Jonas Jan Holte

Heggen legesenter
Heggen allé 13 9406 Harstad
Jonas Jan Holte er en av 31 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Jonas Jan Holte

Hadde Jonas som fastlege i flere år, han fulgte nøye opp og gjorde gode vurderinger. Han lyttet alltid og gav meg den tiden jeg trengte når jeg hadde time. Fantastisk lege som alltid husket tidligere besøk og tok vare på meg som pasient.
Kudos!

Den beste legen

Dette er legen som virkelig bryr seg om pasienten. Jeg har hatt mange konsultasjoner pga kronisk sykdom. Du blir sett, lyttet til og oppfølgingen mot sykehus og andre instanser har vært fantastisk. Dette har gjort livet mitt mye enklere og bidratt til at jeg føler stor takknemmelighet til fastlegen.

Fantastisk person

Jonas har vært min lege i 5 år, men jeg ble byttet over til en annen da han skiftet praksis. Desverre.
Man føler seg hørt, men ikke minst normal. Han er flink til å lytte å komme med råd og veiledning. I tillegg sier han ting sånn som de er og holder ikke igjen føler jeg. Han er den beste legen jeg har hatt!

Troverdig lege

Jona har vært min fastlege i 5 år nå og jeg er meget fornøyd. Blir alttid tatt på alvor og han er flink til å lytte.

Dyktig - jordnær -

Har hatt Jonas som fastlege siden min forrige fastlege flyttet. Han er en dyktig lege som tar både meg og mine barn på alvor når vi kommer. Han følger oss alltid opp og gir tilbakemelding dersom det skulle være noe (også pr post). Han er den beste fastlegen jeg har hatt!

En blid og hyggelig lege

Utrolig oppfølging, god og lytte og flink å gi råd. Du føler at han kjenner deg når man kommer dit.

Den beste legen æ har hatt!

Jeg fikk Jonas Jan Holte som fastlege da min gamle fastlege skulle "utvide" sin horisont :) Sia dag 1 har æ trivdes med han! Han sir det han meine og står for det. Nåkka æ like. Han følge opp og gjør jobben sin!

Jonas, STÅ PÅ!

Den beste legen jeg har hatt

En fantastisk lydhør og dyktig lege. En særdelses god fastlege og jeg har sammenligningsgrunnlag. Den beste legen jeg har hatt.

Dette er en lege somvirkelig bryr seg!

Har hatt Jonas som lege i 5 år nå og han har vært en lege som lytter, gir gode råd og er nøye med å følge deg opp. Har grunnet sykdom, hatt mange konsultasjoner til tider. Han er en som taler pasientens sak godt.

suveren

Han er absolutt den beste legen jeg noen sinne har hatt. Jeg og mitt barn føler oss alltid godt mottatt, og man blir godt fulgt opp om det sku være noe.

En utrolig lege

Jeg hadde han som fastlege i 1 år. Måtte dessverre bytte grunnet flytting. Men ingen lege har sett, hørt og fulgt meg opp så bra som denne legen.