Elisabeth Jenssen Øines

Autorisasjon (2012)

Elisabeth Jenssen Øines er en av 6 fastleger i Saltdal

Siste vurderinger av Elisabeth Jenssen Øines

Opptatt av pasientens beste

Alltid lyttende og interessert. Tar de undersøkelser som er nødvendig for å stille diagnose. Henviser til spesialist når det er nødvendig. Fantastisk lege.

Lite tillitsvekkende

Virker veldig utrygg og uengasjert. Roter med begreper, og må spørre mer erfarne leger om råd for veldig enkle ting. Dårlig på mellommenneskelig kommunikasjon og svært lite tillitsvekkende.

Byttet til en mer erfaren fastlege, og fikk umiddelbart riktig hjelp til somatiske problemer.

Utygg og uerfaren

Man føler seg lite ivaretatt som pasient. Google gir større innsikt og bedre råd enn Elisabeth. Stått på listen i ett par år, men har bestilt bytte.

Fantastisk lege

Fantastisk lege som får deg til å føle deg prioritert og hørt. Vet ho ikke helt ka som kan gjøres så sjekke ho det opp og sender deg til spesialister. Du føler deg ivaretatt. Beste legen jeg har hatt. Savner faktisk denne legen etter jeg flyttet fra Rognan

Umulig å få time.

Har prøvd i ca.3år og fått time hos "min fastlege"uten resultat.Ringte senest i dag og skulle bestille time og fikk beskjed om ingen ledige timer denne uken.Sa at da ville jeg ha time i neste uke-men fikk da til svar at hun ikke tok i mot bestillinger for mer enn en uke.