Irfan Sharif Shakoori

Cort Piil Helsesenter AS

2011

Cort Piil Helsesenter AS Telefonnummer55 23 60 1055 23 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Cort Piil-Smauet 7 5005 Bergen
Irfan Sharif Shakoori er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Irfan Sharif Shakoori

Flink og en snil lege

Han er fast legen til min far.
Erfan shakori er en respectful lege mot pasienter.
Vi er veldi fornøyd av ham.

Beste fastlegen jeg har hatt!

Dette er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Tar deg ordentlig på alvor og ser på deg mens du snakker. Det er en dialog og ikke monolog. Han skriver små notater på papir og har fullt fokus hos deg som pasient. Han sender henvisninger der det er nødvendig, og LYTTER til deg.

Trygg og flink

Irfan er både flink og hyggelig. Han tar seg god tid og lytter ordentlig til deg som pasient. Det gjør han til en særdeles betryggende lege.

Behagelig, tar på alvor og viser medfølelse

Når jeg kommer i en pasient situasjon er det viktig for meg å bli hørt og se at legen virkelig viser vilje til å hjelpe, det gjør Irfan Sharif Shakoori. Han gir trygghet, jeg føler meg allerede bedre når jeg kommer inn i hans kontor og se hans smilende ansikt og medmenneskelig holdningen hans, uten å fremheve lege-pasient plassering. han er både en dyktig lege og et godt menneske, det er min erfaring. Ønsker han lykke til videre med sitt arbeids liv.

Hyggelig og nøyaktig

De gangene jeg har vært hos Irfan Shakoori har jeg opplevd ham som en lege med mye kunnskap og som i tillegg virkelig ønsker å hjelpe. Det skader ikke at han kjempetrivelig i tillegg.