Pål Severin Båtnes

Skansen Legekontor

2006

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Skansen Legekontor
Skippergata 7a 9008 Tromsø
Tlf: 77 60 17 17 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Pål Severin Båtnes er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Pål Severin Båtnes

En lege jeg absolutt kan anbefale!

Pål Severin ble anbefalt meg av flere. Han lytter, spør, gir råd og jeg føler meg sett som pasient! Han er alltid lun, hyggelig og smilende! Jeg føler meg veldig glad til sinns når jeg er ferdig med timen. Svar på blodprøver eller andre prøver kommer veldig kjapt.

Absolutt å anbefale

En lege som jeg ikke trenger dra inn for sjekk med vondt i halsen men som jeg kan legge igjen beskjed til og han ringer meg opp og evt skriver ut en resept på hostesaft... I varetar mine spesielle behov på en særdeles profesjonell måte og selv om jeg har vært der 1000 gang så er han like hjelpsom og lytter på alt jeg har å si! Finner kjappe og gode løsninger og virkelig jobber for meg som pasient! En særdeles og uvanlig dyktig lege som anbefales på det sterkeste.

God lege

Han er en Veldig trivelig lege. Han er engasjert og interessert i å finne ut hva som er galt.
Jeg synes også man får fort time og han er ikke alt for forsinket.

Helsesekretærene på legesenteret kunne smile og være litt mer serviceinnstilte vel og merke

Meget dyktig lege :)

Pål Severin er en veldig dyktig lege med stor kompetanse, hva mer kan man si?

Hilsen

Svært tillitsvekkende.

Pål Severin Båtnes er en god lytter og har en enkel og fin måte å forklare ting på. Min erfaring er at man slipper å vente lenge over tiden for å komme inn til avtalt konsultasjon. Han fremstår som faglig dyktig, og har en profesjonell framtoning.

Kunnskapsrik lege

Opplever at min fastlege har mye legekunnskap. Det er da viktigst for meg.
Har er flink til å lytte, han ser meg og tar alltid mine problemer på alvor. Som kronisk syk er jeg neppe en lett pasient.
Han er alltid smilende med sjarme, vennlig, godt humør, og forstår den menneskelige side av meg som pasient.
Han er flink til å finne spesialister og behandlingsformer for meg.
Husker meg som pasient og følger meg godt opp.
Denne legen kan jeg varmt anbefale som lege.

kunnskapsrik, god idrettslege

Som utøver av idrett har eg i doktor severin fåt en god lege.
Han har hjulpet meg me mine mangeårige plager.
Svært mye kompetanse, lytende som lege, flink i komunikasjon, følger meg opp, og forstår mine plager. Ikke minst har han hjulpet meg til å forstå.
Han er lett tiljengelig når jeg har et problem.
På grunn av han store kompetanse på området og rådene jeg får har jeg stor tilit til han som fastlege. Kontore hans gir super servis.
Anbefaler han sterkt

Elendig lege.

Hører overhode ikke etter. Har ikke tid til pasienten.

Lege bra, merkantil ødelegger

Opplever meg ivaretatt av en dyktig lege når jeg først får møte ham. Men har flere ganger vurdert å bytte fastlege grunnet merkantilt personale/ legesekretærene. Opplever dem som lite samarbeidsvillige, forvanskeliggjøring av legeoppfølging og føler meg fordummet av dem når jeg først en sjelden gang tar kontakt.
Kanskje urettferdig overfor en bra fastlege, men helheten havner dermed midt på treet ifht om jeg er fornøyd med min fastlege.

Flott lege!

Super lege med god innsikt og forståelse.
Anbefales på det sterkeste.

Toppkarakter!

Meget faglig sterk lege. Han lytter interessert og nøye, og er opptatt av å stille en riktig diagnose. Føler at han er veldig motivert til å hjelpe med alt rundt det å ha en kronisk sykdom, og stiller ofte spørsmål ved siden av sykdommen, så som spørsmål rundt trygderettigheter, økonomi etc. Kan ikke annet enn å virkelig anbefale denne fastlegen på det varmeste. Føler overhodet ikke at han er arrogant, som en annen pasient mener, men at han har vært stresset pga stor pågang. Jeg har brukt han i så mange år at jeg virkelig vil si jeg har godt grunnlag for å uttale meg om dette.

Meget dyktig

Stor kunnskap og lyttende lege med et godt hjerte for idrett. Anbefales!

Dyktig

Han er dyktig, lett å snakke meg og har forståelse for pasienten. Er ærlig og gir konkret tilbakemelding. Litt distré, men ikke mer enn normalt.

Selvoptatt

Følte at legen var mer optatt av sitt eget liv enn av min sykdom. Når vi først var inne på min sykehistorie (helt på slutten av legetimen) følte jeg at han kom faglig litt til kort.

Flink lege!

Meget faglig dyktig! Gjør grundige undersøkelser noe som gjør at man føler trygghet og at man blir tatt på alvor.

Lite empatisk

Han er effektiv, og etter min mening normalt faglig god, men dessverre så opplevde jeg han som arrogant og lite forståelsesfull. Som pasient kan man føle seg svært sårbar, og da er det viktig at legen har evne til å vise respekt og forståelse for pasientes situasjon.

Super lege.

Severin er den beste fastgen i byen. Dyktig, kunnskapsrik, forståelsesfull og den kjekkeste legen i byen. Anbefaler han på det sterkeste.

Moderne og flink Lege.

Båtnes virket det som har et moderne syn på pasienter. Han er åpen og i tiden og er i grunn den beste Fastlegen jeg har vært hos. Ung med mye kunnskaper.