Saltdal Helsesenter

Telefonnummer75 68 21 3075 68 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jernbanegata 45 8250 Rognan

Siste vurderinger av Saltdal Helsesenter

Trygg

Lege: Kristin Øygard Skodvin Skrevet

Hun er en lege som følger meg opp nøye. Jeg har flere dianoser som jeg og hun må forholde oss til, både fysisk og psykisk. Hun følger opp blodprøver, ringer på ettermiddag når svar er kommet. Hun følger opp medisiner hver gang jeg er der, sjekker hva som må fornyes. OG ikke minst, hun ser meg som den jeg er med mine utfordringer, og IKKE som om jeg er mine diagnoser. Hun hører på meg når jeg forteller hva jeg synes hjelper, og hva jeg vil prøve sv behandling eller medisin. Vi kan være uenige, men blir til slutt enig uansett. Jeg har aldri gått ut fra kontoret hennes uten å være fornøyd, og følt at timen var verd noe. Jeg har sagt mange ganger at jeg har verdens beste fastlege, og når jeg hører andres historier om «vanskelige» leger, så skjønner jeg at jeg har den beste i verden:) Takk for at du er den du er Kristin.

Utrygg

Lege: Kjell Gunnar Skodvin Skrevet

Når man ankommer Kjell GS som pasient føler man at man ikke blir sett. Var hos han for noen fysiske problemer så begynte han å fokusere på helt andre fysiske problemer som ikke var viktig for meg å få gjort noe med. Man føler en kulde og likegyldighet fra legen. Man kan lett tenke seg at denne legen ikke bryr seg om at pasienten opplever smerte.

LINN er svaret på hvordan en lege burde være

Lege: Linn Therese Kristoffersen Jensen Skrevet

Linn er unik og jeg har aldri tidligere i livet møtt en så faglig dyktig, tryg og empatisk lege.
Hun ser HELE mennesket og sammenhengen mellom den fysiske og psykiske helsen hos pasienten.
Når man kommer til Linn forstår man fort at hun er genuint interessert i jobben sin og pasienten hun har foran seg. Hun lytter,gir råd,henviser ved behov og har alltid en plan med det hun gjør. Dette er noe som får meg som pasient til å føle trygghet til den behandlingen hun gir og planene hun legger.

LINN er verd sin VEKT I GULL og svært mange andre leger har MYE Å LÆRE AV DENNE DAMA!

Takk Linn for atdu finnes her for oss pasientene. Jeg håper Saltdal helsesenter og Saltdal kommune vet hvilken ressurs og kompetanse dem er i besittelse av som har Linn som lege.

Dyktig

Lege: Kjell Gunnar Skodvin Skrevet

Blid og hyggelig, gir seg god tid og orienterer godt om problemene. God til å lytte og svare på spørsmål.

Drar aldri til han igjen

Lege: Kjell Gunnar Skodvin Skrevet

Det første jeg fikk beskjed om da jeg kom inn på kontoret hans var at vi hadde dårlig tid, han lå litt på etterskudd.
Følte meg ikke velkommen og han fikk meg til å følte at jeg kaster bort tiden hans.
Fikk ikke stilt noe diagnose, heller ikke forslag til behandling/medisin.
På slutten av den korte legetimen forklarte at jeg slet veldig med stress, utmattelse og var veldig langt nede, han så på meg som og spørsmålstegn og spurte hva han skulle gjøre med det.
Var på gråten da jeg dro derfra...