Fredrik Fredriksen

Tlf: 77 60 63 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Fredrik Fredriksen er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Fredrik Fredriksen

Vel vel....

Denne legen tar ikke skoleungdommen (over 18) seriøst i det hele tatt. Ble møtt med hånlighet og en kald skulder.
Selv om jeg bare hadde et stygt utslett mener jeg at jeg har krav på bli tatt seriøst.
Tydelig at han bare ville bli kvitt meg så fort som mulig.

Finnes ingen som kan måle seg

Vil ikke bytta fastlege til andre uansett tilbud. Har ham både til meg selv og barna...Fantastisk lege..Dyktig, og har en evne til å kommunisere på et normalt språk. Hadde vært topp om vi hadde hatt flere slike leger :)

Fantastisk lege!

Fredrik er en fantastisk lege som alltid tar deg på alvor, spør bestandig hvordan det går med både mann og barn og meg selv.. Husker navn på alle barn og har 5 stk så syns der e helt fantastisk at han husker alle. Anbefales på det sterkeste, en lege med supert humør og en gledespreder selv i den tyngste stund. You rock Fredrik 😊 kommer ikke til å bytte😊

DEN BESTE LEGEN JEG HAR HATT.

Fredriksen har vært min fastlege siden 2002,og har alltid har ytt en god service. Han er både medmenneskelig og profesjonell i sitt yrke.

Fantastisk fin lege

Ser hele pasienten, blir alltid tatt alvolig for de problemene som man har i forbindelese med lege besøket, er han usikker blir du alltid sendt
Vidre for vidre undersøkelse.😊

Beste legen som befinner seg i tromsø

Vil ha han tilbake som lege,men han har jo aldri ledige plassa..
Han er veldig lett å prate med og go humor (som ofte hjelper på når man er syk)
Han er ikke som mange andre,som bare sitter å trykker på pcn.Han gjør grundige undersøkelser. Tyr ikke bare til medisinering.Jeg hadde aldri byttet fastlege om jeg
ikke dro fra tromsø.

Super lege.

Kjempekoselig lege,har masse humor. Han spør alltid om det går bra med deg og din familie,og husker navnan på mine 2 barn,og han har jo mange navn å huske. Er veldig bra på å henvise deg videre om han er usikker og om du har lyst til det. Så¨han kan jeg anbefale om han har noe ledig,

Flott lege!

Fredrik var min fastlege før, og jeg var i grunn kjempefornøyd! Han er veldig effektiv. Han nøler ikke med å henvise en videre. Jeg følte at han tok meg på alvor. Jeg byttet lege fordi jeg ikke følte at jeg fikk oppfølging da jeg gikk på antidepressiva. Følte meg litt vel overlatt til meg selv...
Men alt i alt er han en veldig dyktig lege!

Suveren lege!

Etter 2 år med en middelmådig fastlege var jeg så heldig å finne en åpning på Fredrik sin lista og hele familien byttet med en gang.
Han er fantastisk med de små barna og har hele tiden et smil og godt humor. Setter bestandig god tid til å lytte til pasientene sine og er veldig profesjonell i jobben sin. Det er enkel å se at han har mye erfaring men samtidig er åpent til å undersøke på ting hvis han føler at det er behov for det.
Jeg er veldig fornøyd med Fredrik og føler med veldig trygg med å vite at min familie har tilgang til en fantastisk resurs som han hvis vi har behov for det.
Det bruker å være litt ventetid til å få time hos han men det er forståelig da han har mange pasienter. Vanligvis er det mellom 1 uke og 10 dager.

En fantastisk lege

Har bestandig tid til å lytte, fantastisk flink med unger, flink til å få deg til å slappe av. Hele familien har han og vi kommer ikke til å bytte selv om vi har flyttet et stykke unna.

Fredrik er målestokken på en god lege

Jeg har flyttet til Bergen, så Fredrik er ikke lenger min lege. Men han var en helt fantastisk lege. Han lyttet, tok seg tid. Han hadde forståelse for at noen mennesker ikke har skarpe albuer og viste interesse når man snakket. Jeg har ikke funnet en ny lege som han.

E nok en av de beste i sin klasse

Har hatt han i masse år og etter 6 år i tromsø fløtta æ ut av kommunen men beholdt selvfølgelig værden bæste læge.
Han e morsom, han lytter, og du føle dæ bare rett og slett tatt vare på.
Fredrik hvis du læs dette så..... Tusen Takk, Du e bare bæst :-)

Verdens herligste!!

Fredrik e bare eneståanes i sitt yrke, ikkje bare e han overhode på klinikken, og morsom, han e også utrulig flink i jobben sin. Enda æ har både sprøyteskrekk og det ene og det andre ser æ alltid frem til et legebesøk hos gan Fredrik. Han stresse ikkje med å få inn neste pasient uansett ka, tar sæ tid til hver enkelt! Han e bare fantastisk!

Alltid der for deg, grundig og ikke redd for å sende en til utredning hos eksperter dersom han eller du føler det er det rette. Hyggelig mann, tilgjengelig selv om han har mange pasienter. Jobber ofte utover kveldene for å få tatt unna slik at han kan hjelpe flest mulig. Kan godt finne på å ringe en kveld å si hei og hvordan går det.

en god lege

tid til deg som pasient ,,lytter og undersøker alt bare vel

God som gull !

Jeg er veldig takknemlig for at min familie har Fredrik som fastlege. Han har en egen evne til å se HELE mennesket. Alltid blid,empatisk,hjelpsom,oppmuntrende,og han har alltid tid uansett hvor mange som venter. I tillegg har han en egen evne til å få barn til å glede seg til legebesøk selv om det innebærer blodprøver,fordi barna syns han er artig og snill :)

Verdens beste lege

Fredrik er verdens beste lege. Har dessverre flyttet til en annen by. Han tok min familie på alvor. Og jeg likte at han også kunne fortelle litt om sin familie. Følte meg mer som en del av hans familie og. Fikk meg til å slappe av.

alle tiders

fantastisk fyr.
blir bestandig tatt på alvor, han er flink til å lytte.
er presis ,kanon bra til å få fram hva som er best for meg.

Meget dyktig lege.

Fredrik e alltid i godt humør. Møte mæ m humor uten å overdrive, får mæ t å slappe av. Lytte alltid t d æ har å si, å tar mæ alltid på alvor. Opplevde at han va litt i tvil om diagnose, å sendte mæ derfor videre til spesialist. Har alltid fått riktig diagnose hos han. Flink til å følge opp. Føle mæ alltid trygg m han i "bakhand". Et flott menneske, å en meget dyktig lege.

Jeg blir aldri å skifte fastlege igjen!

Jeg mislikte den forrige fastlegen da hun knapt så på meg og så ikke ut til å ville ha meg der engang..Så jeg fikk en anbefalning, Fredrik Fredriksen. Han hadde ingenting ledig, men tok meg allikevel!

Han er som regel forsinket, men det er ikke rart fordi han har det ikke travelt med pasientene sine. Enda når man ringer (hvor han har 25 min tilgjengelighet 4 dager i uken) så prater han og tuller, og jeg føler jeg må legge på slik at andre kommer til!

Han er en som tuller, smiler, tar en alvorlig, er forståelsesfull, bryr seg mer om pasientene skal komme først enn systemet om han må. Er det noe ledig hos ham, få ham til fastlege! Og han er en god lege som kan sine ting, og vet han ikke vil han sende deg til noen som kan! Ikke alle som gjør det..

Takk Fredrik!