Randi Beate Sjøvoll

Autorisasjon (2006)

Randi Beate Sjøvoll er en av 6 fastleger i Lurøy

Siste vurderinger av Randi Beate Sjøvoll

Imøtekommende og dyktig

Fantastisk lege som jeg føler tar meg på alvor. Lytter, er ydmyk og kunnskapsrik, jeg føler meg veldig ivaretatt hos henne.

Dyktig, kommunikativ, serviceinnstilt

...er bare noen av honnørordene jeg vil bruke om Randi S. Har hatt henne som fastlege i 12? år, og har beholdt henne etter at jeg begynte å jobbe i Oslo. Hun stilte riktig diagnose på ikke innlysende tilstand, bare på telefon, og ordner opp med henvisninger til spesialist når nødvendig. Tilbyr telefontimer, reseptbestilling i Rønvik legesenters nettportal osv., noe som gjør fjernkommunikasjon mulig.

Interessert og dyktig

Svært fornøyd med Randi som fastlege, beste jeg har hatt i løpet av mine 30 år. Hyggelig og imøtekommende! Tar dessverre litt lang tid å få time, noe som ikke er hennes feil.

Ikke fornøyd

Vanskelig å få legetime hos. Når jeg endelig fikk time så ble jeg ikke tatt alvorlig å tillstanden min forverret seg ekstremt masse.

Ok lege

Jeg har hatt Randi som fastlege i mange år. Det har gått greit, men hun mangler en del fortåelse og empati.
Jeg ble skikkelig syk, men dette ble ikke tatt på alvor og jeg har følt meg mistenkeliggjort og at jeg bare måtte ta meg sammen. Jeg har heller ikke fått god veiledning eller råd i et langvarig sykdomsforløp. Fort ut i jobb er hennes løsning og det har blitt en dyrekjøpt erfaring for meg.