Jeg er veldig fornøyd med legen min. Det kan ta av og til en lang ventetid på venterommet, men det er fordi at han gidder å bruke tid på å lytte og å finne en løsning. Det er det jeg først legger merke til når jeg skal velge en lege, om legen bruker tid på pasientene sine. Jeg har aldri opplevd J. Vistnes som distre eller irritert. Bruker han i snart 5 år. Anbefales 😊👍