Fredrik Fredriksen

Autorisasjon (2000)

Fredrik Fredriksen er en av 76 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Fredrik Fredriksen

Trygg, flink og støttende

Fredrik er den aller beste fastlegen jeg har hatt, han tar meg seriøst og lytter når det trengs. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt!

Lyttende og undersøkende lege

Fredrik er den beste fastlege jeg har hatt, er folkelig og trivelig.
Undersøker, er lyttende og er faglig sterk. Raske tilbakemeldinger om man sender inn skriftlig eller ringer til legekontor.

Føler min helse er i de beste hender med Fredrik som fastlege, får mine varmeste anbefalinger.

Verdens beste fastlege

Det er nå 6 år siden jeg flyttet fra Tromsø, og 2 år siden jeg til slutt måtte bytte fastlege. Fredrik fulgte opp både meg og min mor på en veldig fin måte over flere år, igjennom både fysiske og psykiske plager. En fastlege som alltid sender den ekstra henvisningen, og tar de tre ekstra minuttene for den fine samtalen - selv i en alltid hektisk hverdag på Utsikten. Jeg har nå hatt to fastleger etter Fredrik og har forsikret meg om at fastleger flest ikke er som han. En lege som elsker jobben sin. :)

Trygg og oppdatert, går ikke utenfor sin kompetanse

Fredrik er veldig flink å ta sine pasienter på alvor, han er stødig i faget sitt, og han fremstår med gode holdninger ovenfor sine pasienter. Han behandler hele mennesket.

En trygg , og faglig dyktig fastlege

Jeg opplever han som faglig dyktig, nøyaktig, lyttende og forståelsesfull. Han snakke til deg og er direkte. Jeg er veldig fornøyd med min fastlege og føler jeg blir tatt veldig på alvor. Dette fordi han kan 200% faget sitt. og det han ikke kan sjekker han ut. Dette føles veldig trygt for meg som pasient. Tusen takk for du er den du er. Du er en fantastisk fastlege.