Oddgeir Skoglund

Lofotleger AS
Storgata 9 8376 Leknes
Oddgeir Skoglund er en av 12 fastleger i Vestvågøy

Siste vurderinger av Oddgeir Skoglund

Alle burde hatt en lege som han

Oddgeir Skoglund er en moderne lege som lytter godt, er vennlig og stiller gode spørsmål. Jeg føler meg helt avslappet på hans kontor, trygg og ivaretatt. Han har også en helt egen evne til å finne en naturlig timing for de ulike undersøkelsene han gjør.

Dette er en lege som virkelig bryr seg. Som pasient og menneske blir jeg tatt på alvor. Alle burde hatt en lege som han!

Den beste legen

Tar alle på alvor. Lytter. Tar tak i ting. Føler meg sett og tatt vare på. Møter opp på nødvendige møter. Tar kontakt og følger opp hvordan jeg har det. I det hele tatt en fastlege som bryr seg.

En ærlig og effektiv lege

Denne legen er god til å lytte og oppleves å være ærlig i sin tilbakemelding. Han tar tak i situasjonen og oppfølgingen er meget god. En stor takk fra fornøyd "pasient"! :)

Jeg blir tatt på alvor

Det er bra at legen lytter. Det er bra at legen stoler mer på egen kunnskap enn på mine spekulasjoner rundt min egen situasjon. Det er bra at legen diskuterer mine synspunkter opp mot sin egen kunnskap og erfaring. Jeg opplever at dette er en lege som tar meg på alvor.