Jone Vistnes

Autorisasjon (2006)

Kløfta Legesenter Telefonnummer63 92 99 0063 92 99 ...
Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta
Jone Vistnes er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Jone Vistnes

Komunisere er alltid god.

Som jeg nevnte du må snakke nøye om symtomer du har.
Og min erfahring etter på at han prøver å sende videre til spesialisten.
Som er riktig for en allmenlege i innelands områder.
Men det viktigste er at han har god med Blod teser i kontore dems.

misfornøyd

Kjenner meg ikke helt igjen i kommentarene ovenfor.
Kan være enig i faglig dyktighet, men kan ikke si at han var en lege som tok seg tid, lyttet eller ga god informasjon. Fikk ingen tillitt. Alltid forsinket, og følte alltid han var stresset under konsultasjon. Hadde han som fastlege i et år før jeg byttet. Hadde en del besøk dette året pga svangerskap og små barnehagebarn.
Generelt lang ventetid ved legekontoret.

Småstresset, men flink og hyggelig

Faglig dyktig lege, gir gode forklaringer og svar på spørsmål. Virker alltid oppdatert.
Sjelden at man kommer inn til timen når man har tid, ofte en time eller mer å vente. Virker også noe stresset når man kommer inn, men hyggelig. Full av anekdoter.
Som regel 1-2 uker å vente på time. Men får time veldig raskt når det gjelder barna. Kan bestille time på SMS, genialt!

Veldig bra!

Han er alltid blid og hyggelig. Flink til å lytte på hva man har å si og jeg føler han tar meg seriøst, uansett hvor ofte eller hva slags ting jeg kommer med;) Jeg har ingenting å utsette på Jone, han er den beste legen jeg har hatt hvert fall.

Drømmelege

Dr. Vistnes tar pasientene sine på alvor, tar seg god tid, lytter og er engasjert. Kan være en del ventetid, men det er det vel verd. Hvertfall når en vet at grunnen til ventetiden er fordi han tar seg god tid med pasienten.
Dyktig i faget sitt, tør å innrømme hvis det er noe han ikke kan/vet, men bruker da tid på å tilegne seg den kunskapen for å kunne svare på alle spørsmål en har.