Utsikten Legesenter DA

Utsikten 9018 Tromsø

Siste vurderinger av Utsikten Legesenter DA

Stødig lege

Lege: Aileen Nilsen Carvalho Skrevet

Har hatt henne som fastlege i noen år, og har vært godt fornøyd. Hun er kunnskapsrik, omgjengelig og gjør en god jobb. Når jeg har hatt behov for å bli henvist til spesialist har jeg blitt det, og den ene gangen jeg hadde behov for sykemelding var det ingen problem å få dette for den tiden jeg hadde behov for det. På et tidspunkt hadde jeg smerteproblemer etter en operasjon og ba om å få A-preperater, men etter diskusjon med henne fant vi en annen løsning som fungerte godt for meg. Det syntes jeg vitner om god klinisk vurderingsevne av både pasient og situasjon. Da en dyrkning viste seg at jeg hadde bakterier som var resistente mot antibiotikaen jeg hadde fått så ringte hun midt i julen og ba meg bytte til ny annen type som hun hadde sendt på e-resept. En god lege uten for mye dill og dall.

Dyktig og behagelig lege

Lege: Ingvild Eliassen Skrevet

Ingvild er den absolutt beste fastlegen jeg har hatt, og jeg har hatt mange. Både jeg og barna mine bruker henne. Hun tar deg alltid på alvor, lytter og er interessert. Henviser alltid videre til spesialist ved behov. Flink med barn. Hun er stortsett alltid presis, aldri opplevd store forsinkelser, men enda virker hun ikke stresset og tidspresset når man er der. Alt i alt en super fastlege. Anbefales på det sterkeste.

Veldig fornøyd

Lege: Ingvild Eliassen Skrevet

Ingvild er en dyktig lege som viser genuin interesse.
Hun har vært en god støttespiller for meg.
Jeg kan virkelig anbefale henne.

Empatisk

Lege: Thea Beate Pedersen Skrevet

Veldig trivelig og god lege. Lytter og er oppmerksom på hva du sier og tar hensyn til dine egne erfaringer.
Bryr seg om deg som menneske.
Man føler seg godt mottatt og at hun er løsningsorientert.
Setter seg godt inn i alle journaler.
Vil absolutt anbefale henne som fastlege.

Penger og vimsete

Lege: Håvard Tiller Skrevet

Inntrykk av at han er mer opptatt av penger og flere timer enn pasienten. Bruker heller 5min på å si at man må bestille flere timer, detaljforklare, enn å bare sjekke pasienten med en gang som ville tatt 5min. Deretter klager han på at tidsbruken ble overskredet. Ellers grei å prate med, men er veldig vimsete. Glemmer å legge inn sykmeldinger og du må ringe inn dagen etter for å purre.