Ingvild Eliassen

Utsikten Legesenter DA

2008

Utsikten Legesenter DA Telefonnummer77 60 63 3077 60 63 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Utsikten 9018 Tromsø
Ingvild Eliassen er en av 72 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ingvild Eliassen

Kunnskapsrik og dyktig.

Ingvild ser deg som menneske, og ikke som pasient. Alltid lyttende og tar seg tid til konsultasjonen. Hun informerer grundig om hva enn som måtte være aktuelt, og jeg som pasient føler meg trygg og GODT ivaretatt av henne. Hatt henne som fastlege siden ungdomsårene og kommer aldri til å bytte frivillig!

Trygg og Behaglig lege

Mitt inntrykk av lege Ingvild Eliassen er at hun er god til å lytte på hva jeg sier, og vi har en god dialog. For meg er tillit og en god dialog med legen viktig. Hun er flink til å følge meg opp sammen med etterkontroll, helt til hun er fornøyd ...

Dyktig lege!

Har hatt Ingvild som lege sia ho begynte på Utsikten, og e alltid fornøyd! Ho ser dæ som en helheltig person, og virke genuint interessert. Får alltid hjelpa æ treng, og føle æ blir lytta ordentlig til.

Kjempe flott lege

Ingvild er en fantastisk lege! Etter forje legen min som jeg var knall fornøyd med flyttet fra byen så jeg mørkt på å finne en god erstatter, men Ingvild har ikke skuffet. Hun lytter er positiv og fagligsterk.

VERDENS BESTE FASTLEGE

Ingvild er uten tvil den beste fastlegen jeg noen sinne har hatt. Hun er sympatisk, forståelsesfull og bryr seg om pasientene sine. Hun er smilende og blid og bare en flott person tvers igjennom. Hun tar deg på alvor og kommer med konkrete forslag. Ellers får jeg alltid svar på alle prøver som blir tatt, uansett om det ikke er noe spesielt å anmerke. Hun avslutter alltid brevene sine med "håper du har det fint" eller "god bedring".

Dyktig og flott fastlege. :)))))