Nordbyen legesenter

Stakkevollvegen 33 9010 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Nordbyen legesenter

Kjempe kar

Lege: Frank Robert Kristiansen Skrevet

Frank har vært min fastlege nå i 9 år :)
Han har alltid tatt meg avloring og ikke gitt seg. Han lytter alltid:) og viser omsorg :) Frank robert anbefaler jeg på det sterkeste:) og alltid hyggelige folk i mottaket der også :)

utrygt

Lege: Unni Ringberg Skrevet

Jeg har i alle år vært veldig fornøyd med Unni, men hun er nå borte og det er andre som har tatt over for henne. I en periode var det flere dyktige leger som var innom, men den legen som nå blir å ta over ([navn fjernet av moderator]) syntes jeg skal lære seg å høre på pasienter samtidig gi et trygt miljø. Det er vanskelig å snakke med en lege som er mer opptatt av å prøve andre metoder enn det som har funka i flere år.

Fastlege som kan anbefales.

Lege: Frank Robert Kristiansen Skrevet

Jeg har vert kunde / pasient hos Frank R Kristiansen, han er en meget dyktig fastlege, grundige undersøkelser, fikser det meste pasienter har behov for innenfor lege og legemiddel loven og helse relaterte saker, og gir forståelige beskjeder til pasientens ve og vell, lege F R K kan trykt anbefales videre til de som er kresen til fastleger og få en trygg behandling, mitt inntrykk er at han kan faget sitt, jeg har vert pasient hos denne legen i over 2 år nå og vert mange gang hos han og er storfornøyd med behandling, har funnet problem som ikke andre fastleger har gjort, mange andre leger virke ut som kun er penge leger som fort inn å fort ut, dette kan jeg ikke si om denne legen her.

Tromsøs beste lege

Lege: Trygve Sigvart Deraas Skrevet

Trygve er hyggelig og tar seg alltid god tid til å høre på deg. Han tar deg på alvor og prøver alltid å finne den beste løsningen. Han er alltid forsinket, men det er fordi han ikke stresser med pasientene sine, noe jeg setter stor pris på. Han ringer på kveldstid dersom han ikke har fått tid på dagen. De som har Trygve som fastlege har vunnet lotteriet.

Flink

Lege: Trygve Sigvart Deraas Skrevet

Jeg oppfatter Trygve som en lege som tar meg på alvor, samtidig som han ikke gir ut medisiner eller leter etter større feil uten videre, noe jeg settet stor pris på. Han ser på helheten i livet til personen fremfor kun somatiske symptomer.