Tormod Gangsei

Andslimoen 9325 Bardufoss
Tormod Gangsei er en av 9 fastleger i Målselv

Siste vurderinger av Tormod Gangsei

Veldig forståelsesfull lege

Tormod er nok den mest forståelsesfulle legen jeg noen gang har hatt. Jeg har slitt med psykiske problemer og smerter siden barndommen. Byttet til Tormod for ett år siden, og han tok med en eneste gang grep om situasjonen og henviste meg til de rette plassene. Kan med hånda på hjertet si at jeg nok ikke hadde vært til stede i dag om det ikke var for han. Anbefales til alle!

Den beste legen jeg har hatt

Han har alltid tid til å høre på hva som plager, og han bryr seg om sine pasienter. Han tar tak i ting med engang og setter alltid pasienten sin først. Han er flink å lytte og kan skøye med ting slik at man ikke føler seg så nervøs. Han har hjulpet meg og mine barn på en sånn måte som ingen andre har gjort før. Den beste legen som sagt som noen gang har vært i livene våre.

Den absolutt beste legen!

Jeg har ventet på at Tormod skulle få ledige plasser på listen sin i over et år.
Nå har jeg endelig fått Tormod som lege, og jeg angrer absolutt ikke over byttet.
Jeg har i over to år slitt med masse smerter, og etter en time og en resept senere så er jeg så og si smertefri :)
Han har også grepet inn i ting som har plaget meg blant annet angst og depresjon.
Anbefaler han glatt!

dyktig

har hatt Tormod som fastlege i 1år. fantastisk lege. tar tak i tingene umiddelbart, slik som sykehusvalg/venteliste, rett type medisiner. lett å prate med, humoristisk

Beste Legen

Må bare få skryte av denne fyren! Jeg er selv mann og har gjennom mange år hatt det vanskelig for å ta opp personlige problemer, fysisk, psykisk og intimt. Men denne karen er altså noe helt fantastisk. Så avbalansert og behagelig lege som han skal man leite lenge etter, Får meg til å slappe helt av og ingenting er ett problem lengre sålenge jeg får ha Tormod til min lege.