Pål Severin Båtnes

Skansen Legekontor
Skippergata 7a 9008 Tromsø
Pål Severin Båtnes er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Pål Severin Båtnes

En lege jeg absolutt kan anbefale!

Pål Severin ble anbefalt meg av flere. Han lytter, spør, gir råd og jeg føler meg sett som pasient! Han er alltid lun, hyggelig og smilende! Jeg føler meg veldig glad til sinns når jeg er ferdig med timen. Svar på blodprøver eller andre prøver kommer veldig kjapt.

Absolutt å anbefale

En lege som jeg ikke trenger dra inn for sjekk med vondt i halsen men som jeg kan legge igjen beskjed til og han ringer meg opp og evt skriver ut en resept på hostesaft... I varetar mine spesielle behov på en særdeles profesjonell måte og selv om jeg har vært der 1000 gang så er han like hjelpsom og lytter på alt jeg har å si! Finner kjappe og gode løsninger og virkelig jobber for meg som pasient! En særdeles og uvanlig dyktig lege som anbefales på det sterkeste.

God lege

Han er en Veldig trivelig lege. Han er engasjert og interessert i å finne ut hva som er galt.
Jeg synes også man får fort time og han er ikke alt for forsinket.

Helsesekretærene på legesenteret kunne smile og være litt mer serviceinnstilte vel og merke

Meget dyktig lege :)

Pål Severin er en veldig dyktig lege med stor kompetanse, hva mer kan man si?

Hilsen

Svært tillitsvekkende.

Pål Severin Båtnes er en god lytter og har en enkel og fin måte å forklare ting på. Min erfaring er at man slipper å vente lenge over tiden for å komme inn til avtalt konsultasjon. Han fremstår som faglig dyktig, og har en profesjonell framtoning.