Håvard Solbakken

Tverlandet Legesenter

2009

Ingen på venteliste

Tverlandet Legesenter Telefonnummer75 50 71 3175 50 71 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mølnbakken 86 8050 Tverlandet
Håvard Solbakken er en av 47 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Håvard Solbakken

God Lege

Fantastisk flink lege,han har ett veldig godt lag med barn,vertfall mine,har bestandig kommet inn på dagen når di har vert syk og fått veldig god behandling.
For min del har jeg bare positivt og si om Håvard,forståelsesfull og imøtekommende,flink til og forklare sykdom samt behandling.
Det som er utefor hannes felt henviser han deg videre til den rette instans.

Arrogant, nedlatende og lite empatisk

Jeg opplevde denne legen som avvisende, lite hjelpsom og direkte ufin. Jeg fikk ikke hjelp med problemet jeg kom til ham med, og han tok meg tydelig ikke på alvor. I tillegg var han nedlatende og direkte frekk med meg, og sa ufine ting til meg selv om jeg gråt og var helt på felgen av at jeg var syk. Jeg opplevde dette som fryktelig krenkende, og kommer aldri til å gå tilbake til ham.

En fastlege som inngir tillit!

Håvard Solbakken virker både forberedt og trygg ved konsultasjon. Så trygg at han kan innta en spørrende holdning uten å skape tvil- han bidrar til en følelse av medvirkning.

Han er også heldig i forhold til det kollegiet han er del av- hyggelige og ekspeditte legesekretærer og tillitvekkende kollega!

Sympatisk og lyttende lege

Har vært til Håvard noen ganger de siste årene, både gjennom akutte hendelser og for "årlig" sjekk. Han tar imot deg og tar deg på alvor. Kan anbefale ham på det sterkeste.

Flink lege

En lege som tar deg på alvor , lytter , tar alltid kontakt med spesialister, om det er noe usikkert . Anbefales .