Irfan Sharif Shakoori

Autorisasjon (2011)

2 av 1100 (Maura Legesenter AS)
0 av 1150 (Cort Piil Helsesenter AS)

Irfan Sharif Shakoori er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Irfan Sharif Shakoori

Fantastisk kunskapsrik..

Den beste lege jeg noen gang har hatt..imøtekommende,ttilstede og ikke minst lyttende.Ikke redd for å sende pasienten videre,til tross for at fastleger blir kritisert for dette.Kan mye,men om usikker,dobbeltsjekker han..

Veldig profesjonell lege!

Irfan Sharif Shakoori er svært oppmerksomme! Han lytter lytter til problemet og kommer med gode forslag. Ganske hjelpsom og alltid smilende! + at han er veldig flink og kan alt og er villig til å hjelpe+ at han kommer med mange gode tips og liker når han kommuniser med pasienten også!

Veldig fornøyd med min fastlege

Ikke til å stole på

Jeg har ikke hatt gode erfaringer med denne legen. Jeg har flere ganger tatt diverse prøver, blodprøver og celleprøver, men aldri fått noen resultat, når jeg har etterlyst de så viser det seg at legen aldri har mottatt noen prøvesvar, men han har heller ikke purret på de før jeg flere mnd senere har etterspurt.
Første gang jeg var gravid viste det seg at han glemte å ta diverse blodprøver (som må taas i uke 8-15), og han bestille heller aldri blodtype ark til meg. Dette var det jordmor som oppdaget lengre ute i svangerskapet. Han sa også at jeg ikke skulle ta folat når jeg spurte om dette.
Han virker ukonsentrert og distrahert. Og har dårlig oppfølging av pasientene.

Lege som kan anbefales!

Humorspreder som er oppriktig interessert i pasientens sykehistorie/problematikk. Tar seg tid. Lytter godt og virker meget rask i oppfattelsen. Gir høy grad av tillit. Sjelden vare, og jeg håper jeg aldri må bytte nå. Det har dessverre vært en del gjennomgang av leger på Cort Piil. Service ellers: Det kan være litt travelt for lab/skranke-personale til tider. De er imøtekommende, men det kan enkelte ganger bli litt venting for blodprøvetaking/spørsmål i skranke. Det er lurt å bestille time på nett, da får man raskt svar. Greit med betalingsautomat på venterom.