Håvard Solbakken

Autorisasjon (2009)

Tverlandet Legesenter Telefonnummer75 50 71 3175 50 71 ...
Mølnbakken 86 8050 Tverlandet
Håvard Solbakken er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Håvard Solbakken

Fantastisk lege som ikke går rundt grøten :)

Håvard er en fantastisk lege som går rett på sak. Forfriskende med en lege som sier det som det er, at folk tror de skal komme til en barnehage å høre at alt de gjør er rett og at for eks overvekten ikke blir et tema må ta en oppgjør med seg selv. Lytt til det Håvard sier og slutt å bli så krenka av sannheten :)
Håvard redda helsa mi og fikk meg tilbake til treninga.
10/10 fra meg.

Trygg og flink lege

Har hatt Håvard som fastlege i mange år nå, gjennom flere skader, sykdom og to svangerskap. Veldig fornøyd - føler meg i varetatt, gjensidig tillit og dersom han har vært det minste i tvil om min helsesituasjon har han sendt meg rett videre til feks sykehuset eller Aleris. Tungvint å ha lege på Tverlandet, å bo i byen- men kvier meg for å bytte lege.

Fantastisk lege som tar meg på alvor

Kan ikke Solbakken hjelpe meg, er han rask til å henvise meg videre. Kjenner meg godt ivaretatt på alle vis.

Skremmende opplevelse

Kan ikke anbefale denne legen. Har aldri før opplevd en lege som var så lite interessert i å hjelpe meg, uansett hva det gjelder. Hver av de gangene jeg var nødt til å oppsøke ham, virket det som om han er mest interessert i å gjøre minst mulig og helst få meg fortest mulig ut igjen. Opplevde han som veldig arrogant, ubehagelig og lite empatisk. Gruet meg til å måtte gå til ham. I tillegg manglet han åpenbart grunnleggende kompetanse på et nokså viktig område innen helseproblemer. Skremmende.

Trening er den beste medisin

Blir ikke tatt alvorlig, får høre at å «gå en tur» kan hjelpe, uansett problem. Er alltid minst 10 minutter sen, selv når jeg har den første timen om morgenen.