Sirin Hilde Johansen

Nordbyen legesenter Kvinne, 56 år

Autorisert1991
Ledige plasser 14 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Nordbyen legesenter

Stakkevollvegen 33 9010 Tromsø
Sirin Hilde Johansen er en av 64 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Sirin Hilde Johansen

Tøff stil

Jeg valgte dr. Johansen fordi det var ledig plass på listen og på grunn av gode tilbakemeldinger på denne siden. Etter to konsultasjoner hos dr. Johansen i år har jeg valgt å bytte fastlege.

Det som ikke fungerte for meg var den litt "tøffe" stilen denne legen hadde. Dr. Johansen grov og spurte om svært personlige temaer og lot ikke til å bry seg om hvordan det opplevdes for meg. Jeg har forståelse for at leger har dårlig tid og trenger å danne seg et helhetsbilde på kort tid, men etter min mening kan det gjøres på en mer hensynsfull måte enn det dr. Johansen gjør.

Dr. Johansen prøvde også å gi inntrykk av at hun svært sjelden fikk nye pasienter på listen sin, noe som er rart ettersom hun er en av få leger i byen med ledige plasser.

Det var fint at hun foreslo å bestille en dobbelttime dersom man trengte lengre tid.

Byttet

Jeg var ikke fornøyd med ho. Jeg fikk ho som fastlege gjennom min mor og et av de første tingene æ gjør når æ fylte 18 og har ikke angret.
Fikk følelsen av at ho ikkje tok dæ seriøst og ville bli fortest mulig færdig med deg så ho fikk bedre tid til flere pasienter og ofte måtte man gå tilbake opp til flere ganger med samme problem.

Erfaren og seriøs

Henviser videre hvis det trengs. Og lytter å forstår hva jeg har å si.

Helt super

Hun var en super lege å ha for en ung jente. Jeg hadde henne som lege fra jeg var 15 til jeg var 24. Jeg følte meg ivaretatt, og at jeg kunne stole på henne. Hun fjernet føflekker, tok GU og kom med råd.

Flink og seriøs

Er godt fornøyd med Siren. Har vært hos henne i noen år og hun tar meg alltid seriøst når jeg er innom. God oppfølging og støtte i svangerskapet og flink med ungene mine. Kan trygt anbefale henne!