Vågsfjord Legesenter

Tordenskjolds gate 8 9404 Harstad

Siste vurderinger av behandlere ved Vågsfjord Legesenter

Hun ser deg!

Lege: Marianne Valhovd Skrevet

Har aldrig had en ubehagelig opplevelse med henne, hun lytter, ser deg og kommer med gode råd og vurderinger. Vil virkelig anbefale henne!

Flink og forståelsesfull lege

Lege: Morten Svinvik Skrevet

Jeg har hatt Morten som lege hele livet, og bestandig vært fornøyd med behandling hos han. Han tar problemet på alvor, og man får hjelp og behandling. Opplever ofte noe ventetid men til gjengjeld har han det ikke travelt når man først kommer inn, og tar seg god tid til å lytte til meg som pasient. Har også bestandig fått komme inn på dagen enten hos Morten eller annen lege ved Vågsfjord legesenter om det har vært behov for det. Jeg er veldig fornøyd med Morten som lege.

God Lege

Lege: Morten Svinvik Skrevet

har hatt Morten som lege i flere år, går ikke ofte til lege, men de gangene jeg har vært der har jeg fått hjelpn som forventet. Føler at jeg får snakket ut og at han forstår problemet, om det er psykisk eller noe fysisk. Leser at mange sier han ikke har tid, jeg opplever det stikk motsatte. Han har tatt seg god tid. Tar gjerne en trygg fremgangsmåte noe jeg setter pris på isteden for å pøse på med medisiner. Morten dytter ikke på folk sykemeldinger og føler at terskelen for dette er høy. Men om det er nødvendig har det blitt ordnet, og enkelt fornyet uten behov for nytt oppmøte på legekontor (kortidssykemelding)

Bedre får du det ikke!

Lege: Sindre Andreas Heide Skrevet

Sindre er fastlege for meg og mine barn på fjerde året. Han er imøtekomme, blid og lytter til det som blir sagt. Han tar seg godt tid og er ikke redd for å si det hvis det er noe han ikke kan, det liker jeg! Jeg opplever at han har et genuint ønske om å gjøre en god jobb for sine pasienter. Har ved flere anledninger opplevd at han i etterkant av legebesøk har gjort videre undersøkelser for så kontaktet meg igjen. Beste legen jeg har hatt!

Veldig flink fastlege

Lege: Marianne Valhovd Skrevet

Nesten sånn at man gleder seg til å dra til legen når hun er så flink. Hun er en kjempeflink fastlege som virkelig ser pasienten. Er alltid presis, smilende og blid.