Utsikten Legesenter DA

Telefonnummer77 60 63 3077 60 63 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Utsikten 9018 Tromsø

Siste vurderinger av Utsikten Legesenter DA

Trygg og oppdatert, går ikke utenfor sin kompetanse

Lege: Fredrik Fredriksen Skrevet

Fredrik er veldig flink å ta sine pasienter på alvor, han er stødig i faget sitt, og han fremstår med gode holdninger ovenfor sine pasienter. Han behandler hele mennesket.

God fastlege

Lege: Marit Osima Skrevet

God fastlege. Lett å få kontakt med via appen. Nokså punktlig. Tillitsfull. God kommunikasjon og forståelse. Forklarer og utdyper godt.

Super lege

Lege: Håvard Tiller Skrevet

En mer medmenneskelig og flink lege skal man lete lenge etter. En lege som virkelig følger opp og tar pasientee på alvor.

En trygg , og faglig dyktig fastlege

Lege: Fredrik Fredriksen Skrevet

Jeg opplever han som faglig dyktig, nøyaktig, lyttende og forståelsesfull. Han snakke til deg og er direkte. Jeg er veldig fornøyd med min fastlege og føler jeg blir tatt veldig på alvor. Dette fordi han kan 200% faget sitt. og det han ikke kan sjekker han ut. Dette føles veldig trygt for meg som pasient. Tusen takk for du er den du er. Du er en fantastisk fastlege.

Best

Lege: Thea Beate Pedersen Skrevet

Jordnær, kunnskapsrik og forståelsesfull lege. Tar seg god tid til pasient, om ikke samme dag ordner hun ny time og setter av god tid dersom behov. Kunne ikke vært mer fornøyd.