Ingvild Eliassen

Tlf: 77 60 63 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ingvild Eliassen er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ingvild Eliassen

Kjempe flott lege

Ingvild er en fantastisk lege! Etter forje legen min som jeg var knall fornøyd med flyttet fra byen så jeg mørkt på å finne en god erstatter, men Ingvild har ikke skuffet. Hun lytter er positiv og fagligsterk.

VERDENS BESTE FASTLEGE

Ingvild er uten tvil den beste fastlegen jeg noen sinne har hatt. Hun er sympatisk, forståelsesfull og bryr seg om pasientene sine. Hun er smilende og blid og bare en flott person tvers igjennom. Hun tar deg på alvor og kommer med konkrete forslag. Ellers får jeg alltid svar på alle prøver som blir tatt, uansett om det ikke er noe spesielt å anmerke. Hun avslutter alltid brevene sine med "håper du har det fint" eller "god bedring".

Dyktig og flott fastlege. :)))))

Super fastlege!

Varm, hyggelig og med høy kompetanse. Måtte bytte fastlege grunnet flytting og det var utrolig synd. Skulle være en fastlege som Ingvild over alt. Hun ufarliggjør ting som ikke er så kjekke å fortelle og lytter. Flink å gi henvisning og gir gode råd om hvilke henvisning man burde bruke (både i forhold til venteliste og kompetanse).

BESTE legen i Tromsø!!

Hun gjør alt som er best for deg! Hun lytter å får med seg alt du sier å er genuint opptatt av deg og din helse!

Veldig dyktig

Ingvild er en meget dyktig fastlege. Har ingenting negativt å si om henne. Jeg får alltid den hjelpen jeg trenger. Veldig tillitsfull

Unsatisfied, AVOID!

I went to Ingvild in March suffering significant anxiety. She said she would referred me to a specialist clinic for help. I waited nearly 12 weeks for a reply only to be told (after asking her repeatedly for a follow-up) they never got the referral! Another wait. Finally I was told the clinic would only assist with extreme cases so Ingvild send me a letter suggesting I contact another organization that offered help. It turn out to be a DRUG REHAB CENTER whose services were only available to addicts! She also said in the letter that she was going to refer me to a psychologist not connected to the clinic but 6 weeks have gone by and I can see on helsenorge.no there has been no referral send yet again.

Nearly 5 months asking for help and I've gotten nothing.

Disinterested doctor. AVOID, esp if you need a Dr who deals adequately with mental health issues.

Verdens beste fastlege

Ingvild er lyttende,forståelsesfull,medmeneskelig,hyggelig og blid og gjennomført profesjonell.
Hun henviser deg videre når hun mener det, og en føler seg veldig godt og trygt behandlet.hun kan også slå av en spøk og "flire"ilag med dæ.
Vet ingenting om ka som kan bli bedre,takk også til de i "luka og laben",flotte folk.

Kjempedoktor

Ingvild er helt utrolig bra. Hun ser deg, ikke bare pc'en. Hun er rask og effektiv, men ikke stresset og hun er utrolig hyggelig og behagelig. Hun henviser når hun må. Jeg vet ikke hva som skulle bli bedre. Hun har vært min fastlege i mange år, og jeg håper inderlig hun fortsetter. Rett dame på rett plass.
I en tid har det også vært mulig å kommunisere elektronisk med henne (resepter, timebstilling eller mindre rutinesaker), og den eneste ulempen med det er at vi ikke får møtt henne så ofte. Men du verden hvor mye enklere det er for oss pasienter, og jeg håper også hun synes det.

Flott å lyttende lege :-)

Ingvild er en flott å lyttende lege som tar seg god tid til sine pasienter. Jeg har en kronisk sykdom å er ofte til lege i forhold til friske personer. Hun sender meg videre i systemet dersom hun mener det er det beste for min del.
Ser hverken på klokken eller pc uten at det er nødvendig. Anbefales på det beste, blir aldri å bytte lege.

kunne ikke vært mer fornøyd!

Jeg skiftet fra en arrogant og totalt uinteressert lege i sentrum til ingvild i 08/09, og skjønte fort at jeg virkelig hadde skutt gullfuglen i valget! Hun har fulgt meg opp gjennom nå tre graviditeter, med oppriktig entusiasme, nestekjærlighet og faglig dyktighet. Til og med intimundersøkelse føles helt ok hos hun, da hun får en til å føle seg trygg og ivaretatt. som synlig muslim blir man ofte møtt med anklagende, stygge blikk og spydige kommentarer, men hos ingvild føler man seg sett for det enkeltindividet man er, uten fordommer og uprofesjonalitet. Legesenteret generelt huser fantastisk personale, tilogmed i resepsjonen og på labben, anbefaler alle hit!

Forståelsesfull

Ingvild er en veldig tålmodig og empatisk lege. Hun henviser en videre uten og måtte be om det. Hun leser på en måte hva du ønsker som pasient uten og måtte si så mye. Veldig flink på angstområdet. Eneste jeg skulle ønske var at hun noterte litt mer underveis i timen. Får liksom ikke helt følelsen av at det jeg forteller blir skrevet ned. Men så har hun god hukommelse og husker som regel hva vi har snakket om tidligere. Anbefales :)

Super!

Er kjempefornøyd med Ingvild som fastlege! Stoler på henne faglig sett, hun er sjeldent forsinket og da får jeg beskjed, hun er rolig og jeg føler hun tar seg tid til meg, hun er en god lytter og tar meg på alvor. Barnet mitt har tillit til henne og jeg håper vi kan ha henne som "familiens lege" i lang tid fremover! Ros også til Utsikten legekontor der ansatte i resepsjon og lab alltid er hyggelige og serviceinnstilte!

Verdens beste lege.

Jeg mener helt oppriktig at Ingvild er verdens beste fastlege. Jeg har aldri opplevd en lege som tar pasientene på alvor, som lytter og er oppriktig interessert. Da jeg skulle flytte fra Tromsø så var det sånn at jeg nesten vurderte å bare fortsette å ha henne som fastlege, men det ble nok noe for dyrt å måtte reise med fly om man trengte en lege time:) Jeg traff henne sånn ca et år etter at jeg hadde flyttet, og da stoppet hun for å prate, og husket meg veldig godt. Sånt blir jeg imponert over. Jeg savner Ingvild. Resten av legekontoret er også veldig flott.

Og det er selvsagt et pluss at hun aldri er forsinket, men samtidig så føler man ikke at hun stresser.

Den aller beste fastlegen i tromsø!

Ingvild er en fantastisk fastlege og jeg gleder meg til hun er tilbake, men nå skal det jo sies at Ingvild har funnet en utrolig god vikar, Anita Markussen, som absolutt burde fått en plass høyt oppe på lista.

Nuværende vikar for Ingvil eliassen, Anita markussen, er helt i top

Jeg har endnu ikke været pas hos Ingvil, men har derimod været hos skiftende vikarer. Den nuværende, Anita er lyttende, deltagende og grundig og langt den bedste at de vikarer, som ingvil har haft.

Den beste legen jeg har hadt

Ingvill er lyttende, hyggelig, presis og tar problemet med engang...

Ingvild er den beste legen jeg har hatt!

Hun er medmennesklig og hun husker ting fra gang til gang, og jeg er ikke så ofte hos legen til at jeg forventer det. Huns spør hvordan jeg og datteren min har det osv. Og hun faktisk kjenner oss igjen ellers og hilser og prater med oss på butikken hvis vi møter henne. Hun er kjempe flott, og veldig flink til det hun gjør. Og hun er ikke en type lege som stirrer på skjermen og setter diagnosen uten å få hørt hva pasienten har å si... Gleder meg til hun kommer tilbake! :)

Dyktig

Ingvild er dyktig og trygg, synes vikaren hennes går i akkurat samme spor. Utsikten legesenter er generelt knallgode, man blir ivaretatt på en god og trygg måte uten å måtte stå for mye i kø :)

Dyktig lege

Hun tar seg tid til deg og man føler man virkelig blir hørt.

Grundig, Omsorgsfull, Empatisk!

Når Ingvild overtok etter min forrige fastlege hadde jeg høye forventninger. Som kronisk og alvorlig syk gjennom mange år er jeg avhengig av Legen og at disse forstår meg og min situasjon.
Hun sto med glans!!
Enkel å få kontakt med, raske svar med evt. time, kreativ hjelp i "krigen" mot NAV etc.
Hun tar seg tid til hvert enkelt menneske med den største omsorg, forståelse og empati. Alltid rolig og reflektert med evnen til å lytte OG forstå hva jeg sier. En av hennes beste egenskaper er ydmykhet om egen kunnskap. Hun "lager" ikke bare et svar hvis hun ikke vet. Hun undersøker og kommer tilbake med riktig svar.
Om hun noen gang er stresset av tidsklemma viser hun det aldri og det er en selvfølge at man skal få den tiden man trenger.
Dessverre førte livet mitt meg sørover. Forsåvidt fornøyd med min nye lege nå, men Ingvild er og blir Fastlegen "min" med stor F. Skulle ønske jeg kunne tatt henne med på flyttelasset. ;) Lykke til med Spesialiseringen!

I ryggen har hun et apparat som siste par-tre årene er blitt særdeles effektive, høflige og serviceorienterte. Kudos til Utsikten Legesenter i sin helhet, Tromsøs beste Legesenter!