Utsikten Legesenter DA

Utsikten 9018 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Utsikten Legesenter DA

Faglig dyktig og effektiv

Lege: Thea Beate Pedersen Skrevet

Her har man en lege som finner ut av de mest intrikate problemstillinger. Hun står på og er effektiv, lytter til pasienten og tar deg seriøst. Den første jeg opplever som virkelig følger deg opp og virker til å bry seg.

Hyggelig men kunnskapsfattig og grådig

Lege: Ingvild Eliassen Skrevet

Denne legen er flink til å vise empati, er hyggelig, veldig rask og generelt sett imøtekommende.

Jeg har imidlertid oppdaget nokså store kunnskapshull som heldigvis ikke kostet meg livet men "bare" tid og penger. Om du synes at empati er viktigere enn kunnskap, velg gjerne henne men unngå elektroniske konsultasjoner. Du får et kjapp og overfladisk svar sammen med regningen, og hun lukker konsultasjonen. Og når hun gjør feil, er det pasienten som må betale på nytt ved å starte "ny" konsultasjon. Hun ringer aldri tilbake. Prøvetaking på senteret har dårlig kvalitet, og gjøres av ufaglærte. Be om å få tatt prøver på UNN.

Han prøver og hjelpe og kan ikke be om mer enn det.

Lege: Håvard Tiller Skrevet

Han prøver og hjelpe og det bedre enn andre leger jeg har vært hos ,noen som meg som har slitt med traumer siden jeg var ung. Så han prøver sitt beste og hjelpe, eneste jeg har og kicke på er at tok en god del timer for han satt igang prosess med og hjelpe meg. Men er takknemlig alt i alt legen har gjort for meg. Jeg er enda ikke frist, men han har faktisk forbedret livet mitt.

Lege: Marit Osima Skrevet

Marit er den beste legen jeg har vært hos. Hun viser forståelse ovenfor meg, og tar alt jeg sier på alvor. Det virker som hun aldri vil at man skal dra hjem usikker, og gjør alt hun kan for å hjelpe pasienten på best mulig måte. Vil virkelig anbefale henne til alle. Takk for all hjelp og forståelse Marit.

Lyttende og undersøkende lege

Lege: Fredrik Fredriksen Skrevet

Fredrik er den beste fastlege jeg har hatt, er folkelig og trivelig.
Undersøker, er lyttende og er faglig sterk. Raske tilbakemeldinger om man sender inn skriftlig eller ringer til legekontor.

Føler min helse er i de beste hender med Fredrik som fastlege, får mine varmeste anbefalinger.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.