Maura Legesenter AS

Mauraveien 4 2032 Maura

Siste vurderinger av Maura Legesenter AS

Veldig fornøyd så langt

Lege: Seyed Ebrahim Alavi Skrevet

Datteren min slet mye med halsinfeksjoner og store mandler/polypper. Hun gikk ned i vekt fordi hun nektet å spise, brakk seg og hadde mye ubehag. Alavi ringte til en overlege på Ahus og sørget for at hun fikk time på dagen. Vi dro rett til Ahus og fikk time for operasjon noen uker senere. Nå har hun operert og er mye bedre. Hun spiser normalt igjen og vekten har normalisert seg. Veldig hyggelig lege, og min erfaring er at han får fortgang på ting. Gikk også til han når jeg var i siste del av svangerskapet med minstemor og har bare positive ting å si. Tommel opp fra min side!

Kunnskapsrik og hyggelig lege!

Lege: Seyed Mohsen Miryahyaei Skrevet

En lege som virkelig lytter og tar seg god tid til pasienter og pårørende. Vi har bare vært fornøyde!! Anbefaler han på det sterkeste.

Ivaretakende og lyttende

Lege: Seyed Ebrahim Alavi Skrevet

man blir møtt på en høflig og god måte og kan både le og gråte på kontoret, ø hjelp blir prioritert på en god måte.
Legen er litt kjapp innimellom, pasienten bør passe på at oppfølgingen er korrekt for å kvalitetsikre behandlingsopplegget.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Katrine Sæves Skrevet

Hun er seriøs og proff. Lett å snakke med,lyttende og dyktig. Hadde det ikke vært for henne hadde jeg ikke vært her i dag.

Stiller meg tvilende

Lege: Katrine Sæves Skrevet

Første gangen jeg var hos henne ,virket det som hun var veldig ivrig på og hjelpe meg
Nå er hun ikke intressert i og hjelpe meg som langtidspasient ,både sykehus og pasient stiller seg undrende til hennes vurderingsevne ,og slutninger Lite tilstede ,og lite oppfølgning ,glemmer,tar ikke ting nøye ,selv om jeg er hjertepasient
Om legen gjør en dårlig jobb får hun bare en ny pasient