Irfan Sharif Shakoori

Tlf: 55 23 60 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Irfan Sharif Shakoori er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Irfan Sharif Shakoori

Veldig profesjonell lege!

Irfan Sharif Shakoori er svært oppmerksomme! Han lytter lytter til problemet og kommer med gode forslag. Ganske hjelpsom og alltid smilende! + at han er veldig flink og kan alt og er villig til å hjelpe+ at han kommer med mange gode tips og liker når han kommuniser med pasienten også!

Veldig fornøyd med min fastlege

Ikke til å stole på

Jeg har ikke hatt gode erfaringer med denne legen. Jeg har flere ganger tatt diverse prøver, blodprøver og celleprøver, men aldri fått noen resultat, når jeg har etterlyst de så viser det seg at legen aldri har mottatt noen prøvesvar, men han har heller ikke purret på de før jeg flere mnd senere har etterspurt.
Første gang jeg var gravid viste det seg at han glemte å ta diverse blodprøver (som må taas i uke 8-15), og han bestille heller aldri blodtype ark til meg. Dette var det jordmor som oppdaget lengre ute i svangerskapet. Han sa også at jeg ikke skulle ta folat når jeg spurte om dette.
Han virker ukonsentrert og distrahert. Og har dårlig oppfølging av pasientene.

Lege som kan anbefales!

Humorspreder som er oppriktig interessert i pasientens sykehistorie/problematikk. Tar seg tid. Lytter godt og virker meget rask i oppfattelsen. Gir høy grad av tillit. Sjelden vare, og jeg håper jeg aldri må bytte nå. Det har dessverre vært en del gjennomgang av leger på Cort Piil. Service ellers: Det kan være litt travelt for lab/skranke-personale til tider. De er imøtekommende, men det kan enkelte ganger bli litt venting for blodprøvetaking/spørsmål i skranke. Det er lurt å bestille time på nett, da får man raskt svar. Greit med betalingsautomat på venterom.

Flink og imøtekommande lege

Ifran gjer ein god jobb på eit travelt legekontor: Han er alltid blid og imøtekommande, og syner forståing for det som vert tatt opp.

Hyggelig og profesjonell fastlege

Han møter deg med smil, lytter og vil virkelig hjelpe. Jeg føler meg trygt, gehørt og profesjonelt behandlet. Den beste fastlegen jeg har hatt i Norge så langt!

Varm, vennlig, trygg og tillit

Irfan overtok meg som pasient da min lege Vivelid sluttet. Dvs, først fikk jeg en surrete vikarlege som aldri var til stede. Men han ga seg heldigvis fort. Irfan gir meg den tryggheten jeg trenger til å tøre å be om hjelp og prate om mine diagnoser. Han er kjapp med å sende rekvisisjon til Ct, Mr, Nav osv. Han smiler alltid og viser deg at han slapper av og konsentrerer seg om deg som pasient. Selv om du bruker lang tid. Ett varmt og godt menneske og en kunnskapsrik lege. Anbefales virkelig! Og jentene på kontoret er alltid søte og hyggelig, enda deres tilværelse ikke alltid er lett pga andre leger ved samme kontor. De er overarbeidet og får urettmessig skyld og kjeft fordi det er mye surr med vikarleger ved dette kontoret. De fortjener ros og ikke ris. Jeg håper legene ved kontoret der vet å sette pris på dem! Så alt i alt...... Irfan er en topp lege, og sekretærene er kjempeflinke! ☺ ☺

Umulig å få time

Flyttet til Bergen, og byttet til denne legen og legekontoret. Dessverre er service og tilgjengeligheten til legekontoret helt på bånn.

Jeg forsøker noen dager etter at legebyttet er gyldig å bestille time via sms. Får svar -2 dager- senere om at de ikke finner meg i systemet, og ber meg ringe.

Forsøker å ringe, men etter å ha ventet i over 10 minutter gir jeg opp. Ringer igjen en halvtime senere, samme igjen. Ringer opp igjen litt senere, og får svar etter litt under 10 minutter denne gangen. De har ikke oppdatert pasientlisten enda får jeg vite. De ber meg printe ut bekreftelsen på byttet fra "MinFastlege", og levere til dem på legekontoret før jeg får bestille time. Er det mulig?

Jeg venter heller en uke, slik at de har hatt tid til å oppdatere pasientlistene sine, og bestiller time på sms igjen. Samme svar som sist - ring oss. Forsøker å ringe igjen, ingen svar etter nærmere 15 minutter.

Bytter heller til et annet legekontor. Det kan godt hende Dr. Shakoori er veldig dyktig, men det har ingen nytte med et slikt legekontor.

Den mest imøtekommende legen jeg har møtt

Irfan er en dyktig lege med god hukommelse. Han er flink til å lytte og forklare. Han får meg alltid til å smile og er alltid hyggelig å prate med, selv på de tyngste dager. Anbefaler Irfan på det varmeste

Ikke bra nok

Problemet er at hele legekontoret sliter. Spesielt i 2015 har det blitt veldig vanskelig å få time. Og praksisen til dr.Shakoori er at han ikke svarer på epost som forrige lege, man må komme igjen og igjen fysisk for enhver ny forespørsel. Det blir for slitsomt i lengden med en så liten fleksibilitet. Før var det mulig å få et svar på prøve fra sekretær, men ikke nå lenger. Det er vanskelig om man er syk og gå så mange ganger, spesielt om man må reise. Bare det å få skrive ut en viktig epikrise er omstendelig. Sekretærene glemmer å gjøre jobben sin osv. Har gått flere år til senteret, men nå er det godt å skifte. Var ok for noen år siden, men ikke nå lenger.

En sjarmerende lege

Min sønn har vør hos han bare en gang og siden den dagen spør han meg "Mamma når skal jeg treffe ham igjen? jeg elsket ham!"
I dag gav jeg beskjed til sønnen min at han fikk lege Irfan som sin fast lege, da ropte han "jippiiii!".

En varm, morsom og veldig dyktig lege

Jeg har fra tid til annen besøkt Dr. Irfan pga. depresjon, angst og andre psykiske lidelser. Hver gang jeg har møtt ham har han vist en enorm vennlighet, koblet med stor effektivitet og grundighet. Selv på tunge dager har han fått meg til å le høyt! Han har god hukommelse og stor kompetanse. Jeg anbefaler ham på det sterkeste.

Veldig fornøyd

En god kommunikasjon og profesjonell tilnærming fra første øyeblikk. Han har vært grundig, støttende, og direkte. Jeg er imponert og ønsker å bytte slik at jeg får han som min fastlege.

Hører han skal slutte. NEINEINEI :(

Den beste legen har jeg nå hatt i 4 år. Tar meg på alvor, er hyggelig og lyttende. Har i tillegg litt av en karisma, fordi man er alltid i bedre humør når man går fra legetimen enn når man dro dit, han ser folk, rett og slett. Sender meg videre når det trengs og tar seg tid til en liten prat hver gang man er der. Hører han skal flytte bort, det er jeg kjempelei meg for, nå som jeg endelig hadde funnet den beste legen man kan ha. Heldig de som får ham som lege dit han skal da :)

Kun ikke bed om en bedre læge! fantastisk kar!

Irfan får alle problem tell å føles mindre. Om du slit me nåkka vill du automatisk gå ut ifra kontoret me et smil. Han e ikke slik som andre læga han ser dæ i øyan slår av en go prat og så starta lægetimen. Du vill opplev han humoristisk. Å du vill også se at du vill aldri finn en bedre læge en han. Om lægen din per idag tar ting seriøst så trur æ ikke du har sett han irfan. Han kjæmp me dæ.. Sku nåkka oppstå tar han kampen å han gir sæ ikke før alt e gjort riktig! Vill du gjør dagen din ænklare uten bekymring.. Fer te han irfan han har svaret å vest han ikke har d. Da har han person som har d vældi fort! :)

Utrulig bra læge!
Takk før du e på fauske!

Fantastisk lege !

Fantastisk hjelpsom, tar deg alvorlig og hører på det du har å si. Anbefales!:)

Tillitsfull og hyggelig

Veldig hyggelig og har godt humør og god humor. Snakker godt norsk, men har litt problemer med å skjønne alt, så da må jeg spørre. Det tar han med godt humør.

Har et veldig godt inntrykk av denne legen

Har nettopp fått ham til fastlege. Han er lyttende, hyggelig og uformell, noe jeg setter stor pris på! Han har et meget godt humør, noe som smitter! En lege man kan stole på tror jeg!

Humoristisk og uformell..

Irfan har en befriende mangel på legearroganse. Han virker faglig dyktig og er grundig og lyttende. Dessuten har han et humør som i seg selv kan lege det meste !

Flott lege

Bryr seg, har god tid til å prate og tar en særiøst! Omtenksom og veldig hyggelig.