Jone Vistnes

Autorisasjon (2006)

Kløfta Legesenter Telefonnummer63 92 99 0063 92 99 ...
Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta
Jone Vistnes er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Jone Vistnes

fantastisk lege.

Vistnes er en faglig dyktig lege, han er blid, har glimt i øyet, og har alltid tid til å høre på deg man har og si. både jeg og mannen min har han som fastlege, og jeg på det varmeste anbefale han videre. og ja,det er ofte lang ventetid men for en så dyktig lege venter jeg gjerne litt.

Beste legen i ullensaker

Dr vistnes tar deg på alvor, alltid blid og hyggelig. En "artig skrue":)

Flott Lege!

Jone er stort sett litt sein.. men dette gjenspeiler seg i at han alltid tar seg tid. selv om han er en time forsinket, så tar han seg tid til å undersøke deg skikkelig, han lytter til det du har på hjertet, og svarer på de spørsmålene du måtte ha. han er faglig oppdatert, kjenner sin begrensing og er ikke redd for å si at det ligger litt utenfor hans felt, men da finner han ut av det for deg. Jone er helt TOPP.
Jeg er selv utdannet helsesekreær og hva disse damene i luka anngår, så burde noen av dem gått på et forfriskningskurs i pasientservice, for enkelte der er over gjennomsnittet snerpete. (jeg sier noen , IKKE alle.)

Eva H.K

Veldig hyggelig

Han var min fastlege en stund mens han var vikar ved legesenteret, og opplevde ham som både faglig dyktig dyktig og veldig hyggelig. Tar deg på alvor og gjør grundige undersøkelser, føler man kan snakke med ham og at man blir ivaretatt på en god måte. Var skuffet da jeg måtte tilbake til Staveteig når hun kom tilbake. Har etter det byttet legesenter.

Hva legesenteret som helhet angår så er det utrolig hektisk der. Det er lang ventetid på telefonen (timer kan bestilles på sms - men ikke online) lang ventetid for å komme inn til legen (1 time eller mer - helt håpløst) lang ventetid for å få tatt prøver, og overfylt venteværelse. Synes det er utrolig dårlig kundeservice og veldig slitsomt.

Har man sykt barn får man gjerne komme på dagen, men påregn laaang ventetid også da. Et par sløve/til dels snerpete ansatte i luka hjelper ikke.

En kunnskapsrik lege

Jone Vistnes er en faglig dyktig lege. Og han tar pasienten på alvor. Du føler at han er tilstede. Enkel å komunisere med. Flink til å ta blodprøve, for å være på "den sikre" siden.