Tormod Gangsei

Andselv 9325 Bardufoss
Tormod Gangsei er en av 11 fastleger i Målselv

Siste vurderinger av Tormod Gangsei

Lojal, og kunnskapsrik lege

Jeg har møtt på mye rart oppigjennom årene. Byttet lege på grunn av at jeg ikke stolte på den legen jeg hadde. Fikk Tormod som lege, og etter mye om å men så turte jeg å stole på han også. Det som skjedde da, er helt fenomenalt. Maken til lojal lege har jeg ikke møtt. Han stiller opp, ringer når han sier han skal ringe, tar imot deg med åpne armer, og gjør alt for å finne en god løsning på problemet her og nå. Det være seg om det er psykiske problemer, eller fysiske. Viser i tillegg god forståelse på begge områder. Virker som at han ikke kun tenker sykdom, men tenker på hele bildet. Om det er noe han mener at bør sees på av spesialisthelsetjenesten så er han rask til å henvise.

Lytter ikke

Trivelig og munter mann, men som lege blir han i mitt tilfelle useriøs. Jeg har slitt daglig i flere år, og alle som kjenner meg vet alt det er meget reelt og utfordrende. Han derimot, gjorde seg opp en mening ved første konsultasjon og lytter ikke til meg. Har heller ikke selv undersøkt skaden.
Følger ikke opp telefonkonsultasjon.

Veldig forståelsesfull lege

Tormod er nok den mest forståelsesfulle legen jeg noen gang har hatt. Jeg har slitt med psykiske problemer og smerter siden barndommen. Byttet til Tormod for ett år siden, og han tok med en eneste gang grep om situasjonen og henviste meg til de rette plassene. Kan med hånda på hjertet si at jeg nok ikke hadde vært til stede i dag om det ikke var for han. Anbefales til alle!

Den beste legen jeg har hatt

Han har alltid tid til å høre på hva som plager, og han bryr seg om sine pasienter. Han tar tak i ting med engang og setter alltid pasienten sin først. Han er flink å lytte og kan skøye med ting slik at man ikke føler seg så nervøs. Han har hjulpet meg og mine barn på en sånn måte som ingen andre har gjort før. Den beste legen som sagt som noen gang har vært i livene våre.

dyktig

har hatt Tormod som fastlege i 1år. fantastisk lege. tar tak i tingene umiddelbart, slik som sykehusvalg/venteliste, rett type medisiner. lett å prate med, humoristisk