Sirin Hilde Johansen

Autorisasjon (1991)

Nordbyen legesenter Telefonnummer77 66 18 8077 66 18 ...
Stakkevollvegen 33 9010 Tromsø
Sirin Hilde Johansen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Sirin Hilde Johansen

Ikke fornøyd.

Føler ikke at jeg klarer å kommunisere godt med henne, føler heller ikke at hun ser meg som person, eller har forståelse for hvordan jeg føler og opplever ting. Kan være litt "krass" og har sterke meninger om hva hun mener er "riktig", uavhengig av hvordan jeg opplever situasjonen(e). Føler ikke at jeg alltid blir tatt seriøst når det kommer til ting som kronisk utmattelse, psykiske problemer o.l. Opplever dermed at jeg må krangle med henne for å få mye av den hjelpa jeg vet jeg trenger.

Opplever at hun alltid har det travelt og prøver å få meg ut fra kontoret så fort som mulig, på tross av at hun nesten alltid er forsinket. Må gjerne tilbake flere ganger med samme problem for å komme igjennom det.

Har hatt Sirin som fastlege siden jeg var liten og har lenge tenkt på å finne meg en ny, men nå blir jeg faktisk å gjøre det.

Selve legekontoret er bra. Hyggelig og profesjonelt personale, grei beliggenhet med gratis parkering, og man får time dagen etter bestilling.

Veldig fornøyd!

Har hatt Sirin som fastlege i minst 15 år. Er førnøyd hver gang jeg drar derfra og får den hjelpen jeg trenger.

Tøff stil

Jeg valgte dr. Johansen fordi det var ledig plass på listen og på grunn av gode tilbakemeldinger på denne siden. Etter to konsultasjoner hos dr. Johansen i år har jeg valgt å bytte fastlege.

Det som ikke fungerte for meg var den litt "tøffe" stilen denne legen hadde. Dr. Johansen grov og spurte om svært personlige temaer og lot ikke til å bry seg om hvordan det opplevdes for meg. Jeg har forståelse for at leger har dårlig tid og trenger å danne seg et helhetsbilde på kort tid, men etter min mening kan det gjøres på en mer hensynsfull måte enn det dr. Johansen gjør.

Dr. Johansen prøvde også å gi inntrykk av at hun svært sjelden fikk nye pasienter på listen sin, noe som er rart ettersom hun er en av få leger i byen med ledige plasser.

Det var fint at hun foreslo å bestille en dobbelttime dersom man trengte lengre tid.

Byttet

Jeg var ikke fornøyd med ho. Jeg fikk ho som fastlege gjennom min mor og et av de første tingene æ gjør når æ fylte 18 og har ikke angret.
Fikk følelsen av at ho ikkje tok dæ seriøst og ville bli fortest mulig færdig med deg så ho fikk bedre tid til flere pasienter og ofte måtte man gå tilbake opp til flere ganger med samme problem.

Erfaren og seriøs

Henviser videre hvis det trengs. Og lytter å forstår hva jeg har å si.