Håvard Solbakken

Mølnbakken 86 8050 Tverlandet
Tlf: 75 50 71 31 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Håvard Solbakken er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Håvard Solbakken

Arrogant, nedlatende og lite empatisk

Jeg opplevde denne legen som avvisende, lite hjelpsom og direkte ufin. Jeg fikk ikke hjelp med problemet jeg kom til ham med, og han tok meg tydelig ikke på alvor. I tillegg var han nedlatende og direkte frekk med meg, og sa ufine ting til meg selv om jeg gråt og var helt på felgen av at jeg var syk. Jeg opplevde dette som fryktelig krenkende, og kommer aldri til å gå tilbake til ham.

En fastlege som inngir tillit!

Håvard Solbakken virker både forberedt og trygg ved konsultasjon. Så trygg at han kan innta en spørrende holdning uten å skape tvil- han bidrar til en følelse av medvirkning.

Han er også heldig i forhold til det kollegiet han er del av- hyggelige og ekspeditte legesekretærer og tillitvekkende kollega!

Sympatisk og lyttende lege

Har vært til Håvard noen ganger de siste årene, både gjennom akutte hendelser og for "årlig" sjekk. Han tar imot deg og tar deg på alvor. Kan anbefale ham på det sterkeste.

Flink lege

En lege som tar deg på alvor , lytter , tar alltid kontakt med spesialister, om det er noe usikkert . Anbefales .

Den verste legen jeg har hatt

Vil ikke anbefale denne legen til folk med barn. Følte jeg ikke ble tatt på alvor, på vegne av min sønn, og ble møtt med en ovenfra-og-ned holdning. Byttet fastlege etter en time.

Trivelig fastlege

Opplever Håvard både tilgjengelig og profesjonell som lege. Lett å få kontakt med.

Den Beste Legen Jeg har hatt.....

Håvard er en lege med alle de positive sidene en Lege skal ha!
Han tar seg virkelig tid til pasientene,og bruker tiden til og sette
seg inn i alt...
Jeg gir min fastlege all honnör for at han også er et virkelig
godt medmenneske...

Dyktig Lege

Både jeg og min sønn har Solbakken som vår fastlege, det er en meget grundig og flink lege som virkelig er intressert i sitt fag. Min sønn måtte fjerne mandlene sine og dette ble faktisk også utført av dr.Solbakken da han jobbet på NSH. En lege som kan anbefales på det sterkeste.

Empatisk

Empatisk og grundig lege, tar seg tid og setter seg inn i dine problemer, anbefales!

Aldri mer tilbake

Nedlatende og sur for at man hadde kommet med et sykt barn man var bekymret for. Dårlig lag med barn. Skal aldri tilbake dit!

Ordentlig lege!

Håvard tar en seriøst, og lytter. Han har en bred forståelse for faget, praktiserer "Bedre å være helt sikker"-filosofien og nøler ikke med å rådspørre seg, rekviere undersøkelser, eller å referere videre til spesialister.

Det eneste som er å utsette, som egentlig ikke burde være så ille; er at han kan speile pasienter, og dermed oppleves som ubehagelig, arrogant eller lignende, men etter litt tid innser en at han er simpelten veldig fokusert, og interessert i å komme til bunns i saken. Tar jobben sin på alvor!

Imøtekommende

Godt fornøyd. Lytter og forklarer. Jobber effektivt og ser på flere plager dersom de 20 konsultasjonsminuttene ikke er overskredet.

Meget bra lege

Han er flink til å lytte ,er han usikker så ringer han en annen lege Han er helt utrulig bra lege. Håper han kommer raskt tilbake til tverlandet. Vikaren hannes er ikke den Legen jeg trenger .

God lege

Opplevde han som å ha godt lag med barn. Flink til å undersøke mitt barn som er ganske skeptisk til leger!

Trygg og trivelig lege!

En lege jeg og min familie føler oss trygg på og har tillit til. God til å lytte. Meget hyggelig. Har gode forslag og løsninger på problem. Henviser videre etter behov. Anbefales!

Arrogant

Lite empatisk, arrogant holdning til hva som er best for pasienten. Overprøver også andre fag gruppers vurderinger.

Arrogant væremåte.

Dårlig vurdering av egne ferdigheter mtp enkel kirurgi.

Meget trivelig fastlege!

Meget trivelig, forståelsesfull og medmenneskelig fastlege!