Saltdal Helsesenter

Jernbanegata 45 8250 Rognan

Siste vurderinger av Saltdal Helsesenter

Enkel, men kanskje litt stresset.

Lege: Øyvin Kristiansen Skrevet

Han jobber kun Ons-Fre på kontoret og kan derfor være at noen syns det er vanskelig å få time der. Mot meg som virkelig kronisk syk har jeg aldri hatt problemer med at han har nektet meg noe, verken av medisiner eller henvisninger, så jeg er fornøyd. Men nå er det som oftest jeg selv som setter meg inn i ting og ber han «gjøre noe med det» og ikke motsatt.
Han har spesialisert seg som allmennlege så han koster litt ekstra å gå til eneste. (Ca 50kr)
At han kan virke uinteressert er nok sant, og han kan godt prate i munnen på deg. Men gjerne alt dette for å få en lege som du slipper å gå skuffet ifra (som kroniker. Vet ikke hvordan han er med mindre ting, ser for meg at han kan være litt bagatelliserende)
Han kan gjerne avslutte timen helt brått fordi tiden er ute, så nestemann skal ikke være redd for mye venting! ;-)
Så lenge du tør å snakke høyt for deg selv så ta gjerne Øyvin som fastlege! Jeg er KRESEN, men jeg liker han.

Utygg og uerfaren

Lege: Elisabeth Jenssen Øines Skrevet

Man føler seg lite ivaretatt som pasient. Google gir større innsikt og bedre råd enn Elisabeth. Stått på listen i ett par år, men har bestilt bytte.

Anbefales ikke

Lege: Linn Therese Kristoffersen Jensen Skrevet

Anbefaler ikke denne.

Fremstår som usikker, sur, vanskelig å lite interessert. Dårlig lytter. Lite råd å få.

Lege: Elisabeth Jenssen Øines Skrevet

Fantastisk lege som får deg til å føle deg prioritert og hørt. Vet ho ikke helt ka som kan gjøres så sjekke ho det opp og sender deg til spesialister. Du føler deg ivaretatt. Beste legen jeg har hatt. Savner faktisk denne legen etter jeg flyttet fra Rognan

Trygg

Lege: Kristin Øygard Skodvin Skrevet

Hun er en lege som følger meg opp nøye. Jeg har flere dianoser som jeg og hun må forholde oss til, både fysisk og psykisk. Hun følger opp blodprøver, ringer på ettermiddag når svar er kommet. Hun følger opp medisiner hver gang jeg er der, sjekker hva som må fornyes. OG ikke minst, hun ser meg som den jeg er med mine utfordringer, og IKKE som om jeg er mine diagnoser. Hun hører på meg når jeg forteller hva jeg synes hjelper, og hva jeg vil prøve sv behandling eller medisin. Vi kan være uenige, men blir til slutt enig uansett. Jeg har aldri gått ut fra kontoret hennes uten å være fornøyd, og følt at timen var verd noe. Jeg har sagt mange ganger at jeg har verdens beste fastlege, og når jeg hører andres historier om «vanskelige» leger, så skjønner jeg at jeg har den beste i verden:) Takk for at du er den du er Kristin.