Fredrik Fredriksen

Autorisasjon (2000)

Fredrik Fredriksen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Fredrik Fredriksen

Fantastisk lege

Beste fastlege jeg noen gang har hatt. Blir bestandig tatt godt i mot. Dyktig og engasjert i sitt fag. Hele familien har han som lege. Er aldri noe tull med han. Stoler fult og helt på hans avgjørelser, men noen ganger kan det gå litt sakte, men når jeg purrer på ordner han opp med en gang. Anbefales på det sterkeste å få han som fastlege!

Fantstisk fastlege

Jeg har hatt deg til fastlege i 5 år .Jeg er svært fornøyd .Jeg har stått i mange tøffe«motbakker» i livet og en av den viktigste «støttespilleren» var min fastlege.Opplever deg som faglig dyktig lege og nøyaktig .Tusen takk for den fantastiske jobben du gjør og du er verdenes beste fastlege .

Trygg, flink og støttende

Fredrik er den aller beste fastlegen jeg har hatt, han tar meg seriøst og lytter når det trengs. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt!

Lyttende og undersøkende lege

Fredrik er den beste fastlege jeg har hatt, er folkelig og trivelig.
Undersøker, er lyttende og er faglig sterk. Raske tilbakemeldinger om man sender inn skriftlig eller ringer til legekontor.

Føler min helse er i de beste hender med Fredrik som fastlege, får mine varmeste anbefalinger.

Verdens beste fastlege

Det er nå 6 år siden jeg flyttet fra Tromsø, og 2 år siden jeg til slutt måtte bytte fastlege. Fredrik fulgte opp både meg og min mor på en veldig fin måte over flere år, igjennom både fysiske og psykiske plager. En fastlege som alltid sender den ekstra henvisningen, og tar de tre ekstra minuttene for den fine samtalen - selv i en alltid hektisk hverdag på Utsikten. Jeg har nå hatt to fastleger etter Fredrik og har forsikret meg om at fastleger flest ikke er som han. En lege som elsker jobben sin. :)