Maura Legesenter AS

Mauravegen 4 2032 Maura

Siste vurderinger av behandlere ved Maura Legesenter AS

Irfan, en fantastisk lege!

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Irfan har vært min fastlege i 10-15 år her i Bergen. Han er en fantastisk dyktig lege, et medmenneske som bryr seg, ser deg og som strekker seg langt for å hjelpe deg.

Nå har han dessverre flyttet. Jeg er utrolig takknemlig for at jeg fikk ha Irfan som min fastlege.

RH

Det beste legen jeg noensinne har hatt

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

I mine snart 40 år på jorden og 15 år med alvorlig kronisk sykdom har jeg aldri hatt en bedre lege enn Irfan. Jeg hadde han som fastlege i ett år, men han gjorde mer for meg det året enn noen annen lege har gjort tidligere. Han gav meg rett og slett håp tilbake.

Han fulgte meg tett opp, og var effektiv med å koble på spesialister og NAV. Alldeles fantastisk lege, og jeg er trist for at han nå slutter.

Tusen takk, Irfan!

Beste legen jeg har hatt

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Det var et sjokk for meg å høre at den beste legen jeg har hatt, hadde sluttet i dag. Måtte felle en tåre og to. Jeg hadde Irfan Sharif Shakoori som min fastlege siden 1. juni 2015. Tusen milion takk til deg, for at du har lyttet til mine helseplager og hjulpet meg. Du behandlet meg med respekt og ga meg alltid en trygg følelse, når jeg var hos deg. Du er den beste fastlegen jeg har hatt i nesten 8 år. Jeg ønsker deg det beste og lykke til videre.

En fantastisk lege.

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Irfan Shakoori har gjennom flere år, vært meg og min families fastlege. En time hos han, betydde å kunne senke skuldrene litt. Han var ikke han bare en kunskapsrik, empatisk, humørfull, lyttende, og seriøs lege, men også et medmenneske. En lege, som jeg ikke kan få fullrost nok. At han nå slutter
føles tungt, men jeg ønsker kun det beste for han videre. Jeg gir han den aller beste anbefaling.

Trygg, empatisk og kunnskapsrik lege

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Irfan er en utrolig god lege som virkelig har sett meg både som pasient og som menneske. Han har hjulpet meg gjennom både somatiske og psykiske utfordringer. Han er flink til å henvise videre dersom han mener det er aktuelt og tar innspill fra meg som pasient seriøst. Bedre fastlege enn dette tror jeg ikke man kan finne. I motsetning til andre leger er det ikke noe "én time til å løse et problem"-holdning. Dette kan kanskje føre til litt lengre ventetider, men dette er det så absolutt verdt.