Per Christian Gundersen

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Per Christian Gundersen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Per Christian Gundersen

Godt kunnskap og veldig mottakelig

Per Christian Gundersen hjalp meg med mange gode råd basert på hans innsikt om mine sykdomer. Det var også viktig for meg at han lyttet til meg hver gang jeg var på besøk.

den beste legen jeg har hatt!!

Dette er en fantastisk lege som tar seg tid til å lytte til deg og tar deg på alvor. I tillegg til å være svært hyggelig er han også veldig profesjonell. Man får time samme uke som regel, når man bestiller time og det meste går raskt unna. Jeg er kjempeheldig, og blir ikke å bytte før han går av med pensjon.

fantastisk flink lege

Har hatt Per Christian de årene jeg bodde i Tromsø, og har aldri hatt en bedre lege. Han har tatt meg på alvor, han lytter, har fått time på kort varsel, og har til og med hjulpet meg over telefon når jeg ikke har vært i byen. Synes det var trist å bytte fastlege da jeg flyttet, skulle gjerne ha tatt han med meg :) Anbefales på det sterkeste!

En bra mann

Har hatt Gundersen som fastlege i en del år nå. Han er en fantastisk hyggelig mann, lett å snakke med og gir meg god tid hvis situasjonen krever det. Betviler ikke hans faglige kvalifikasjoner som en meget dyktig lege, men litt for ofte føler jeg at det er jeg som må komme med forslag om hva vi kan forsøke av tiltak/behandling. Den siste tiden, kanskje site året eller to, har jeg en følelse av at han er litt mindre fokusert og at det har blitt litt svakt håndarbeid med henvisninger og slikt. Og han nøler med å ta tak i ting som burde/kunne undersøkes dersom det er noe han ikke har oversikten over det fra tidligere. Kanskje er tiden inne for å skifte lege - muligens oppstår det en slags "blindhet" og slitasje etter at man har gått til samme lege med de samme problemene over mange år. Det sitter imidlertid svært langt inne å bytte fra en lege som har hjulpet meg så mye over så mange år, og som har så mange gode kvaliteter. Tilgjengeligheten er det ingenting å si på, har aldri måttet vente mer enn et par-tre dager på en vanlig konsultasjon. Den øvrige staben er profesjonelle og gjør jobben de skal, kanksje uten å ha det lille ekstra smilet på lur.

Beste i byen

Desidert den beste fastlegen i Tromsø! Man tar deg på alvor og han tar seg tid til meg selv om han kan være 30 minutter forsinket. Time får man raskt hos han og jeg har hittil aldri måtte gått til en vikar. Han er alltid der når jeg trenger han.