Jonas Jan Holte

Heggen legesenter

Heggen allé 13 9406 Harstad
Jonas Jan Holte er en av 29 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Jonas Jan Holte

Hadde Jonas som fastlege i flere år, han fulgte nøye opp og gjorde gode vurderinger. Han lyttet alltid og gav meg den tiden jeg trengte når jeg hadde time. Fantastisk lege som alltid husket tidligere besøk og tok vare på meg som pasient.
Kudos!

Den beste legen

Dette er legen som virkelig bryr seg om pasienten. Jeg har hatt mange konsultasjoner pga kronisk sykdom. Du blir sett, lyttet til og oppfølgingen mot sykehus og andre instanser har vært fantastisk. Dette har gjort livet mitt mye enklere og bidratt til at jeg føler stor takknemmelighet til fastlegen.

Fantastisk person

Jonas har vært min lege i 5 år, men jeg ble byttet over til en annen da han skiftet praksis. Desverre.
Man føler seg hørt, men ikke minst normal. Han er flink til å lytte å komme med råd og veiledning. I tillegg sier han ting sånn som de er og holder ikke igjen føler jeg. Han er den beste legen jeg har hatt!

Troverdig lege

Jona har vært min fastlege i 5 år nå og jeg er meget fornøyd. Blir alttid tatt på alvor og han er flink til å lytte.

Dyktig - jordnær -

Har hatt Jonas som fastlege siden min forrige fastlege flyttet. Han er en dyktig lege som tar både meg og mine barn på alvor når vi kommer. Han følger oss alltid opp og gir tilbakemelding dersom det skulle være noe (også pr post). Han er den beste fastlegen jeg har hatt!