Sirin Hilde Johansen

Tlf: 77 66 18 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sirin Hilde Johansen er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Sirin Hilde Johansen

Tøff stil

Jeg valgte dr. Johansen fordi det var ledig plass på listen og på grunn av gode tilbakemeldinger på denne siden. Etter to konsultasjoner hos dr. Johansen i år har jeg valgt å bytte fastlege.

Det som ikke fungerte for meg var den litt "tøffe" stilen denne legen hadde. Dr. Johansen grov og spurte om svært personlige temaer og lot ikke til å bry seg om hvordan det opplevdes for meg. Jeg har forståelse for at leger har dårlig tid og trenger å danne seg et helhetsbilde på kort tid, men etter min mening kan det gjøres på en mer hensynsfull måte enn det dr. Johansen gjør.

Dr. Johansen prøvde også å gi inntrykk av at hun svært sjelden fikk nye pasienter på listen sin, noe som er rart ettersom hun er en av få leger i byen med ledige plasser.

Det var fint at hun foreslo å bestille en dobbelttime dersom man trengte lengre tid.

Byttet

Jeg var ikke fornøyd med ho. Jeg fikk ho som fastlege gjennom min mor og et av de første tingene æ gjør når æ fylte 18 og har ikke angret.
Fikk følelsen av at ho ikkje tok dæ seriøst og ville bli fortest mulig færdig med deg så ho fikk bedre tid til flere pasienter og ofte måtte man gå tilbake opp til flere ganger med samme problem.

Erfaren og seriøs

Henviser videre hvis det trengs. Og lytter å forstår hva jeg har å si.

Helt super

Hun var en super lege å ha for en ung jente. Jeg hadde henne som lege fra jeg var 15 til jeg var 24. Jeg følte meg ivaretatt, og at jeg kunne stole på henne. Hun fjernet føflekker, tok GU og kom med råd.

Flink og seriøs

Er godt fornøyd med Siren. Har vært hos henne i noen år og hun tar meg alltid seriøst når jeg er innom. God oppfølging og støtte i svangerskapet og flink med ungene mine. Kan trygt anbefale henne!

alle år

Jeg har hatt Sirin i alle år. Hun er en jeg kan sotle på og hun tar problemene mine på alvår. Jeg er ikke så mye hos legen og jeg føler fremdeles et godt båndt med henne. Til slutt vil jeg si at dattra hennes er ei fantastisk jente/dame, hun fant en hjertefeil jeg hadde som ingen andre leger fant! tusen takk til deg :)

Lite effektiv

Hadde Sirin til fastlege lenge,men når det kom til mine plager så tok hun ikke iniativ til annet enn piller. Etter et par år viste det seg at jeg trengte behandling. Følte tilslutt at det måtte være noe alvorlig galt med meg siden hun ikke fant ut noe......
Byttet lege og fikk hjelpen som trengtes.

Hører ikke

Jeg var ikke fornøyd, så jeg byttet og har aldri angret på det.

Mangeårig kunde

Har hatt samme fastlege i mange år. Er sjelden hos lege, men er fornøyd de ganger jeg er innom. Også fornøyd de ganger jeg har bestilt hastetime for barns sykdom (forkjølelse, tett pust etc.)

Fenomenal!

har hatt Sirin som min fastlege i mange år, nå også for mine barn, hun er HELT fantastisk og har funnet ut av astmaproblemene mine slik ingen annen lege har greid. Jeg har fått ett nytt og bedre liv, privat, i treningssammenheng og på jobb takket være henne!! Flott samtalepartner som forstår en tidligere aktiv pasients frustrasjon over å plutselig bli syk og tildels inaktiv. Denne forståelsen for hvor viktig feks. Idrett kan være hos en pasient har vært uvurdelig! Her får man ikke beskjed om å gå hjem å "ta på seg ett skjerf" og ta livet med ro til plagene går over! Det setter jeg utrolig stor pris på!! Takk Sirin!!

Effektiv

En dame som kan stoffet og alltid er behjelpelig! Hun er ikke typen som bare skriver ut resept på antibiotika og sir takk og farvel, men tar virkelig tak i problemet ditt, uansett om du trenger en god prat eller sterk behandling! :)

Beste legen jeg har hatt!

Kjempefin å ha som lege. Har vært hos flere leger som stresser seg gjennom og man føler egentlig at man mest er til bry, men Johansen tar seg tid og lytter på hva du har å si.

Timebestillingen på Nordbyen er genial! Time samme dag eller senest dagen etter. Det hjelper virkelig å få hjelp den dagen man trenger det og ikke to uker senere. Veldig hyggelige folk som jobber der ellers og.

Dyktig og erfaren lege

Dyktig og erfaren lege som tar pasienten på alvor, også når man oppsøker legen som bekymret mor for syke barn.

Veldig bra fastlege

Fastlege er alltid klar til å hjelp og ofte "Goes the extra mile" for å sikre at alt gar ok så rask som mulig!