Anton Friedrich Wehinger

Furuveien 1 2020 Skedsmokorset
Tlf: 64 83 86 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anton Friedrich Wehinger er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Anton Friedrich Wehinger

Lyttende, flink og empatisk lege!

Er veldig fornøyd med denne legen! Han er veldig imøtekommende og behagelig å snakke med. Han lytter og følger med på hva du sier.
Han gjør undersøkelser og henviser om nødvendig. Han er en lege som tar deg på alvor.
Opplever at han både er flink på et menneskelig plan når det kommer til kommunikasjon og samtale, såvel som medisinsk.
Kan anbefale Wehinger!

Dyktig

God samarbeid med andre leger, veldig oppmerksomt, høflig, gode diagnoser, akkurat riktig distans til pasienten.

Flink lege

En hyggelig mann, som har litt for mye å gjøre. Han kan ha en tendens til å se for mye på skjermen sin når jeg prater/forteller, men ellers så er jeg fornøyd.

Anbefales ikke!!

Opplever at legen ikke følger opp prøvesvar, viser interesse eller er til å stole på.
Dårlig kommunikasjon og arrogant holdning opplever jeg ved konsultasjon.
Det er bra at han er lett å få time hos!!! Legekontoret har bra service.
Etter 8 år er vi i familien ferdig med denne legen.

Skinnet bedrar

Vi har hatt Wehinger som fastlege for vår familie i ca 3 år. Joda han møter blikket ditt og virker interessert. Dessverre fungerer han ikke med så mye annet enn å henvise deg videre. Han er svært hoven som person, opptrer som om han har en fasit kun få sekunder etter at du kommer inn, og dette synet står han bastant på uten å ville lytte videre. Kan ikke anbefales til noen dessverre.

anbefales ikke

En lege som ikke lytter eller tar en på alvor. Han Har en "hoven" holdning. Dessverre. Måtte alltid dobbeltsjekke om medisinene jeg fikk utskrevet passet med de andre medisinene jeg tok, da han ofte ikke sjekket dette.

Det er 22 år siden jeg gikk hos dr. Wehinger, men jeg har aldri siden blitt så godt tatt vare på av noen lege. Kunnskapsrik og lyttende, svært hyggelig.

Dyktig lege

Alltid vennlig og lyttende. Flink til og sende deg til spesialist hvis det trengs, og følger opp etterpå så du ikke behøver å mase på resultater. Trygt og godt.

En meget flink og god lege

Meget vennlig og hjelpsom Er veldig flink til å sende deg videre til spesialist.

Alltid dårlig tid

En lege som ikke tar deg alvorlig desverre.Ventetid er ca to mnd.Har heller ikke tid til å lytte på hva du har å si.Vil ikke anbefale denne legen.

Tillitsfull lege

Anton har god erfaring innen allmennpraksis. Trygg og god lege jeg anbefaler sterkt.