Utsikten Legesenter DA

Telefonnummer77 60 63 3077 60 63 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Utsikten 9018 Tromsø

Siste vurderinger av Utsikten Legesenter DA

God lytter!

Lege: Thea Beate Pedersen Skrevet

Føler meg alltid sett og hørt hos henne, hun er et behagelig menneske å snakke med når man trenger hjelp. Tar alltid problemene seriøst, og henviser når det trengs. Følger godt opp på saker, og det er lett å komme tilbake om man trenger å endre behandlingen.

Aldri ledige timer

Lege: Marit Osima Skrevet

Det er aldri ledige timer, med mindre du sjekker mer enn en mnd frem i tid. Må ringe inn på dagen og få hastetime, får da en annen lege.

En fantstisk fastlege

Lege: Fredrik Fredriksen Skrevet

En kjempedyktig fastlege som er nøye ,lyttende og er farlig dyktig.Fredrik er den beste fastlegen jeg har hatt.

Utrolig nedlatende lege.

Lege: Fredrik Fredriksen Skrevet

Jeg må legge legetimer til dager jeg ikke skal noe annet senere for denne legen er så spydig og nedlatende at jeg trenger timer på å ta meg sammen og slutte å gråte etter en samtale med han. Depresjon og en lege som dette er ikke en god kombinasjon, - Selvmordstankene er på det sterkeste etter en legetime...

Skuffende

Lege: Håvard Tiller Skrevet

Etter få besøk ble pasienten skremt legens væremåte. Doktor virker uinteressert i pasientens plager, viser ingen interesse til å finne hva som feiler deg, virker som han ikke forstår seg på blodprøver, stiller deg ultimatum før han henviser deg videre, blir irritert når pasienten ønsker å kommunusere, bruker mestparten av tiden på usaklige diskusjoner. Ved spørsmål om et et dobbeltime ble legen irritert. "Hvis du møter ikke opø til dobbel time skal andre pasienter måtte vente unødvendig".
Er veldig snar til å si: "Bytt legen hvis du er misfornøyd (misfornøyd med manglende vilje til å yte helsehjelp!!!)"
Doktor mener pasienten må godta legenes utbrudd og manglende helsehjelp uten å gi tilbakemelding.