Bindal Legekontor

Oldervikveien 5 7980 Terråk

Siste vurderinger av behandlere ved Bindal Legekontor

En fantastisk og medmenneskelig lege

Lege: Stian Holmvik Skrevet

Hadde Stian dom lege i flere år, og har aldri opplevd og ha en mer empatisk, forståelsesfull og dyktig lege som man også kan spøke med selv om det man sliter med er vanskelig og alvorlig. Lyttet alltid og selv når jeg ikke klarte sette ord pp ting selv så hjalp han meg å få det frem. Han er en god menneskekjenner og flink til å lese folk. Vårt forhold ble avsluttet da jeg ble henvist til behandling en annen plass i landet hvor jeg har bosatt meg og lever lykkelig på grunn av vellykket behandling en behandling jeg nok aldri hadde endt opp med uten hjelp og motivasjon fra Stian. Jeg kan nok fortsette i det uendelige og skrive gode ord om han men tenker det holder og si at han er en av de dyktigste man kan komme over, både som lege og medmenneske.

Trygg og dyktig lege.

Lege: Stian Holmvik Skrevet

En trygg og veldig kunnskapsrik lege. Fikk alltid svar på spørsmål jeg måtte ha. Var min fastlege i 10 år. Vil veldig gjerne anbefale Stian Holmvik.

En av de få ikke-arrogante leger jeg har hatt.

Lege: Stian Holmvik Skrevet

Pga flytting måtte jeg dessverre endre fastlege, men de få gangene jeg var hos ham opplevde jeg ham som lyttende og en som bryr seg om pasientene sine. Ikke alltid jeg fikk løst problemet, men det var ihvertfall et veldig imøtekommende legekontor.

Fantastisk tvers igjennom

Lege: Stian Holmvik Skrevet

Stian er en svært dyktig lege både når det gjelder fysisk og psykisk sykdom. Han har både humor når det passer seg og er seriøs når det gjelder. Når jeg har følt meg dum fordi jeg ikke forstår min egen sykdom har han normalisert det til å faktisk adressere symptomer til et reelt sykdomsbilde og diagnose slik at jeg kunne løfte blikket og jobbe for å få en bedre livskvalitet MED sykdom samt henvist videre hvis han mener egen kompetanse ikke er tilstrekkelig på et område. Opplever at Stian handler ut fra hva jeg tenker uten å måtte si alt med ord. Aldri hatt en bedre fastlege!

Denne fastlegen har hjulpet med utrolig mye.

Lege: Stian Holmvik Skrevet

Denne fastlegen har hjulpet med utrolig mye. Fra de enkleste ting som injeksjoner til god råd og veiledning gjennom vanskelige tider. Tusen takk !