Ann-Kristin Engstad

Vågsfjord Legesenter
Tordenskjoldsgate 8 9404 Harstad
Ann-Kristin Engstad er en av 29 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Ann-Kristin Engstad

fornøyd med min fastlege.

Har vært så heldig og ikke hatt så mye behov for legen min. Men jeg føler hun tar seg tid til å spørre og lytte til det jeg har å si. Har heller aldri vært noe problem å sende meg videre til de med mer kompetanse hvis det er behov for det. Håper hun blir i jobben sin og at jeg får beholde henne i mange år.

Flott lege!

Bare så synd at hun jobber på et legesenter der personalet i mottaket ikke synes å være der for pasientene! Utrolig arrogant og belærende - de (få) gangene jeg har hatt bruk for legesenteret. Det hadde vært godt å møte hyggelige og forståelsesfulle mennesker - når man er nødt til å ringe legen. Forstår godt at senteret har innført sms-tjeneste for å bestille time, slik at man slipper belastningen med å møte personalet på tlf. Hadde også vært greit om de åpna tlf. i h.h.t. annonsert åpningstid.

Fantastisk lege!

Hun er en fantastisk lege og meget grundig. Gir seg ikke før hun er helt sikker på at alt som eventuelt feiler meg er sjekket ut. Føler alltid at hun lytter og har tid til å høre på meg. Og et hyggelig menneske i tillegg til en dyktig lege!

Den beste.

Ann-Kristin har vært min fastlege så lenge hun har vært på Sama legesenter. Selv om jeg flyttet,kunne det aldri falle meg inn og bytte lege. Hun ser personen bak en sykdom. Hun lytter,forstår og gir seg ikke før hun finner rett behandling.
Kan på det sterkeste anbefale henne til andre pasienter.
En fantastisk lege med et stort hjerte for andre.

Er heldig som har akkurat denne legen

Viser stor mellommenneskelig forståelse, faglig dyktig og har en pos. autoritet