Anton Friedrich Wehinger

Autorisasjon (1985)

Anton Friedrich Wehinger er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Anton Friedrich Wehinger

Fantastisk lege

Har vært mye hos lege det siste halve året pga uspesifikke plager. Ingen fant ut av det. Dr. Wehinger tok de rette blodprøvene som avdekket abnormaliter på første forsøk. Han sjekket verdier som ingen av de andre gjorde (kun 2 stk leger til informasjon), og tok prøvene på bakgrunn av en grundig anamnese hvor han stilte de korrekte spørsmålene. Fremstår som ekstremt kunnskapsrik, interessert og flink til å forklare. I tillegg kjenner han sin begrensning og henviser til spesialist hvis han ønsker ytterligere informasjon om helsen din.

Gameldags

Dårlig med folk med angst liderlser. Fikk meg til å slutte å stole på fastleger. Forstår nå at man må ha en fastlege, men det er fortsatt vanskelig for meg.
Hele løsninga med å ha 2 leger som deler på en stilling er problematisk når pasienten trenger en å stole på.

Lyttende, flink og empatisk lege!

Er veldig fornøyd med denne legen! Han er veldig imøtekommende og behagelig å snakke med. Han lytter og følger med på hva du sier.
Han gjør undersøkelser og henviser om nødvendig. Han er en lege som tar deg på alvor.
Opplever at han både er flink på et menneskelig plan når det kommer til kommunikasjon og samtale, såvel som medisinsk.
Kan anbefale Wehinger!

Dyktig

God samarbeid med andre leger, veldig oppmerksomt, høflig, gode diagnoser, akkurat riktig distans til pasienten.

Flink lege

En hyggelig mann, som har litt for mye å gjøre. Han kan ha en tendens til å se for mye på skjermen sin når jeg prater/forteller, men ellers så er jeg fornøyd.