Irfan Sharif Shakoori

Cort Piil Helsesenter AS

Autorisasjon (2011)

Cort Piil Helsesenter AS Telefonnummer55 23 60 1055 23 60 ...
Cort Piil-Smauet 7 5005 Bergen
Irfan Sharif Shakoori er en av 241 fastleger i Bergen

Les mer om Pluss

Siste vurderinger av Irfan Sharif Shakoori

Sprudlende og betryggende

Jeg skiftet fastlege til Irfan da jeg har opplevd at tidligere allmennleger ikke oppriktig har brydd seg om helsen min, og at mine problemer ikke blir tatt på alvor. Dette er ikke tilfellet med Irfan, og jeg har ikke lenger en klump i magen hver gang jeg skal til legen, da jeg vet at jeg er i trygge hender som virkelig bryr seg. En glad og morsom lege som får pasienten til å føle seg sett!

Varm humor og stor kunnskap

Nå som jeg skal flytte og dessverre må bytte fastlege vil jeg gjerne anbefale Irfan videre. Han har alltid tatt seg god tid til å snakke med meg, og husker hvem jeg er fra tidligere. Tar alle problemstillinger på alvor og er nøye på å følge opp eventuelle behov og henvisninger. Han er en usedvanlig varm og tillittsvekkende person med en stor dose humor. Har også flere venner som har vært veldig fornøyd med ham. Anbefales!

Fin og lun med god lunnskap

Jeg har hatt shakoori som lege i 3 år. Han er vennlig lyttende og har vært en trygg støttespiller i en vanskelig tid med utvikling av en kronisk sykdom. Rask til å henvise, men ikke alltid så god til å notere grundig i journalen. Allikevel har jeg trivdes godt med han. Bytter fastlege grunnet flytting.

Omsorgsfull lege

En lege som lytter, stiller spørsmål og bryr seg om pasientene. En lege du føler deg trygg på. Anbefales!

Flink og en snil lege

Han er fast legen til min far.
Erfan shakori er en respectful lege mot pasienter.
Vi er veldi fornøyd av ham.