Maura Legesenter AS

Mauraveien 4 2032 Maura

Siste vurderinger av Maura Legesenter AS

Beste legen

Lege: Katrine Sæves Skrevet

Dyktig lege som tar seg god tid og lytter aktivt. Kunnskapsrik og gir gode råd og alternativer. Meget populær lege.

Lyttende, høflig, imøtekommende 😊👍

Lege: Seyed Ebrahim Alavi Skrevet

Han lytter, undersøker, henviser og tar prøver for å være på den sikre siden. Blid, lyttende, tar deg på alvor, ser deg men er også rask og effektiv.

Drømmelege!

Lege: Katrine Sæves Skrevet

Positiv, blid, rask, utstrakt bruk av mitthelenorge(så effektivt:))
Meget kompetent, og vet alltid hvor hun skal søke svar. Rå på å følge opp.

Hyggelig og hjelpsom

Lege: Katrine Sæves Skrevet

Opplever henne som tillitsvekkende, dyktig, og engasjert. Tar seg tid til å snakke med deg, og henviser videre hvis nødvendig. Rask til å videresende resultater fra røntgen til meg som pasient. Svært fornøyd med henne.

Veldig fornøyd så langt

Lege: Seyed Ebrahim Alavi Skrevet

Datteren min slet mye med halsinfeksjoner og store mandler/polypper. Hun gikk ned i vekt fordi hun nektet å spise, brakk seg og hadde mye ubehag. Alavi ringte til en overlege på Ahus og sørget for at hun fikk time på dagen. Vi dro rett til Ahus og fikk time for operasjon noen uker senere. Nå har hun operert og er mye bedre. Hun spiser normalt igjen og vekten har normalisert seg. Veldig hyggelig lege, og min erfaring er at han får fortgang på ting. Gikk også til han når jeg var i siste del av svangerskapet med minstemor og har bare positive ting å si. Tommel opp fra min side!