Irfan Sharif Shakoori

Autorisasjon (2011)

2 av 1100 (Maura Legesenter AS)
0 av 1150 (Cort Piil Helsesenter AS)

Irfan Sharif Shakoori er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Irfan Sharif Shakoori

Dyktig og smilende fastlege

Jeg har inntrykk av at Irfan er veldig kunnskapsrik. Han tar alle nødvendige tester og henviser videre om det er nødvendig.
Han er alltid smilende og tar seg tid til å snakke, og spør alltid hvordan det går ellers.
Jeg har aldri hatt noe problem med å gå til lege, men jeg ser for meg at han vil gjøre det lettere for mange som sliter med det.
Jeg hadde en gang en sykdom som ikke er så lett å oppdage, men han oppdaget det og henviste meg videre.

Hyggelig og kompetent fastlege

Ifran er en meget dyktig lege som viser oppriktig interesse for pasientens helse/sykdom. Han er alltid blid, imøtekommende og tar sig god tid. De faglige vurderingene gjøres grundig og man føler stor tillit til ham. Anbefales på det varmeste!

Det kan til tider være litt travelt på legekontoret og det kan bli litt venting. Lab/skranke personalet på legekontoret er også veldig hjelpsomme.

Sprudlende og betryggende

Jeg skiftet fastlege til Irfan da jeg har opplevd at tidligere allmennleger ikke oppriktig har brydd seg om helsen min, og at mine problemer ikke blir tatt på alvor. Dette er ikke tilfellet med Irfan, og jeg har ikke lenger en klump i magen hver gang jeg skal til legen, da jeg vet at jeg er i trygge hender som virkelig bryr seg. En glad og morsom lege som får pasienten til å føle seg sett!

Varm humor og stor kunnskap

Nå som jeg skal flytte og dessverre må bytte fastlege vil jeg gjerne anbefale Irfan videre. Han har alltid tatt seg god tid til å snakke med meg, og husker hvem jeg er fra tidligere. Tar alle problemstillinger på alvor og er nøye på å følge opp eventuelle behov og henvisninger. Han er en usedvanlig varm og tillittsvekkende person med en stor dose humor. Har også flere venner som har vært veldig fornøyd med ham. Anbefales!

Fin og lun med god lunnskap

Jeg har hatt shakoori som lege i 3 år. Han er vennlig lyttende og har vært en trygg støttespiller i en vanskelig tid med utvikling av en kronisk sykdom. Rask til å henvise, men ikke alltid så god til å notere grundig i journalen. Allikevel har jeg trivdes godt med han. Bytter fastlege grunnet flytting.