Narvik Legesenter

Telefonnummer76 96 92 2076 96 92 ...
Frydenlundgata 15 8517 Narvik

Siste vurderinger av behandlere ved Narvik Legesenter

Flink og faglig oppdatert Lege

Lege: Marius Opshaug Skrevet

Super lege, trivelig og bryr seg om deg uansett problem. Kontakter deg gjerne på telefon om en ber om det. Autorisert som sjømannslege og derfor veldig praktisk å ha han som fastlege i tillegg, om en er sjømann og bruker han som sjømannslege. Oppdatert faglig og er derfor betryggende ha han som fastlege.

Trygg, lyttende og kunnskapsrik

Lege: Marius Opshaug Skrevet

Trivelig lege med god kunnskap.
Er lyttende og troverdig. Virker faglig oppdatert.
Har kort ventetid på time.

Trygg og flink

Lege: Marius Opshaug Skrevet

Han er min og min manns nye unge lege og vi er kjempefornøyd med ham. Han bryr seg om deg og sjekker og tar prøver for å finne ut. Kan ringe deg hjemme for å høre hvordan det går.Han er en som bryr seg og veldig flink i jobben sin👍😀

Imøtekommende, flink og hjelpsom 🙂

Lege: Sverre Vollen Skrevet

Har hatt Sverre som fastlege i over 10 år. Han gjør alt han kan for å hjelpe, er tillitsvekkende og omsorgsfull 🙂 Kan sitt fag og har bred erfaring. Har humor og er enkel å snakke med. Hører på hva du sier og henviser videre om nødvendig. Har fulgt meg gjennom både svangerskap og dagligdagse utfordringer. Flink med barn og ikke nå stress å bruke som gynekolog. Jeg er kjempe fornøyd!

Serviceinnstilt og betryggende

Lege: Ingunn Kumle Ambroise Skrevet

Inngunn var superflink, men fra øyeblikket jeg ble hentet i resepsjonen til jeg dro derifra følte jeg meg velkommen og sett.
Hun forklarte hva hun tenkte underveis som hun planla undersøkelser jeg skulle gjennom videre.
Svar på prøver kom noen uker senere, og de inneholdt ikke bare svarene men også en hyggelig og folkelig skrevet konklusjon som betrygget meg.