Pål Severin Båtnes

Autorisasjon (2006)

Pål Severin Båtnes er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Pål Severin Båtnes

Kunnskapsrik

Meget faglig dyktig. Severin er den beste fastlegen i byen. Dyktig, kunnskapsrik og forståelsesfull .

Fantastisk fastlege

Har hatt Pål som fastlege noen år. Har ingenting negativt å si! Han er kunnskapsrik og tar deg på alvor. Ikke en lege som tror han vet alt, og han spør gjerne andre/søker opp om han er usikker. Har bare positive erfaringer med han og er veldig fornøyd!

Kunnskapsrik og løsningsorientert

Er så heldig som har Båtnes som min fastlege. Fremstår som kunnskapsrik, løsningsorientert og pragmatisk. Har også tid til å høre kjapt hvordan det står til med studier etc. Kort fortalt: Den fastlegene jeg har hatt. Stå på!

Ingen over og ingen ved siden

Pål-Severin er en veldig dyktig lege! Jeg føler meg alltid like godt ivaretatt, selv når det er litt for travelt!

Absolutt å anbefale

En lege som jeg ikke trenger dra inn for sjekk med vondt i halsen men som jeg kan legge igjen beskjed til og han ringer meg opp og evt skriver ut en resept på hostesaft... I varetar mine spesielle behov på en særdeles profesjonell måte og selv om jeg har vært der 1000 gang så er han like hjelpsom og lytter på alt jeg har å si! Finner kjappe og gode løsninger og virkelig jobber for meg som pasient! En særdeles og uvanlig dyktig lege som anbefales på det sterkeste.