Sidsel Mordt Andreassen

Borkenes Legesenter

2005

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Borkenes Legesenter
Markveien 4 9475 Borkenes
Sidsel Mordt Andreassen er en av 4 fastleger i Kvæfjord

Siste vurderinger av Sidsel Mordt Andreassen

Bedre medmenneske skal du lete lenge etter.

Har hatt Sidsel som min lege i mange år, blir aldri å bytte lege. Hun er fantastisk god til å lytte og gi meg følelsen av å bli tatt på alvor. Er hun usikker sjekker hun med spesialister og finner raskt svarene hun leter etter. Er ikke sikker på at jeg hadde levd idag hvis ikke Sidsel hadde tatt vare på meg. Evig takknemlig.

Hjertegod og flink!

Fantastisk person som lytter til det du har på hjertet. Tar seg tid til å hjelpe, har kunnskap om det meste. Lege som er lett å like og bli glad i.

Fantastisk godt menneske og lege!

Fantastisk lett å prate med, lar deg få tid til å forklare. Forståelsesfull og ekte opptatt av deg som pasient. Er det noe hun er usikker på så er hun ærlig om det. Også finner hun ut av det. Løsningsorientert. Beste legen jeg noen gang har møtt. Håper jeg kan ha henne som lege så lenge jeg trenger lege. Fantastisk dame!

Fantastisk!!!

Utrolig dyktig, alltid i godt humør og genuint interessert i meg som pasient. Husker alt vi har snakket om før, får meg ikke til å føle at jeg er en i mengden.

Den aller beste legen jeg har hatt.

Hun er et behagelig vesen, som bryr seg om sine pasienter. Hun har empati. Er hun usikker på diagnose sender hun deg til spesialist tjenesten. Hun kan anbefales på det varmeste.