Silje Andreassen Søreng

Heggen legesenter

2007

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Heggen legesenter
Heggen allé 13 9406 Harstad
Silje Andreassen Søreng er en av 30 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Silje Andreassen Søreng

Den beste legen jeg har hatt. Hun tar seg alltid god tid til å LYTTE, og følger alltid opp der det skal følges opp. Man blir møtt med åpenhet, og en åpen holdning.

En flott fastlege!

Silje er meget grundig og faglig dyktig med en bred kompetanse. Hun er lydhør og har en flott personlighet. Alltid blid og positiv. En fantastisk fastlege for både meg og mine barn!

Helt super.

Kunne ikke fått en bedre lege. Hun lytter, er løsningsorientert, tar seg alltid god tid, og ikke minst svært støttende. Du går alltid ut av kontoret hennes og føler deg 10 kg lettere :-) kommer ikke til å bytte lege, og håper hun blir værende lenge.

Grundig og profesjonell

-lytter til pasienten
-Rask og henvise videre
-Tar seg tid
-blid og imøtekommede
-faglig dyktig

Fantastisk flink lege

Silje er den beste legen jeg har hatt. Tar seg tid til å lytte, forklare, støtte og vise omsorg når det gjelder både meg selv og mine barn. Hun har alltid fokuset på den det gjelder, og henvender seg hele tiden til barnet som er sammen på legekontoret med foreldrene sine. Hun er ikke redd for å si i fra til andre instanser dersom det trengs, og er 100% advokat for sine pasienter feks overfor NAV eller sykehuset. Hun er ei dam med stort pågangsmot. Er utrolig heldig som har henne som lege, og håper at jeg får beholde henne lenge.