Vågsfjord Legesenter

Tordenskjolds gate 8 9404 Harstad

Siste vurderinger av behandlere ved Vågsfjord Legesenter

100%

Lege: Sindre Andreas Heide Skrevet

En fastlege man føler virkelig er interessert i å undersøke å finne svar på det man lurer på. Veldig interessert i sitt fag og opplever han oppdatert faglig. God menneskelig kontakt, både med voksne og barn. Er tydelig hva han kan hjelpe med og hva som er utenfor hans kompetanse-og sender deg videre ved behov. Akkurat passelig alvorlig, og hjelper til med litt humor når man er litt lei av å være syk.

Utmerket!

Lege: Marianne Valhovd Skrevet

En fantastisk lege, har bare positivt å si om henne! Hjelpsom, flink, meget god lytteevne, etc. Meget sterkt anbefalt! 😁

Den aller beste ❤️

Lege: Marianne Valhovd Skrevet

Marianne er den mest fantastiske legen jeg noen gang har vært hos 🥰 Hun bryr seg virkelig om meg som pasient,så jeg føler meg veldig ivaretatt hos henne. Hun har hjulpet meg mer enn hun aner ❤️

Virker kunnskaps rik og har en behagelig fremferd.

Lege: Kristin Olsen Skrevet

Har bare vært hos henne en gang , men hun ga et meget posetivt inntrykk. Go attest fra andre leger og er glad for å ha henne som fastlege.

Fantastisk

Lege: Brynjulf Dag Johnsen Skrevet

En fantastisk trygg og god lege som lytter og er veldig snar med henvisninger videre når han mener det er nødvendig. Han er snar å orientere om prøvesvar ol. I det hele tatt er jeg utrolig fornøyd