Håvard Solbakken

Tverlandet Legesenter
Mølnbakken 86 8050 Tverlandet
Håvard Solbakken er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Håvard Solbakken

Arrogant, nedlatende og lite empatisk

Jeg opplevde denne legen som avvisende, lite hjelpsom og direkte ufin. Jeg fikk ikke hjelp med problemet jeg kom til ham med, og han tok meg tydelig ikke på alvor. I tillegg var han nedlatende og direkte frekk med meg, og sa ufine ting til meg selv om jeg gråt og var helt på felgen av at jeg var syk. Jeg opplevde dette som fryktelig krenkende, og kommer aldri til å gå tilbake til ham.

En fastlege som inngir tillit!

Håvard Solbakken virker både forberedt og trygg ved konsultasjon. Så trygg at han kan innta en spørrende holdning uten å skape tvil- han bidrar til en følelse av medvirkning.

Han er også heldig i forhold til det kollegiet han er del av- hyggelige og ekspeditte legesekretærer og tillitvekkende kollega!

Sympatisk og lyttende lege

Har vært til Håvard noen ganger de siste årene, både gjennom akutte hendelser og for "årlig" sjekk. Han tar imot deg og tar deg på alvor. Kan anbefale ham på det sterkeste.

Flink lege

En lege som tar deg på alvor , lytter , tar alltid kontakt med spesialister, om det er noe usikkert . Anbefales .

Den verste legen jeg har hatt

Vil ikke anbefale denne legen til folk med barn. Følte jeg ikke ble tatt på alvor, på vegne av min sønn, og ble møtt med en ovenfra-og-ned holdning. Byttet fastlege etter en time.