Irfan Sharif Shakoori

Cort Piil Helsesenter AS

Autorisasjon (2011)

Irfan Sharif Shakoori er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Irfan Sharif Shakoori

Varm humor og stor kunnskap

Nå som jeg skal flytte og dessverre må bytte fastlege vil jeg gjerne anbefale Irfan videre. Han har alltid tatt seg god tid til å snakke med meg, og husker hvem jeg er fra tidligere. Tar alle problemstillinger på alvor og er nøye på å følge opp eventuelle behov og henvisninger. Han er en usedvanlig varm og tillittsvekkende person med en stor dose humor. Har også flere venner som har vært veldig fornøyd med ham. Anbefales!

Fin og lun med god lunnskap

Jeg har hatt shakoori som lege i 3 år. Han er vennlig lyttende og har vært en trygg støttespiller i en vanskelig tid med utvikling av en kronisk sykdom. Rask til å henvise, men ikke alltid så god til å notere grundig i journalen. Allikevel har jeg trivdes godt med han. Bytter fastlege grunnet flytting.

Omsorgsfull lege

En lege som lytter, stiller spørsmål og bryr seg om pasientene. En lege du føler deg trygg på. Anbefales!

Flink og en snil lege

Han er fast legen til min far.
Erfan shakori er en respectful lege mot pasienter.
Vi er veldi fornøyd av ham.

Beste fastlegen jeg har hatt!

Dette er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Tar deg ordentlig på alvor og ser på deg mens du snakker. Det er en dialog og ikke monolog. Han skriver små notater på papir og har fullt fokus hos deg som pasient. Han sender henvisninger der det er nødvendig, og LYTTER til deg.