Randi Beate Sjøvoll

Fjellveien 1 8012 Bodø
Randi Beate Sjøvoll er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Randi Beate Sjøvoll

Ok lege

Jeg har hatt Randi som fastlege i mange år. Det har gått greit, men hun mangler en del fortåelse og empati.
Jeg ble skikkelig syk, men dette ble ikke tatt på alvor og jeg har følt meg mistenkeliggjort og at jeg bare måtte ta meg sammen. Jeg har heller ikke fått god veiledning eller råd i et langvarig sykdomsforløp. Fort ut i jobb er hennes løsning og det har blitt en dyrekjøpt erfaring for meg.

Kjempeflott lege.

Veldig fornøyd med å ha Randi til fastlege. Har dessverre hatt mye bruk for henne siste året og da er det godt å bli møtt med forståelse og god hjelp. Alltid blid og hjelpsom, lytter til det man har å si. Absolutt en fastlege jeg kan anbefale på det varmeste.

Mistenksom og tilbakeholdene

Jeg går sjelden til lege. Når jeg komme til henne opplever jeg at hun er mistenksom, og at hun ikke helt tror på det jeg forteller henne. Restriktiv i forhold til resepter og sykemelding. Jeg opplever at hun tror jeg har til hensikt å "jukse" til meg sykemleding, og at jeg har til hensikt å missbruke medikamenter. Dette til tross for at det er mange år siden sist jeg har blitt sykemeldt, eller bedt om resept på et medikament.

Den beste legen jeg har gått til

Randi er den beste legen jeg har hatt. Man blir alltid tatt på alvor, og hun er veldig flink på å følge opp. Hun er alltid imøtekommende og gir et inntrykk av at hun virkelig bryr seg og alltid prøver å finne den beste løsningen. Alltid blid og meget lett å snakke med! Det er litt lang ventetid, men den er meget overkommelig. Dette må man uansett forvente hos en så dyktig lege som dette.

En utrolig fantastisk lege som hører på deg og tar deg på alvor.
Hun står virkelig på for deg og får deg til å føle deg komfortabel når du er hos henne. I tilegg er hun alltid smilende og blid.