Marit Helene Kalstad

Autorisasjon (2008)

Marit Helene Kalstad er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Marit Helene Kalstad

Ikke en match

Mulig det var en dårlig match mellom meg og Marit, men jeg var aldri fornøyd med henne som min fastlege.
Virket kald, usympatisk, og ga uttrykk for at hun ikke tok meg seriøst ang søvnvansker og psykiske problemer.
Har inntrykk av at hun kanskje er flink med eldre mennesker, men ikke nødvendigvis unge. I tillegg var det ukomfortabelt at hun snakket om manglende betaling av forrige faktura. Denne var forøvrig betalt tre dager før jeg kom til neste time.

Usympatisk og lite imøtekommende.

Jeg har hatt samme fastlege siden 2010, og er ikke ofte hos lege. Når jeg har vært har jeg fått svært hjelpsomme og empatiske vikarleger. Denne gangen møtte jeg min faktiske fastlege. det ble ett lite hyggelig møte. Ikke at jeg forventer superservice hos en fastlege, men det minste man kan forvente er å bli hørt og tatt på alvor. Byttet fastlege etter dette. Anbefales IKKE.

Faglig dyktig

Karlstad er faglig dyktig og tar seg alltid god tid. Her blir du tatt seriøs av en forståelsesfull og løsningsorientert lege. Jeg hadde aldri bytte fastlege hadde det ikke vært for at jeg flyttet sørover.

Effektiv og dyktig

Er veldig fornøyd med henne, hun er effektiv og snar. Er hun i tvil så videresender hun meg til spesialister. Hun hører hva jeg sier og hun tar seg tid å svare meg med et språk som jeg forstår. Hun har vært min fastlege snart i 10 år.

Stressende lege

Denne legen anbefales ikke. Hun fremstår lite empatisk, og lite i stand til å beklage sine feil og mangler. Jeg blir veldig stressa av å være på time hos henne, og føler meg rett og slett i veien.