Tormod Gangsei

Målselv Legetjeneste

2006

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Målselv Legetjeneste
Andselv 9325 Bardufoss
Tormod Gangsei er en av 11 fastleger i Målselv

Siste vurderinger av Tormod Gangsei

Meget god mann

Den beste legen jeg har hatt uten samenligning .
Rask henvisning til vidre undersøkelse på sykehus .
Har alltid ville det beste for meg

Kunnskapsrik

Han kom med løsning på et mageproblem mitt barn hadde som to andre leger ikke klarte å løse, dette etter en kort konsultasjon.

Han fremstår kunnskaprik og forståelsesfull og gjør meg trygg på behandlingen han foreslår for både meg og barna.

Flink med barn.

Lojal, og kunnskapsrik lege

Jeg har møtt på mye rart oppigjennom årene. Byttet lege på grunn av at jeg ikke stolte på den legen jeg hadde. Fikk Tormod som lege, og etter mye om å men så turte jeg å stole på han også. Det som skjedde da, er helt fenomenalt. Maken til lojal lege har jeg ikke møtt. Han stiller opp, ringer når han sier han skal ringe, tar imot deg med åpne armer, og gjør alt for å finne en god løsning på problemet her og nå. Det være seg om det er psykiske problemer, eller fysiske. Viser i tillegg god forståelse på begge områder. Virker som at han ikke kun tenker sykdom, men tenker på hele bildet. Om det er noe han mener at bør sees på av spesialisthelsetjenesten så er han rask til å henvise.

Lytter ikke

Trivelig og munter mann, men som lege blir han i mitt tilfelle useriøs. Jeg har slitt daglig i flere år, og alle som kjenner meg vet alt det er meget reelt og utfordrende. Han derimot, gjorde seg opp en mening ved første konsultasjon og lytter ikke til meg. Har heller ikke selv undersøkt skaden.
Følger ikke opp telefonkonsultasjon.

Veldig forståelsesfull lege

Tormod er nok den mest forståelsesfulle legen jeg noen gang har hatt. Jeg har slitt med psykiske problemer og smerter siden barndommen. Byttet til Tormod for ett år siden, og han tok med en eneste gang grep om situasjonen og henviste meg til de rette plassene. Kan med hånda på hjertet si at jeg nok ikke hadde vært til stede i dag om det ikke var for han. Anbefales til alle!