Tormod Gangsei

Autorisasjon (2006)

Tormod Gangsei er en av 11 fastleger i Målselv

Siste vurderinger av Tormod Gangsei

Lytter ikke

Trivelig og munter mann, men som lege blir han i mitt tilfelle useriøs. Jeg har slitt daglig i flere år, og alle som kjenner meg vet alt det er meget reelt og utfordrende. Han derimot, gjorde seg opp en mening ved første konsultasjon og lytter ikke til meg. Har heller ikke selv undersøkt skaden.
Følger ikke opp telefonkonsultasjon.

Veldig forståelsesfull lege

Tormod er nok den mest forståelsesfulle legen jeg noen gang har hatt. Jeg har slitt med psykiske problemer og smerter siden barndommen. Byttet til Tormod for ett år siden, og han tok med en eneste gang grep om situasjonen og henviste meg til de rette plassene. Kan med hånda på hjertet si at jeg nok ikke hadde vært til stede i dag om det ikke var for han. Anbefales til alle!

Den beste legen jeg har hatt

Han har alltid tid til å høre på hva som plager, og han bryr seg om sine pasienter. Han tar tak i ting med engang og setter alltid pasienten sin først. Han er flink å lytte og kan skøye med ting slik at man ikke føler seg så nervøs. Han har hjulpet meg og mine barn på en sånn måte som ingen andre har gjort før. Den beste legen som sagt som noen gang har vært i livene våre.

dyktig

har hatt Tormod som fastlege i 1år. fantastisk lege. tar tak i tingene umiddelbart, slik som sykehusvalg/venteliste, rett type medisiner. lett å prate med, humoristisk

Beste Legen

Må bare få skryte av denne fyren! Jeg er selv mann og har gjennom mange år hatt det vanskelig for å ta opp personlige problemer, fysisk, psykisk og intimt. Men denne karen er altså noe helt fantastisk. Så avbalansert og behagelig lege som han skal man leite lenge etter, Får meg til å slappe helt av og ingenting er ett problem lengre sålenge jeg får ha Tormod til min lege.