Utsikten Legesenter DA

Utsikten 9018 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Utsikten Legesenter DA

Faglig flink.

Lege: Aileen Nilsen Carvalho Skrevet

Bruker god tid , føler meg alltid ivaretatt som pasient.
.Hun er glad og imøtekommende.
Gir henne mine beste anbefalinger.

Super lege!

Lege: Marit Osima Skrevet

Marit er en empatisk og trygg lege. Hun tar seg tid, og strekker seg langt for å sørge for at jeg er trygg. Den beste legen jeg har hatt!

Faglig dyktig og effektiv

Lege: Thea Beate Pedersen Skrevet

Her har man en lege som finner ut av de mest intrikate problemstillinger. Hun står på og er effektiv, lytter til pasienten og tar deg seriøst. Den første jeg opplever som virkelig følger deg opp og virker til å bry seg.

Hyggelig men kunnskapsfattig og grådig

Lege: Ingvild Eliassen Skrevet

Denne legen er flink til å vise empati, er hyggelig, veldig rask og generelt sett imøtekommende.

Jeg har imidlertid oppdaget nokså store kunnskapshull som heldigvis ikke kostet meg livet men "bare" tid og penger. Om du synes at empati er viktigere enn kunnskap, velg gjerne henne men unngå elektroniske konsultasjoner. Du får et kjapp og overfladisk svar sammen med regningen, og hun lukker konsultasjonen. Og når hun gjør feil, er det pasienten som må betale på nytt ved å starte "ny" konsultasjon. Hun ringer aldri tilbake. Prøvetaking på senteret har dårlig kvalitet, og gjøres av ufaglærte. Be om å få tatt prøver på UNN.

Han prøver og hjelpe og kan ikke be om mer enn det.

Lege: Håvard Tiller Skrevet

Han prøver og hjelpe og det bedre enn andre leger jeg har vært hos ,noen som meg som har slitt med traumer siden jeg var ung. Så han prøver sitt beste og hjelpe, eneste jeg har og kicke på er at tok en god del timer for han satt igang prosess med og hjelpe meg. Men er takknemlig alt i alt legen har gjort for meg. Jeg er enda ikke frist, men han har faktisk forbedret livet mitt.