Ingvild Eliassen

Autorisasjon (2008)

Ingvild Eliassen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ingvild Eliassen

Beste fastlegen i verden!

Denne fastlegen er top notch. Har flyttet til en annen kommune og fylke. Men jeg beholder Ingvild som min fastlege til den dagen hun avvikler legepraksisen sin eller til mitt siste åndedrag.

Simply the best som T. Turner sang.

Fastlege med stor F

Kunnskapsrik, omsorgsfull og arbeidsom.
Har anbefalt henne videre til flere, og alle har beholdt henne.

Det kan være vanskelig å få time, men hun er likevel utrolig rask med å svare og ordne henvisninger eller resepter ved e-konsultasjoner om noe haster/man ikke får time.

Hyggelig men kunnskapsfattig og grådig

Denne legen er flink til å vise empati, er hyggelig, veldig rask og generelt sett imøtekommende.

Jeg har imidlertid oppdaget nokså store kunnskapshull som heldigvis ikke kostet meg livet men "bare" tid og penger. Om du synes at empati er viktigere enn kunnskap, velg gjerne henne men unngå elektroniske konsultasjoner. Du får et kjapp og overfladisk svar sammen med regningen, og hun lukker konsultasjonen. Og når hun gjør feil, er det pasienten som må betale på nytt ved å starte "ny" konsultasjon. Hun ringer aldri tilbake. Prøvetaking på senteret har dårlig kvalitet, og gjøres av ufaglærte. Be om å få tatt prøver på UNN.

Fantastisk fastlege

Jeg har hatt Ingvild som fastlege i 4 år, og har vært veldig fornøyd. Hun er god til å lytte og stille spørsmål, tar ting på alvor. God til å følge opp om jeg henvises videre, oversette "legespråk" om jeg har vært i undersøkelser, og oppdaterer resepter raskt. Jeg bytter bare på grunn av flytting til ny by.

Dyktig og behagelig lege

Ingvild er den absolutt beste fastlegen jeg har hatt, og jeg har hatt mange. Både jeg og barna mine bruker henne. Hun tar deg alltid på alvor, lytter og er interessert. Henviser alltid videre til spesialist ved behov. Flink med barn. Hun er stortsett alltid presis, aldri opplevd store forsinkelser, men enda virker hun ikke stresset og tidspresset når man er der. Alt i alt en super fastlege. Anbefales på det sterkeste.