Ingvild Eliassen

Utsikten Legesenter DA

Autorisasjon (2008)

Ingvild Eliassen er en av 74 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ingvild Eliassen

Hyggelig men kunnskapsfattig og grådig

Denne legen er flink til å vise empati, er hyggelig, veldig rask og generelt sett imøtekommende.

Jeg har imidlertid oppdaget nokså store kunnskapshull som heldigvis ikke kostet meg livet men "bare" tid og penger. Om du synes at empati er viktigere enn kunnskap, velg gjerne henne men unngå elektroniske konsultasjoner. Du får et kjapp og overfladisk svar sammen med regningen, og hun lukker konsultasjonen. Og når hun gjør feil, er det pasienten som må betale på nytt ved å starte "ny" konsultasjon. Hun ringer aldri tilbake. Prøvetaking på senteret har dårlig kvalitet, og gjøres av ufaglærte. Be om å få tatt prøver på UNN.

Fantastisk fastlege

Jeg har hatt Ingvild som fastlege i 4 år, og har vært veldig fornøyd. Hun er god til å lytte og stille spørsmål, tar ting på alvor. God til å følge opp om jeg henvises videre, oversette "legespråk" om jeg har vært i undersøkelser, og oppdaterer resepter raskt. Jeg bytter bare på grunn av flytting til ny by.

Dyktig og behagelig lege

Ingvild er den absolutt beste fastlegen jeg har hatt, og jeg har hatt mange. Både jeg og barna mine bruker henne. Hun tar deg alltid på alvor, lytter og er interessert. Henviser alltid videre til spesialist ved behov. Flink med barn. Hun er stortsett alltid presis, aldri opplevd store forsinkelser, men enda virker hun ikke stresset og tidspresset når man er der. Alt i alt en super fastlege. Anbefales på det sterkeste.

Veldig fornøyd

Ingvild er en dyktig lege som viser genuin interesse.
Hun har vært en god støttespiller for meg.
Jeg kan virkelig anbefale henne.

Kunnskapsrik og dyktig.

Ingvild ser deg som menneske, og ikke som pasient. Alltid lyttende og tar seg tid til konsultasjonen. Hun informerer grundig om hva enn som måtte være aktuelt, og jeg som pasient føler meg trygg og GODT ivaretatt av henne. Hatt henne som fastlege siden ungdomsårene og kommer aldri til å bytte frivillig!