Fredrik Fredriksen

Autorisasjon (2000)

Fredrik Fredriksen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Fredrik Fredriksen

Verdens beste lege

Fredrik Fredriksen har vært min fastlege i mange år. På disse årene har jeg stiftet familie og fått barn. Fredrik er en fantastisk lege som virkelig ser deg, lytter og handler. Han tar deg på alvor. Han er lett å prate med, og han har den nordnorske humoren på plass. Jeg er heldig, for jeg har en lege jeg er trygg på og som jeg stoler på. Fredrik Fredriksen er for meg og min familie verdens beste lege.

Svært, svært dyktig lege.

Undertegnede ble umiddelbart tatt på alvor i forhold til en da diffus diagnose. Uten hans medvirkning ville jeg i dag ikke vært i full jobb samt fungert som familiefar.

En lege med sjel og medmenneskelig innsikt

Hele familien går hos ham. Siden jeg er nærmeste pårørende til mange så får jeg treffe ham ofte, og ja han er forsinka - og det synes jeg er helt ok for han har det aldri travelt. God tid til sine pasienter og det man vil snakke om. Tør å si at dette "kan jeg ikke så mye om" og henviser videre til spesialister - og hører på sine pasienters ønsker. At vi kan utveksle erfaringer på personlig plan er veldig ok og fint for oss! En unik lege - vi vil nok aldri bytte bort ham nei!!

Fantastisk god lege.

Den beste legen jeg noen gang har hatt,har bestandig fått god hjelp og gode råd hos han.

Unikt menneske..

Fredrik er unik. Han tar seg tid til deg. Tar deg på alvor, følger deg opp og står på. Ikke rart han er litt forsinket, han er godt likt og forteller gjerne en historie før du forlater kontoret hans. Jeg personlig liker å høre hans historier, det er godt å ha en lege med humor. Det er ikke mange av de i Tromsø...