Utsikten Legesenter DA

Utsikten 9018 Tromsø

Siste vurderinger av Utsikten Legesenter DA

Penger og vimsete

Lege: Håvard Tiller Skrevet

Inntrykk av at han er mer opptatt av penger og flere timer enn pasienten. Bruker heller 5min på å si at man må bestille flere timer, detaljforklare, enn å bare sjekke pasienten med en gang som ville tatt 5min. Deretter klager han på at tidsbruken ble overskredet. Ellers grei å prate med, men er veldig vimsete. Glemmer å legge inn sykmeldinger og du må ringe inn dagen etter for å purre.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Aileen Nilsen Carvalho Skrevet

Aileen var min fastlege over 25 år. Jeg ønsker å takke Aileen for flott hjelp og for at hun alltid fikk meg til å føle at mine henvendelser var viktig.

Aileen viste både forståelse, respekt og interesse for meg som pasient. Hun var alltid interessert i å hjelpe meg. Det skulle vært flere fastleger som henne! :)

Trygg og oppdatert, går ikke utenfor sin kompetanse

Lege: Fredrik Fredriksen Skrevet

Fredrik er veldig flink å ta sine pasienter på alvor, han er stødig i faget sitt, og han fremstår med gode holdninger ovenfor sine pasienter. Han behandler hele mennesket.

God fastlege

Lege: Marit Osima Skrevet

God fastlege. Lett å få kontakt med via appen. Nokså punktlig. Tillitsfull. God kommunikasjon og forståelse. Forklarer og utdyper godt.

Super lege

Lege: Håvard Tiller Skrevet

En mer medmenneskelig og flink lege skal man lete lenge etter. En lege som virkelig følger opp og tar pasientee på alvor.