Irfan Sharif Shakoori

Cort Piil Helsesenter AS

2011

Cort Piil Helsesenter AS Telefonnummer55 23 60 1055 23 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Cort Piil-Smauet 7 5005 Bergen
Irfan Sharif Shakoori er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Irfan Sharif Shakoori

Trygg og flink

Irfan er både flink og hyggelig. Han tar seg god tid og lytter ordentlig til deg som pasient. Det gjør han til en særdeles betryggende lege.

Behagelig, tar på alvor og viser medfølelse

Når jeg kommer i en pasient situasjon er det viktig for meg å bli hørt og se at legen virkelig viser vilje til å hjelpe, det gjør Irfan Sharif Shakoori. Han gir trygghet, jeg føler meg allerede bedre når jeg kommer inn i hans kontor og se hans smilende ansikt og medmenneskelig holdningen hans, uten å fremheve lege-pasient plassering. han er både en dyktig lege og et godt menneske, det er min erfaring. Ønsker han lykke til videre med sitt arbeids liv.

Hyggelig og nøyaktig

De gangene jeg har vært hos Irfan Shakoori har jeg opplevd ham som en lege med mye kunnskap og som i tillegg virkelig ønsker å hjelpe. Det skader ikke at han kjempetrivelig i tillegg.

Fantastisk kunskapsrik..

Den beste lege jeg noen gang har hatt..imøtekommende,ttilstede og ikke minst lyttende.Ikke redd for å sende pasienten videre,til tross for at fastleger blir kritisert for dette.Kan mye,men om usikker,dobbeltsjekker han..

Veldig profesjonell lege!

Irfan Sharif Shakoori er svært oppmerksomme! Han lytter lytter til problemet og kommer med gode forslag. Ganske hjelpsom og alltid smilende! + at han er veldig flink og kan alt og er villig til å hjelpe+ at han kommer med mange gode tips og liker når han kommuniser med pasienten også!