Utsikten Legesenter DA

Telefonnummer77 60 63 3077 60 63 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Utsikten 9018 Tromsø

Siste vurderinger av Utsikten Legesenter DA

Utrolig nedlatende lege.

Lege: Fredrik Fredriksen Skrevet

Jeg må legge legetimer til dager jeg ikke skal noe annet senere for denne legen er så spydig og nedlatende at jeg trenger timer på å ta meg sammen og slutte å gråte etter en samtale med han. Depresjon og en lege som dette er ikke en god kombinasjon, - Selvmordstankene er på det sterkeste etter en legetime...

Skuffende

Lege: Håvard Tiller Skrevet

Etter få besøk ble pasienten skremt legens væremåte. Doktor virker uinteressert i pasientens plager, viser ingen interesse til å finne hva som feiler deg, virker som han ikke forstår seg på blodprøver, stiller deg ultimatum før han henviser deg videre, blir irritert når pasienten ønsker å kommunusere, bruker mestparten av tiden på usaklige diskusjoner. Ved spørsmål om et et dobbeltime ble legen irritert. "Hvis du møter ikke opø til dobbel time skal andre pasienter måtte vente unødvendig".
Er veldig snar til å si: "Bytt legen hvis du er misfornøyd (misfornøyd med manglende vilje til å yte helsehjelp!!!)"
Doktor mener pasienten må godta legenes utbrudd og manglende helsehjelp uten å gi tilbakemelding.

Trygg og kunnskapsrik vennlig

Lege: Thea Beate Pedersen Skrevet

Den beste. Lyttende empatisk varm hjelper tar tak i ting. Veileder. Ger seg tid. Föler meg både hört sett og trygg. Et mildt vesen.
Vet ikke om jag hade klart dette uten deg.
Du, er helt enkel min Engel.

Kunnskapsrik og dyktig.

Lege: Ingvild Eliassen Skrevet

Ingvild ser deg som menneske, og ikke som pasient. Alltid lyttende og tar seg tid til konsultasjonen. Hun informerer grundig om hva enn som måtte være aktuelt, og jeg som pasient føler meg trygg og GODT ivaretatt av henne. Hatt henne som fastlege siden ungdomsårene og kommer aldri til å bytte frivillig!

Utrolig dyktig lege

Lege: Thea Beate Pedersen Skrevet

Den beste fastlegen jeg har hatt. Lytter til det jeg sier og forklarer skikkelig hva som skjer.
Følger hele tiden opp ting ved neste legetime.

Fortjener skikkelig ros.