Jone Vistnes

Autorisasjon (2006)

Kløfta Legesenter Telefonnummer63 92 99 0063 92 99 ...
Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta
Jone Vistnes er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Jone Vistnes

Fantastisk lege

Man blir godt ivaretatt, han tar seg alltid tid til deg (noe som ja fører til litt venting - men det er vel verdt det). Om det er et sykdomsbilde han ikke kan svare på, så blir du videresendt til riktige instanser.

Super og kunskapsrik lege, men et veldig beroligende vesen.

Jada, man må ofte vente litt...men når du ser at de setter av 15 min pr pasient, så er det jammen ikke rart-han bruker den tiden det trengs pr pasient.
Jeg er superfornøyd:-)

Beste fastlegen

Har hatt denne fastlegen i flere år. Fornøyd med at han lytter, tilstedeværende, nøyaktig, fint med svar på blodprøver innen kort tid. Følger opp resepter innen tiden.
Vil anbefale denne fastlegen.
Liker Kløfta legekontor generelt. Systemet på nett for timebestilling , akutt timer , sekretærer og sykepleiere. Velfungerende.

Tar seg alltid tid!

Dyktig lege som har jobbet i psykiatrien før. Han har alltid god tid til pasientene(resulterer dog ofte i lang ventetid på venterommet) Han er avslappet, er ærlig om hva han ikke har kunnskaper om. Men søker kunnskap. Kan bli noe bedre på å få fortgang i papirer som skal videresendes.

En lege som ønsker å finne ut av dine utfordringer

Ja, han er forsinket og ja, jeg var en av de som irriterte meg veldig over dette. Men så kom dagen hvor alt raste for min del, og jeg trengte mer tid enn det som var satt opp. Og den tiden fikk jeg uten at jeg følte at han tittet på klokken. Etter dette så tenker jeg at han tar seg tid og han lytter til sine pasienter og han gjør det som skal til for å finne ut av ditt problem/utfordring. Om han ikke har kunnskapen selv, så sender han deg til ett sted som har kunnskapen. Jeg har kun positive ting å si om Jone Vistnes!