Sirin Hilde Johansen

Autorisasjon (1991)

Nordbyen legesenter Telefonnummer77 66 18 8077 66 18 ...
Stakkevollvegen 33 9010 Tromsø
Sirin Hilde Johansen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Sirin Hilde Johansen

Mangeårig kunde

Har hatt samme fastlege i mange år. Er sjelden hos lege, men er fornøyd de ganger jeg er innom. Også fornøyd de ganger jeg har bestilt hastetime for barns sykdom (forkjølelse, tett pust etc.)

Fenomenal!

har hatt Sirin som min fastlege i mange år, nå også for mine barn, hun er HELT fantastisk og har funnet ut av astmaproblemene mine slik ingen annen lege har greid. Jeg har fått ett nytt og bedre liv, privat, i treningssammenheng og på jobb takket være henne!! Flott samtalepartner som forstår en tidligere aktiv pasients frustrasjon over å plutselig bli syk og tildels inaktiv. Denne forståelsen for hvor viktig feks. Idrett kan være hos en pasient har vært uvurdelig! Her får man ikke beskjed om å gå hjem å "ta på seg ett skjerf" og ta livet med ro til plagene går over! Det setter jeg utrolig stor pris på!! Takk Sirin!!

Effektiv

En dame som kan stoffet og alltid er behjelpelig! Hun er ikke typen som bare skriver ut resept på antibiotika og sir takk og farvel, men tar virkelig tak i problemet ditt, uansett om du trenger en god prat eller sterk behandling! :)

Beste legen jeg har hatt!

Kjempefin å ha som lege. Har vært hos flere leger som stresser seg gjennom og man føler egentlig at man mest er til bry, men Johansen tar seg tid og lytter på hva du har å si.

Timebestillingen på Nordbyen er genial! Time samme dag eller senest dagen etter. Det hjelper virkelig å få hjelp den dagen man trenger det og ikke to uker senere. Veldig hyggelige folk som jobber der ellers og.

Dyktig og erfaren lege

Dyktig og erfaren lege som tar pasienten på alvor, også når man oppsøker legen som bekymret mor for syke barn.