Ingvild Eliassen

Utsikten 9018 Tromsø
Ingvild Eliassen er en av 66 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ingvild Eliassen

Kjempe flott lege

Ingvild er en fantastisk lege! Etter forje legen min som jeg var knall fornøyd med flyttet fra byen så jeg mørkt på å finne en god erstatter, men Ingvild har ikke skuffet. Hun lytter er positiv og fagligsterk.

VERDENS BESTE FASTLEGE

Ingvild er uten tvil den beste fastlegen jeg noen sinne har hatt. Hun er sympatisk, forståelsesfull og bryr seg om pasientene sine. Hun er smilende og blid og bare en flott person tvers igjennom. Hun tar deg på alvor og kommer med konkrete forslag. Ellers får jeg alltid svar på alle prøver som blir tatt, uansett om det ikke er noe spesielt å anmerke. Hun avslutter alltid brevene sine med "håper du har det fint" eller "god bedring".

Dyktig og flott fastlege. :)))))

Super fastlege!

Varm, hyggelig og med høy kompetanse. Måtte bytte fastlege grunnet flytting og det var utrolig synd. Skulle være en fastlege som Ingvild over alt. Hun ufarliggjør ting som ikke er så kjekke å fortelle og lytter. Flink å gi henvisning og gir gode råd om hvilke henvisning man burde bruke (både i forhold til venteliste og kompetanse).

BESTE legen i Tromsø!!

Hun gjør alt som er best for deg! Hun lytter å får med seg alt du sier å er genuint opptatt av deg og din helse!

Veldig dyktig

Ingvild er en meget dyktig fastlege. Har ingenting negativt å si om henne. Jeg får alltid den hjelpen jeg trenger. Veldig tillitsfull