Ann-Kristin Engstad

Tordenskjolds gate 8 9404 Harstad
Tlf: 77 01 85 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ann-Kristin Engstad er en av 31 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Ann-Kristin Engstad

Empatisk,grundig,en god lytter,godt humør,kunnskapsrik,inngir trygghet

Jeg er så takknemlig fordi jeg har akkurat henne som min fastlege.Hun ser meg og er lyttende og jeg går alltid derfra mer trygg og med en følelse av å blitt ivaretatt. Hun forstår og er direkte i sin kommunikasjon. En god støtte gjennom kriser og hun ser muligheter både ift psykiske og fysiske problem. En meget dyktig lege!Håper jeg kan beholde henne som min fastlege gjennom mange år.

Mye humor og lite alvor

Opplever å ikke bli tatt på alvor av Dr Engstad. Hun har et fantastisk humør, men det hjelper lite når jeg føler meg hverken sett eller hørt. Skulle ønske hun var mer tilstede og lyttende når jeg var til stede. Det synes jeg hun var før, men etter som årene har gått har det endret seg. Det er blitt sånn at jeg vegrer meg for å gå til lege, i frykt for at legen skal synes jeg misbruker hennes tid.

Manglende empati og helhetsforståelse

Har ikke benyttet meg mye av Dr.Engstad, men må si at hun på førsteinntrykk utad virker positiv og imøtekommende. Men der hun utfordres faglig på egne helsefaglige vurderinger, er hun ikke like mottakelig for konstruktive innspill. Jeg erfarer også hun har problemer med å se komplekse situasjoner fra ulike sider. Det gjør at hun bommer på en del av sine helsefaglige vurderinger.

fornøyd med min fastlege.

Har vært så heldig og ikke hatt så mye behov for legen min. Men jeg føler hun tar seg tid til å spørre og lytte til det jeg har å si. Har heller aldri vært noe problem å sende meg videre til de med mer kompetanse hvis det er behov for det. Håper hun blir i jobben sin og at jeg får beholde henne i mange år.

Flott lege!

Bare så synd at hun jobber på et legesenter der personalet i mottaket ikke synes å være der for pasientene! Utrolig arrogant og belærende - de (få) gangene jeg har hatt bruk for legesenteret. Det hadde vært godt å møte hyggelige og forståelsesfulle mennesker - når man er nødt til å ringe legen. Forstår godt at senteret har innført sms-tjeneste for å bestille time, slik at man slipper belastningen med å møte personalet på tlf. Hadde også vært greit om de åpna tlf. i h.h.t. annonsert åpningstid.