Irfan Sharif Shakoori

Tlf: 55 23 60 10 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Irfan Sharif Shakoori er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Irfan Sharif Shakoori

Hyggelig og nøyaktig

De gangene jeg har vært hos Irfan Shakoori har jeg opplevd ham som en lege med mye kunnskap og som i tillegg virkelig ønsker å hjelpe. Det skader ikke at han kjempetrivelig i tillegg.

Fantastisk kunskapsrik..

Den beste lege jeg noen gang har hatt..imøtekommende,ttilstede og ikke minst lyttende.Ikke redd for å sende pasienten videre,til tross for at fastleger blir kritisert for dette.Kan mye,men om usikker,dobbeltsjekker han..

Veldig profesjonell lege!

Irfan Sharif Shakoori er svært oppmerksomme! Han lytter lytter til problemet og kommer med gode forslag. Ganske hjelpsom og alltid smilende! + at han er veldig flink og kan alt og er villig til å hjelpe+ at han kommer med mange gode tips og liker når han kommuniser med pasienten også!

Veldig fornøyd med min fastlege

Ikke til å stole på

Jeg har ikke hatt gode erfaringer med denne legen. Jeg har flere ganger tatt diverse prøver, blodprøver og celleprøver, men aldri fått noen resultat, når jeg har etterlyst de så viser det seg at legen aldri har mottatt noen prøvesvar, men han har heller ikke purret på de før jeg flere mnd senere har etterspurt.
Første gang jeg var gravid viste det seg at han glemte å ta diverse blodprøver (som må taas i uke 8-15), og han bestille heller aldri blodtype ark til meg. Dette var det jordmor som oppdaget lengre ute i svangerskapet. Han sa også at jeg ikke skulle ta folat når jeg spurte om dette.
Han virker ukonsentrert og distrahert. Og har dårlig oppfølging av pasientene.