Ingvild Eliassen

Utsikten 9018 Tromsø
Ingvild Eliassen er en av 63 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ingvild Eliassen

Veldig dyktig

Ingvild er en meget dyktig fastlege. Har ingenting negativt å si om henne. Jeg får alltid den hjelpen jeg trenger. Veldig tillitsfull

Unsatisfied, AVOID!

I went to Ingvild in March suffering significant anxiety. She said she would referred me to a specialist clinic for help. I waited nearly 12 weeks for a reply only to be told (after asking her repeatedly for a follow-up) they never got the referral! Another wait. Finally I was told the clinic would only assist with extreme cases so Ingvild send me a letter suggesting I contact another organization that offered help. It turn out to be a DRUG REHAB CENTER whose services were only available to addicts! She also said in the letter that she was going to refer me to a psychologist not connected to the clinic but 6 weeks have gone by and I can see on helsenorge.no there has been no referral send yet again.

Nearly 5 months asking for help and I've gotten nothing.

Disinterested doctor. AVOID, esp if you need a Dr who deals adequately with mental health issues.

Verdens beste fastlege

Ingvild er lyttende,forståelsesfull,medmeneskelig,hyggelig og blid og gjennomført profesjonell.
Hun henviser deg videre når hun mener det, og en føler seg veldig godt og trygt behandlet.hun kan også slå av en spøk og "flire"ilag med dæ.
Vet ingenting om ka som kan bli bedre,takk også til de i "luka og laben",flotte folk.

Kjempedoktor

Ingvild er helt utrolig bra. Hun ser deg, ikke bare pc'en. Hun er rask og effektiv, men ikke stresset og hun er utrolig hyggelig og behagelig. Hun henviser når hun må. Jeg vet ikke hva som skulle bli bedre. Hun har vært min fastlege i mange år, og jeg håper inderlig hun fortsetter. Rett dame på rett plass.
I en tid har det også vært mulig å kommunisere elektronisk med henne (resepter, timebstilling eller mindre rutinesaker), og den eneste ulempen med det er at vi ikke får møtt henne så ofte. Men du verden hvor mye enklere det er for oss pasienter, og jeg håper også hun synes det.

Flott å lyttende lege :-)

Ingvild er en flott å lyttende lege som tar seg god tid til sine pasienter. Jeg har en kronisk sykdom å er ofte til lege i forhold til friske personer. Hun sender meg videre i systemet dersom hun mener det er det beste for min del.
Ser hverken på klokken eller pc uten at det er nødvendig. Anbefales på det beste, blir aldri å bytte lege.