Fredrik Fredriksen

Utsikten 9018 Tromsø
Fredrik Fredriksen er en av 66 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Fredrik Fredriksen

Vel vel....

Denne legen tar ikke skoleungdommen (over 18) seriøst i det hele tatt. Ble møtt med hånlighet og en kald skulder.
Selv om jeg bare hadde et stygt utslett mener jeg at jeg har krav på bli tatt seriøst.
Tydelig at han bare ville bli kvitt meg så fort som mulig.

Finnes ingen som kan måle seg

Vil ikke bytta fastlege til andre uansett tilbud. Har ham både til meg selv og barna...Fantastisk lege..Dyktig, og har en evne til å kommunisere på et normalt språk. Hadde vært topp om vi hadde hatt flere slike leger :)

Fantastisk lege!

Fredrik er en fantastisk lege som alltid tar deg på alvor, spør bestandig hvordan det går med både mann og barn og meg selv.. Husker navn på alle barn og har 5 stk så syns der e helt fantastisk at han husker alle. Anbefales på det sterkeste, en lege med supert humør og en gledespreder selv i den tyngste stund. You rock Fredrik 😊 kommer ikke til å bytte😊

DEN BESTE LEGEN JEG HAR HATT.

Fredriksen har vært min fastlege siden 2002,og har alltid har ytt en god service. Han er både medmenneskelig og profesjonell i sitt yrke.

Fantastisk fin lege

Ser hele pasienten, blir alltid tatt alvolig for de problemene som man har i forbindelese med lege besøket, er han usikker blir du alltid sendt
Vidre for vidre undersøkelse.😊