Sverre Vollen

Tlf: 76 96 92 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sverre Vollen er en av 17 fastleger i Narvik

Siste vurderinger av Sverre Vollen

Vanskelig å få time

Når man blir syk eller har et problem og trenger lege for å få hjelp til å fikse dette. Så er det over en måneds ventetid!!!! Det er ikke holdbart at man skal vente i over fire uker med smerter/plager før man får time.

Dette og en totalvurdering (se karaktergivning under) gjør at jeg vurderer å bytte lege og legesenter.

Veldig god lege

God lege men vanskelig å få tak i. Han er veldig flink i jobben sin og lytter til pasientene, selv om han ofte har mye å gjøre.

Kjempegod lege

Sverre Vollen e i mine øyne en av de beste legene æ kjenne. Han e heldigvis min fastlege og har gjort slik at æ har fått veldig rask hjelp der æ har trengt d. Han får ting gjort! Han e en god lytter og tar sæ tid til dæ óg dine problemer. Uten tvil, tommel opp for Sverre Vollen. :D

For en mann! :)

Har bare gode opplevelser med Sverre Vollen, han kan virke distre først, men det går over. Har man et problem, så er han en god lytter. Jeg er selv ung, men følte at jeg kunne prate med Vollen og at han tok meg på alvor når det gjaldt.
En virkelig omsorgsfull lege! Mine beste anbefalinger!

godt fornøyd

jeg hadde Sverre som fastlege noen år når jeg bodde i narvik å jeg var godt fornøyd med han.
Han hadde alltid tid til å lytte og var en hyggelig hjelpsom kar.

Forståelsesfull, og en lege med tiltak i!!

Har hatt Vollen som fastlege selv om jeg ikke bor i byen lenger. Finner ingen som han! Forståelsesfull, respekterer deg, snakker aldri over hode på deg, tar deg på alvor!! Undersøker og er ikke redd for å henvise deg videre dersom det er nødvendig.

Medmenneske

Har hatt det privilegium å ha hatt Vollen som fast lege siden oppstart i allmennpraksis. Kan anbefales på det varmeste.

Fornuftig og liketil..

Lett å prate med og forståelsesfull. Forklarer enkelt og greit på forståelig "normalspråk". Lett å komme i kontakt med kontoret via e-mail/tekstmelding, raskt svar på henvendelser...