Ann-Kristin Engstad

Tordenskjoldsgate 8 9404 Harstad
Tlf: 77 01 85 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ann-Kristin Engstad er en av 31 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Ann-Kristin Engstad

fornøyd med min fastlege.

Har vært så heldig og ikke hatt så mye behov for legen min. Men jeg føler hun tar seg tid til å spørre og lytte til det jeg har å si. Har heller aldri vært noe problem å sende meg videre til de med mer kompetanse hvis det er behov for det. Håper hun blir i jobben sin og at jeg får beholde henne i mange år.

Flott lege!

Bare så synd at hun jobber på et legesenter der personalet i mottaket ikke synes å være der for pasientene! Utrolig arrogant og belærende - de (få) gangene jeg har hatt bruk for legesenteret. Det hadde vært godt å møte hyggelige og forståelsesfulle mennesker - når man er nødt til å ringe legen. Forstår godt at senteret har innført sms-tjeneste for å bestille time, slik at man slipper belastningen med å møte personalet på tlf. Hadde også vært greit om de åpna tlf. i h.h.t. annonsert åpningstid.

Fantastisk lege!

Hun er en fantastisk lege og meget grundig. Gir seg ikke før hun er helt sikker på at alt som eventuelt feiler meg er sjekket ut. Føler alltid at hun lytter og har tid til å høre på meg. Og et hyggelig menneske i tillegg til en dyktig lege!

Den beste.

Ann-Kristin har vært min fastlege så lenge hun har vært på Sama legesenter. Selv om jeg flyttet,kunne det aldri falle meg inn og bytte lege. Hun ser personen bak en sykdom. Hun lytter,forstår og gir seg ikke før hun finner rett behandling.
Kan på det sterkeste anbefale henne til andre pasienter.
En fantastisk lege med et stort hjerte for andre.

Er heldig som har akkurat denne legen

Viser stor mellommenneskelig forståelse, faglig dyktig og har en pos. autoritet

Suveren!

Det finnes ikke ett eneste vondt ord å si om Ann-Kristin hverken som fastlege eller medmenneske.
Hun ivaretar, følger opp, lytter, ser hele mennesket, tar deg alvorlig, viser forståelse og gjør det som står i hennes makt for å hjelpe. Hvis hun ikke kan gjøre det selv, er hun ikke sen om å henvise videre!
Jeg er kjempefornøyd :)

Ann-Kristin Engstad - en kjempeflink lege

Ann-Kristin Engstad er en meget flink lege. Hun er oppriktig interessert i meg som pasient, og følger meg opp på en god måte. Hun lytter, observerer og gir konkrete anbefalinger og råd. Hun tar vare på det hele mennseket. Hun forklarer også nøye bruk av tildelte medisiner.

Super lege

En super lege som lytter og tar sine pasienter på alvor. Blid og imøtekommende, og gir seg ikke før pasienten er fornøyd. Ser ikke ut for at hun er legen som lar seg stresse av dårlig tid. Hun er legen som ser deg. :-)

Allertiders lege!

Selv etter å ha flyttet har jeg ikke byttet fastlege. Hun tar meg på alvor og følger meg opp. Får svar på det meste, og er hun usikker så sender hun meg videre i ekspertene. Kjempebra!

Den beste legen jeg har hatt.

Hun tar meg på alvor og undersøker og setter inn tiltak raskt.

Dyktig lege med ansvar for sine pasienter.

Min fastlege i alle de årene hun har vært på Sama legesenter. Hyggelig dame, hjelpsom, kvikk i replikken. Er flink til å sende videre til undersøkelser når ho ikkje kan hjelpe. Er etter min mening en av de beste legene i Harstad. For lang ventetid for time er negativt........ Og altfor vanskelig å komme igjennom for timebestilling på legesenteret......... Prøve på on-line booking? En oppgradering av venterom hadde vært velkommen etter mitt syn.

Tillit

Har stor tillit til Engstad. Hun er god til å lytte,og det gjør at jeg føler meg trygg på å bli forstått. Hun følger opp igangsatt behandling, og er alltid hyggelig mot meg som pasient. Som spesalist i almennmedisin har hun den kompetanse som trengs :o)))

God lege

Forståelsesfull, interessert, tar meg på alvor. Ikke redd for å henvise til spesialist-kompetanse.

En sånn lege ska man lete lenge etter :)

Fløtte ho då fløtte æ etter, ho e helt fantastisk :)

den beste legen jeg har hatt.

Veldig flink til å lytte, lun personlighet.
Har full tillit til hennes vurderinger

Veldig dyktig almennlege

Dyktig og imøtekommende, har tid til pasientene.
Bestandig blid og lytter til hva pasientene har på hjertet.
Det er sjelden lang ventetid på denne legen.
Det er dessverre vanskelig å få time fort, det er som regel 3-4 ukers ventetid her.
Så min anbefaling er at dette er en lege man blir knyttet til på en fin måte og som man ikke ønsker å bytte.

Superlege ingen over bare under

Hun er helt fantastisk på alle måter har brukt henne siden hun begynte på sama legesenter etter Tom

Dyktig lege

Hyggelig og imøtekommende. Lett å prate med. Har humor. Hun lytter og bryr seg. Hun gir seg ikke før riktig diagnose er funnet. Er ikke redd for å henvise videre hvis det trengs.

Den beste legen jeg har hatt

Hun er en fantastisk lege, som hører på meg, tar meg på alvor, og henviser videre når det er utenfor hennes fagfelt. Har hatt mange leger da jeg har flyttet mye, samtidig som jeg har vært veldig plaget med helsen, men hun er helt fantastisk.

Veldig bra!

Forståelsesfull. Seriøs. Tar pasient på alvor. Trygg og sikker.