Fredrik Fredriksen

Utsikten Legesenter DA

2000

Utsikten Legesenter DA Telefonnummer77 60 63 3077 60 63 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Utsikten 9018 Tromsø
Fredrik Fredriksen er en av 72 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Fredrik Fredriksen

Trygg, empatisk,humoristisk og litt stressa av og til :-)

Jeg har hatt Fredrik som fastlege siden 2004 . Jeg visste om han fra før, ettersom han jobbet en del på psykiatrisk avdeling under spesialisering.
Etter å ha hatt flere middelmådige og trasige fastleger både i og utenfor Tromsø før 2004, ble jeg lettet da jeg omsider fikk innpass på lista etter mange års venting.
Jeg har en kompleks sykehistorie, og Fredrik ser meg som et helt menneske, og ikke som en person med en haug med diagnoser.
Han stiller de riktige spørsmålene, er grundig, tar kontakt med spesialister på sykehus om han er usikker.

Han ligger ofte litt etter skjema, men han tar seg god tid med de av pasientene som faktisk trenger mer enn 10 minutter.
Om jeg hadde flyttet ut av kommunen, så tror jeg at jeg ville ha beholdt han likevel. Fredrik har alt det som en god allmennlege bør ha :empati, trygghet, er direkte og sier ting som de er, forståelse, ektehet, humor, faglig tyngde.
Jeg har forståelse for at han kan virke litt kald, men det kommer an på situasjonen og om pasienten kanskje har for store forventninger.

Fredrik er et menneske, ikke en robot, og mennesker gjør feil. Det tar de stort sett lærdom av. Jeg har uansett verdens beste fastlege, og føler meg i trygge hender når jeg har time hos han.

En fantstisk fastlege

En kjempedyktig fastlege som er nøye ,lyttende og er farlig dyktig.Fredrik er den beste fastlegen jeg har hatt.

Utrolig nedlatende lege.

Jeg må legge legetimer til dager jeg ikke skal noe annet senere for denne legen er så spydig og nedlatende at jeg trenger timer på å ta meg sammen og slutte å gråte etter en samtale med han. Depresjon og en lege som dette er ikke en god kombinasjon, - Selvmordstankene er på det sterkeste etter en legetime...

Forståelsesfull og flink

Min fastlege, Ingvild (som forøvrig og er fantastisk), var ikke til stedet så kom til Fredrik. Og for en forståelsesfull mann! Tusen takk for empati i en tung stund.

Vel vel....

Denne legen tar ikke skoleungdommen (over 18) seriøst i det hele tatt. Ble møtt med hånlighet og en kald skulder.
Selv om jeg bare hadde et stygt utslett mener jeg at jeg har krav på bli tatt seriøst.
Tydelig at han bare ville bli kvitt meg så fort som mulig.